Význam SEO

Nejprve si řekněme, co SEO vlastně je a v čem je jeho význam. SEO v angličtině znamená „Search Engie Optimization“ Do Češtiny přeloženo, optimalizace pro vyhledávače“. To znamená, že se na Vašich webových stránkách, e-shopech a portálech dělají takové práce, které pomáhají vyhledávačům nabízet právě ty Vaše stránky právě té Vaší cílové skupině uživatelů.

Tyto SEO práce se dělají z toho důvodu, aby se ony Vaše stránky zobrazovaly v seznamu vyhledávače na tom místě, kde je uživatelé budou hledat a to je na začátku seznamu, který vyhledávač vypíše po zadání dotazu. Uživatelé hledají pomocí zadávání klíčových slov a frází, tyto odesílají do vyhledávače. Vyhledávač uživatelům vypisuje ve svém seznamu hledání v určitém pořadí stránky, které odpovídají uživatelovu dotazu.

Chcete-li se dozvědět více, jak dobře umístit Vaše stránky ve vyhledávačích, kontaktujte nás.

A zde se dostáváme k jádru věci.

Význam SEO je neoddiskutovatelný

Dokud bude valná většina uživatelů používat pro svůj pohyb po internetu vyhledávačů, je význam SEO neoddiskutovatelný. Protože ať už máte e-shop, web, nebo portál potřebujete, aby je navštěvovalo co nejvíce uživatelů. Především těch, na které je cílen. SEO Vám umožňuje, pomoci Vašim stránkám tak, aby byly to první, nač uživatelé narazí, to první, co jim vyhledávač nabídne.

A to se musí umět, jsou k tomu třeba odborné znalosti, které dokážou dostat Vaše stránky na přední místa ve vyhledávačích. Tedy tam, kde je 90% uživatelů. Z těchto bude samozřejmě plynout Váš úspěch, Váš zisk. V tom je význam SEO.

Spojte se s odborníky na SEO.

Čím podpoříte SEO Vašich stránek?

Význam SEO je vlastně ve všem, co je s webem, e-shopem, nebo portálem spojeno. Obecně se dá říci, že co je dobré pro lidi, je dobré i pro vyhledávače. Avšak vyhledávače prochází nejen zdrojový kód a technické informace, které jsou běžným uživatelům skryty, ale mnoho dalších SEO parametrů na Vašich stránkách od textů počínaje až po interní odkazy. Dalšími důležitými parametry jsou parametry mimo Vaše stránky, například relevantní zpětné odkazy mimo Vaše stránky a tak dále a tak dále.

SEO začíná již při vývoji stránek a vše by tomu mělo být uzpůsobeno. Velmi důležitá je analýza klíčových slov. Je třeba vědět, jakými frázemi uživatelé hledají právě ten Váš produkt a samozřejmě analýza internetových stránek. Další práce pak na to navazují:

Kontaktujte nás, pomůžeme Vašemu webu vydělávat a růst.

Význam SEO a trpělivost uživatelů

Jsou to spojené nádoby. Uživatelé u svých počítačů brouzdaje po internetu, mají takový ohromný výběr stránek s tématem, který hledají, že si mohou dovolit přeskakovat z jednoho na druhé. Jakmile je něco zklame, okamžitě odchází. Pokud je něco zaujme, už se nevěnují ničemu dalšímu. Rozhodují se v sekundách a někdy i mnohem rychleji. Tento kratičký čas je pro Vás klíčový.

A proto je více než důležité, zaujmout ve vyhledávači tu nejlepší pozici. Tedy co nejvýše v seznamu. Jakmile totiž tam uživatele něco zaujme, těžko se budou poohlížet dále, natož, aby šli na druhou, respektive třetí, či nějakou další stránku v seznamu, který jim vyhledávač nabídnul. Pokud tedy chcete na internetu opravdu uspět, je SEO pro Vás klíčovou věcí, na které vše stojí a padá.

Kontaktujte nás, budete mít úspěch na internetu.

Rádi Vám pomůžeme v internetovém marketingu:

  • Vaše jméno *:
  • E-mail *:
  • Telefon *:
  • WWW stránky:
  • Zpráva *:
  • Spočítejte *: 4 - 2 =

Odpověď na Vaší poptávku můžete očekávat do 24 hodin.

Odeslat poptávku

Potřebujete poradit? Využíjte naší bezplatné konzultace! Volejte prosím na 773 993 014

SEO

Alexa rank
Algoritmus vyhledávače
Alt text
Anchor text
Black hat SEO
Bridge page = doorway page
Cloaking
Copywriting
Digger
DMOZ – ODP- Open Directory Project
Doorway page
Freshbot
Google AdSense
Google Analytics
Google bomba
Google Toolbar PageRank – GTPR
H1 tag
H2 tag
H3 tag
Hustota klíčových slov
In-bound links = IBL = backlink = zpětný odkaz
Indexer = robot = bot = crawler = spider
Indexovací robot
JyxoRank
KEI = Keyword Effectiveness Index
Keyword prominence Keyword
Keyword stuffing
Klíčová slova = Keywords
Komentářový spam = diskusní spam
Kontextová navigace
Link Authority
Link building
Link farm
Link Popularity
Long tail
Long tail keywords
Navigational query
Nepřímý link building
Off-page faktory
On-page faktory
Outbound Link
PageRank
Ranking factors
Referrer
Relevantnost
Sandbox
SEO
SEO spam
Skrytý obsah
SMO – Social media Optimization
Snippet
S-rank - Seznam Rank
Stop words
Tapetování katalogů
Title tag
Trust rank
White hat
Zpětný odkaz = Backlink
SEO servis
Optimalizace
Optimalizace stránek

Použitelnost

A/B testing
Cool URL / SEO URL
Deep content page
Duplicitní obsah
Informační architektura
Labeling
Mental models (mentální modely)
Perex
Použitelnost
Skladové hospodářství

Přístupnost

Kontrast a přístupnost
Přístupnost stránek
Hostname

Webdesign

Banner
Bitmapová grafika
Design patterns (návrhové vzory)
Dynamické stránky
Mapa stránek (Sitemap)
Podcast
Pop-under reklama
Pop-up reklama
Splash page
Statické stránky
User generated content
Web 2.0
Description
Online aplikace
Offline aplikace
GIF
BMP
JPEG
PDF
Flash
GUI

Internetový marketing

Ad Awareness
Advergaming
Affiliate marketing
Affiliate program
Branding
BuzzMarketing
Click trough rate/ratio (CTR)
Cost per action (CPA) = Pay per aciton (PPA)
ost Per Order (CPO)
Cost per thousand (CPT) = Cost per Mile (CPM)
FUD – fear, uncertainty and doubt
Internetový marketing
Konverzní poměr
Landing page
Microsite
Míra prokliku (CTR)
NetMonitor
Newsletter
Organické přístupy
Pay for inclusion
PPP (pay per post)
ROI (return on investment)
SEM =Search Engine Marketing
Soft selling reklama
Toplist
Unique visitor
Věrnostní programy
Virální marketing
ERP
CRM
Visit
Internetová reklama
Reklama na internetu

PPC reklama

AdWords
Cost per click (CPC)= Pay per Click (PPC)
Made for AdSense (MFA)
PPC (pay per click)
PPC reklama
Sklik

Webové technologie

AJAX
BODY tag
Cache
Cookies
Crawler
Crawling
CSS – Cascading style sheet - kaskádové styly
Eye tracking
Frames – rámce
Framework
Fulltextové vyhledávání
Google Dance
Google Toolbar
Googleware
HTML, XHTML
JavaScript
Mashup (web application hybrid)
Meta značky
Našeptávač
Robot
Robots.txt
RSS = Really Simple Syndication
SERP
Stemming
Supplemental index
CMS
Video streaming
WYSIWYG
XHTML
Bounce rate
MySQL
Databáze
PostgreSQL
Oracle
PHP
ASP = Active Server Pages
JSP - Java Server Pages
DOM
UI=user interface
IS
XML
CSV
Silverlight
Databáze dodavatelů
PageView
DHTML
DTD
AWStats

Webhosting

Doménové jméno (doména)
Hit
HTTP
IP adresa
Log soubor
Mod_rewrite
Server
TLD
Webhosting, hosting
Serverhosting (serverhousing)
DNS
Subdoména
URL
SMTP
POP3
WWW

Ostatní

ASAP
Bannerová slepota
Bug
Business to business – B2B
Business to consumer – B2C
Public relations
SPIR
Sémantika
Social networking
SPAM
Vyhledávač = Search engine
W3C
ASP.NET
Účetní program
GNU
Safari

MSSQL= Microsoft SQL Server
SEO optimalizace