Vyhledávání výskytu výrazu "vyrobek"

Nalezeno ve stránkách

Proč SEO Expert
Proč zvolit SEO Expert? Odpověď je jednoduchá – my nabízíme SEO a komplexní internetový marketing s opravdovými, lehce doložitelnými VÝSLEDKY! Neplýtváme energií na plané sliby. Jediné, co nás zajímá, já Váš úspěch. Pro každého klienta zajistíme individuální řešení na míru. Nejde nám jen o krátkodobý efekt...

Slovnik

Zlepšení pozic ve vyhledávačích
Chcete být první ve vyhledávačích? Chcete, aby Vás vyhledávače Seznam, Google, Centrum, Yahoo, Bing a další nabízely přednostně, dříve než konkurenci? Toužíte po růstu návštěvnosti a objednávek? Buďte na internetu vidět! Podívejte se, jak na to! Proč mít vysoké pozice ve vyhledávačích? Je to jednoduché – čím...

Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov je marketingová metoda, jejímž cílem je získání kvalitních klíčových slov a frází. Klíčová slova musí vystihovat obsah webu a být často hledaná ve vyhledávačích. Na základě těchto slov je poté nutno tvořit informační strukturu a obsah webu, psát texty a články. Klíčová slova jsou...

Poptavka

My a média
Časopis Strategie na portále e15.cz zveřejnil dne 12.4.2010 článek s názvem "Svoboda internetu je nemilosrdná.", kde komentuje situaci na trhu v oblasti internetových obchodů a internetového marketingu náš konzultant Michael Muselík, člen teamu SEO Expert:Nakupování po internetu je pohodlné a výhodné, ale má i řadu nevýhod...

Analýza návštěvnosti
Analýza návštěvnosti je důležitá proto, abyste měli dokonalý přehled o Vašich zákaznících. Myslíte, že o nich opravdu víte vše podstatné pro zvýšení svého prodeje? jací zákazníci navštěvují Vaše stránky? odkud přicházejí? co na vašem webu přesně hledají a dělají? Co Vám analýza návštěvnosti přinese...

Politika jakosti a EMS společnosti SEO Expert a.s.
Záměrem společnosti Krotitelé SEO s.r.o. je poskytovat služby takovým způsobem, aby byly optimálně uspokojeny potřeby a požadavky stávajících i budoucích zákazníků na shodu, spolehlivost, bezpečnost, dále na jakost, ceny, termíny dodání, na rozsah služeb, záručního a pozáručního servisu a v neposlední řadě na...

SEO audit
SEO audit rozebere Vaše webové stránky, ať už jsou nové nebo staré několik let. Zhodnotí web, najde chyby a poradí Vám, co můžete udělat pro to, aby byly co nejproduktivnější a dosahovaly rostoucích výsledků ve vyhledávačích. Co SEO audit zjistí? Jak jste na tom ve vyhledávačích Co můžete udělat pro dosažení...

Copywriting
Copywriting je základem každých kvalitních internetových stránek. Perfektně psaný text je tím rozhodujícím faktorem, na kterém záleží, zda si zákazník objedná nebo odejde s prázdnou. V internetovém marketingu platí, že text plní funkci prodavače. Nedejte se zmást povrchním dojmem, že kažý, kdo umí psát, dokáže...

Nalezeno v článcích

Dostaňte ze svého e-shopu maximum
Jak jsem psal v minulém článku , e-shop by měl nabízet stejné funkce jako kamenný obchod. Víme, že zákazník chce vidět detailní obrázky zboží a nestačí mu krátký popis výrobku. Co jej dále zajímá? 1. Maximum informací o daném výrobku Pokud se má zákazník rozhodnout pro nákup vašeho zboží, pak mu...

Jak nakupují muži a ženy na internetu?
Internet již dávno není výsadou mužů. Ženy se jim velmi rychle vyrovnávají a v mnohém je i předčí . A jejich doménou není jen nákup kosmetiky a prostředků do domácnosti, ale stále více nakupují také elektroniku a domácí spotřebiče. Jak ženy tráví svůj čas na internetu? Podle výsledků průzkumu Yahoo...

Jak přilákat zpět stávající zákazníky?
Také rádi nakupujete v jednom obchodě? Říkáte si, proč chodit jinam, když jsem tady spokojeni? Přesně tak uvažují i návštěvníci vašeho webu. Jsou-li spokojeni, budou nakupovat u Vás! Udělejte vše proto, aby byli návštěvníci vašeho webu spokojeni a aby se k Vám vraceli. 1. Dbejte na dobré jméno firmy i...

Prodávají všechny stránky vašeho webu?
Víte, že účinným prodejním nástrojem může být například stránka O firmě či stránka nejčastějších dotazů ? Lidé procházejí web různými způsoby. Z vyhledávačů či odkazujících webů se můžete dostat na jakoukoli stránku webu. A navíc, každého z nás může přesvědčit něco jiného. Z toho logicky...

E-shop z pohledu zákazníka
Dobře fungující internetový obchod není žádná věda . Stačí jen znát vaše návštěvníky a nabídnout jim přesně to, co je zajímá . A pokud Váš e-shop dodržuje základní pravidla použitelnosti – je přehledný, snadno ovladatelný, lidé se v něm neztrácejí a vždy vědí, co mají udělat – pak už jen...

Síla e-mail marketingu
Denně dostáváme desítky či stovky spamů, které obvykle zachytí filtr a putují rovnou do koše. Někdy spam musíme vymazat sami a jindy nám do spamového koše spadne i žádaná pošta. Může ji být i původně žádaný newsletter. Přes všechny tyto zádrhely patří e-mail marketing mezi stále často používané...

Jak zachránit skomírající PPC kampaň?
Stává se vám, že se někdy nedaří? Myslíte si, že zaručené metody zaberou. Automaticky pracujete na kampani, která se nakonec vyvine docela jinak, a výsledky neodpovídají očekávání. Zajímavé rady na záchranu nepříliš úspěšné PPC kampaně nabízí Johannes Selbach v knize Successful Advertising with Google...

Jak měříte efektivitu svého e-shopu?
Proč vůbec měřit efektivitu e-shopu? Provozujete-li jakýkoli e-shop, měli byste vědět, jak funguje , kdo jsou jeho návštěvníci a jaká jsou jeho slabá místa . Jedině pak jej můžete zdokonalovat. Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich důkladná analýza Vám pomůže...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 3.
V předchozích článcích jsem naznačil možnosti sledování a vyhodnocování úspěšnosti prováděné optimalizace pro vyhledávače . Dnes bych rád navázal na tyto články a doplnil další možnosti a pokročilé techniky sledování efektivity SEO . Pozice versus návštěvnost Z předchozích článků už víte, že...

Netradiční typy internetové reklamy
Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále...

Spamování blogů může začít
Digeratimarketing si pro nás připravil hezký seznam cca. 200 blogů , které nemají ochranu u komentářů prostřednictvím nofollow tagu . Relativně snadno tak můžete získat hodně zpětných odkazů, ovšem tvz. špinavou cestou. Nic proti, pokud se díky tomuto seznamu stanete čtenáři daných blogů a budete tvořit...

Kdy PPC kampaně nejsou to pravé?
PPC kampaně jsou již poměrně osvědčeným způsobem internetové reklamy. Jsou ale situace, kdy PPC reklama prostě nefunguje. Achillova pata PPC kampaní tkví především v B2B kampaních a propagaci značky. B2B zákazníci a PPC kampaně Jak zaujmout B2B zákazníky? Lze je oslovit PPC kampaněmi? Pokud chcete zaujmout...

Landing page a PPC
V článku Skóre kvality klíčových slov jsme psali o době načítání landing page jako o jednom z klíčových ukazatelů pro určení skóre kvality klíčových slov. V ideálním případě se landing page rychle načítá a je relevantní k daným klíčovým slovům. Skóre kvality si můžete ověřit přímo ve svém...

5 hlavních příčin bránící dokončení objednávky
Společnost eMarketer nedávno publikovala studii , v níž uvádí nejčastější příčiny nedokončení nákupu v internetových obchodech v USA . Které to jsou? Příliš vysoké náklady na dopravu. Celková ceny je mnohem vyšší než očekávaná. Porovnání s jinými e-shopy. Nemožnost kontaktovat zákaznickou...