Uživatelské testování použitelnosti (User Testing)

Stává se vám, že dostáváte dotazy na informace, které máte na stránkách uvedeny, ale návštěvníci je nemohou najít? Dobrá použitelnost stránek je důležitá pro jejich efektivitu. Obsah stránek musí být přehledný a srozumitelný, návštěvníci se na nich musí pohybovat rychle a intuitivně.

3 důvody, proč testovat použitelnost:

  • Zjistíte, s jakými problémy se potýkají Vaši potenciální zákazníci
  • Následně můžete chyby odstranit a zvýšit efektivitu webu
  • Získáte nové zákazníky

Jak probíhá uživatelské testování

Uživatelské testování se provádí se vzorkem potenciálních zákazníků. Těm je předložen seznam úkolů, které mají pomocí Vašeho webu zjistit. Při tom se sleduje, jaké problémy jim to činí, jak zvládají orientaci na stránkách a jak rychle si dokážou potřebné informace vyhledat. Zjistíme, co na stránkách nemůžou najít, co nechápou a proč.

Orientaci návštěvníků na stránkách ovlivňuje mezi jiným i vhodná a příznačná volba slov v menu, grafické rozlišení odkazů, rozmístění textu na stránce, ale i velikost a typ písma či barva pozadí.

Na konci uživatelského testování Vám předáme zprávu, ve které budou uvedené chyby, na které naši uživatelné během testování přišli, a problémy se, kterými zápasili. Také vám předložíme návrh, jak tyto nedostatky co nejlépe odstranit.

Chyby, na které se touto metodou přijde, jsou ty, se kterými zápasí většina návštěvníků Vašich stránek. Mějte web úspěšný!

Přidejte svůj komentář:

  • Vaše jméno *:
  • E-mail *:
  • Zpráva *:
  • Spočítejte *: =

Odeslat

   
Hned první návštěvník si u mě nechal udělat kalkulaci. Poptávkový web odvedl svoji práci dokonale a investice se mi opravdu vyplatila. Zkuste to!

Daniel Setunský, www.ds-servis.cz

„Díky vytvoření a následné optimalizaci nového e-shopu se naše pozice i návštěvnost neuvěřitelně zvedla. Těšíme se na další spolupráci!„

David Kuchař, www.kkkzlin.cz

Vaši společnost jsem si vybral před několika lety na základě výsledků umístění vašich klientů ve vyhledávačích. Příjemně mě tehdy překvapila erudice obchodního zástupce. S příchodem pana Adámka se mi s vaší společností komunikuje výrazně lépe. Postupně se zlepšily výsledky umístění našich českých stránek ve vyhledávačích. Nyní doufám, že se našim stránkám podaří dosáhnout cíle, umístění na první stránce jak v ČR i v zahraničí.

Jiří Seidl, www.seiva.cz

Všechny reference

Získejte ebook 15 mýtů o SEO zdarma.

Prosím klikněte na Sdílet a přidejte zprávu na FB.

Stáhnout

Nezávazná poptávka k této službě

  • Vaše jméno *:
  • E-mail *:
  • Telefon *:
  • WWW stránky:
  • Zpráva *:
  • Spočítejte *: 9 - 7 =

Odpověď na Vaší poptávku můžete očekávat do 24 hodin.

Odeslat poptávku

Potřebujete poradit? Využíjte naší bezplatné konzultace! Volejte prosím na 773 993 014

Nevíte si rady?

  • Jméno: Alena Špinarová
  • Telefon: +420 773 993 014
  • E-mail: