Vyhledávání výskytu výrazu "zajimat"

Nalezeno ve stránkách

Zvýšení efektivity webu
Chcete mít web skutečně efektivní? Je Vaším cílem hezký web, nebo obchodní úspěch a růst objednávek? My Vám zajistíme webové stránky, na které bude radost pohledět, ale které také VYDĚLÁVAJÍ. Jak toho docílit? Co je potřeba zajistit, aby byl web efektivní Učiňte Vaše webové prezentace opravdu efektivními. Platí...

Zlepšení pozic ve vyhledávačích
Chcete být první ve vyhledávačích? Chcete, aby Vás vyhledávače Seznam, Google, Centrum, Yahoo, Bing a další nabízely přednostně, dříve než konkurenci? Toužíte po růstu návštěvnosti a objednávek? Buďte na internetu vidět! Podívejte se, jak na to! Proč mít vysoké pozice ve vyhledávačích? Je to jednoduché – čím...

Proč SEO Expert
Proč zvolit SEO Expert? Odpověď je jednoduchá – my nabízíme SEO a komplexní internetový marketing s opravdovými, lehce doložitelnými VÝSLEDKY! Neplýtváme energií na plané sliby. Jediné, co nás zajímá, já Váš úspěch. Pro každého klienta zajistíme individuální řešení na míru. Nejde nám jen o krátkodobý efekt...

Analýzy a audity
Chcete mít na internetu úspěch? Analýzy a audity jsou nutnou podmínkou k tomu, abyste zvýšili návštěvnost i poptávku. Odborné analýzy a profesionální audity jsou přesně tím faktorem, který odděluje samozvané SEO specialisty a amatéry od špičkových expertů v oblasti internetového marketingu. Stejně jako detailní...

Slovnik

Služby Google Analytics
Víte, kdo jsou Vaši návštěvníci, jak procházejí web a jak úspěšné jsou jednotlivé stránky Vašich internetových stránek? Sledování statistik návštěvnosti je nezbytným krokem rozvoje internetových stránek, stejně jako podstatnou součástí optimalizace pro vyhledávače. Z dat návštěvnosti lze vyčíst důležité...

Čím se lišíme od konkurence
Bohaté zkušenosti Naše produkty a služby jsou založeny na zkušenostech, nikoliv na teorii, kterou si lze běžně přečíst na internetových stránkách. Naši odborníci jsou pečlivě vybíráni, dlouhodobě školeni a trénováni, aby byli těmi nejlepšími z nejlepších na svém místě. Veškeré doporučení a výstupy, které...

Blog nejen o SEO

Nalezeno v článcích

TIPY z Google Analytics - 1
Google Analytics nabízí obrovské možnosti, jak analyzovat data návštěvnosti vašeho webu. Často však nastává problém, jak tato data využít prakticky pro zlepšení vašeho webu či plánování různých dalších marketingových aktivit, reklamních kampaní apod. Podívejte se na několik tipů, které se mi osvědčily....

Může Facebook ovlivnit Váš byznys?
BEZPOCHYBY ! Facebook je fenomén , který k dnešnímu dni pohltil již 1 650 460 českých uživatelů . To je obrovský potenciál lidí, které můžete oslovit na jednom místě a bez vysokých nákladů. Budete však muset obětovat část svého času a aktivně sledovat a formovat dění na vaší Facebook stránce. To...

E-shop z pohledu zákazníka
Dobře fungující internetový obchod není žádná věda . Stačí jen znát vaše návštěvníky a nabídnout jim přesně to, co je zajímá . A pokud Váš e-shop dodržuje základní pravidla použitelnosti – je přehledný, snadno ovladatelný, lidé se v něm neztrácejí a vždy vědí, co mají udělat – pak už jen...

Dostaňte ze svého e-shopu maximum
Jak jsem psal v minulém článku , e-shop by měl nabízet stejné funkce jako kamenný obchod. Víme, že zákazník chce vidět detailní obrázky zboží a nestačí mu krátký popis výrobku. Co jej dále zajímá? 1. Maximum informací o daném výrobku Pokud se má zákazník rozhodnout pro nákup vašeho zboží, pak mu...

Klikat či neklikat? Zajímá Vás víc forma nebo obsah?
Klikni zde pro odpověď Jste zastánci odkazů klikni zde , více zde či jen zde … nebo jimi nepokrytě opovrhujete? Spor o to, zda je tento typ odkazů dobrý či špatný se vede léta a mám dojem, že se stále nikam neposunul. I dnes se najdou lidé, kteří tvrdí, že tyto odkazy jsou nejlepší možné a stále jsou...

Jak nakupují muži a ženy na internetu?
Internet již dávno není výsadou mužů. Ženy se jim velmi rychle vyrovnávají a v mnohém je i předčí . A jejich doménou není jen nákup kosmetiky a prostředků do domácnosti, ale stále více nakupují také elektroniku a domácí spotřebiče. Jak ženy tráví svůj čas na internetu? Podle výsledků průzkumu Yahoo...

10 největších chyb copywritingu
V zápalu psaní se často stane, že člověk zapomene na zásady copywritingu, které by měl při tvorbě textu dodržovat. A když ne na všechny, tak alespoň na některé. Zde uvádíme 10 největších chyb, kterým byste se měli při tvorbě textu vyhnout v každém případě. 1. Nepište odborný text Při psaní na...

Prodávají všechny stránky vašeho webu?
Víte, že účinným prodejním nástrojem může být například stránka O firmě či stránka nejčastějších dotazů ? Lidé procházejí web různými způsoby. Z vyhledávačů či odkazujících webů se můžete dostat na jakoukoli stránku webu. A navíc, každého z nás může přesvědčit něco jiného. Z toho logicky...

10 zásad správného copywritera
Jak píše správný copywriter? Pokud si nejste jisti přesnou odpovědí, právě pro vás je určen následující článek. Dozvíte se, na co byste se měli při psaní textů zaměřit a proč . Pokud se při tvorbě článků budete držet následujících zásad, máte hotovou strukturu. Obsah však musíte již dodat sami....

Jak zlepšit úspěšnost ve vyhledávačích
Přemýšleli jste někdy o tom, jak vypadá váš odkaz ve výsledcích hledání ? Vžijte se do role návštěvníka internetu, který hledá dejme tomu dětské čepice . Co jej může na první pohled zaujmout mezi desítkou nalezených odkazů? Návštěvník si pravděpodobně rychle prohlédne náhledové obrázky...