Vyhledávání výskytu výrazu "vyhledavac-google"

Nalezeno ve stránkách

Správa SEO
Budování kvalitních a tematických zpětných odkazů Zlepšování sociálního hodnocení Vašeho webu na Facebooku, Google +, Twitteru... Registrace do hlavních českých katalogů odkazů a světových web 2.

Registrace do katalogů
Zaregistrujeme odkazy na webové stránky do českých i slovenských katalogů, a to rychle, efektivně a s ohledem na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Přítomnost Vaší firmy v katalozích je také důležitá z pohledu zpětných odkazů. 5 důvodů, proč se registrovat do katalogů: zvýší se návštěvnost stránek zvýší...

Služby
Poskytujeme komplexní internetový marketing: zajistíme Vám špičkové SEO, které Vás katapultuje na první pozice ve vyhledávačích Seznam, Google a dalších. Navrhneme a vytvoříme Vám moderní, dynamické a uživatelsky komfortní webové stránky, e-shopy a prezentace.

Internetový marketing
Internetový marketing je klíčem k úspěchu na internetu. Máte webové stránky? Výborně – 90% obchodů se dnes odehrává online. Ale mít web zdaleka nestačí! Je tedy třeba si položit v souvislosti s Vašimi stránkami další otázky: Je Váš web nebo e-shop úspěšný? Přinesly Vám webové stránky více objednávek? Máte...

Zlepšení pozic ve vyhledávačích
Chcete být první ve vyhledávačích? Chcete, aby Vás vyhledávače Seznam, Google , Centrum, Yahoo, Bing a další nabízely přednostně, dříve než konkurenci? Toužíte po růstu návštěvnosti a objednávek? Buďte na internetu vidět! Podívejte se, jak na to! Proč mít vysoké pozice ve vyhledávačích? Je to jednoduché –...

Služby Google Analytics
Jak data o návštěvnosti zvýší prodej? Abychom Vám pomohli v této oblasti, připravili jsme pro Vás balík profesionálních služeb Google Analytics. Chceme Vám maximálně usnadnit cestu k lepšímu webu.

My a média
Díky této úpravě lze získat přední místa ve fulltextových vyhledávačích, jako jsou Seznam či Google , a samozřejmě i v měřitelných placených odkazech ve vyhledávačích.

Optimalizace pro vyhledávače
...pro vyhledávače neboli SEO je zaručená cesta k tomu, aby se obchody na internetu daly konečně do pohybu! Internetové vyhledávače Seznam, Google , Centrum, Yahoo, Bing, Altavista a další přidělují pořadí jednotlivým webovým stránkám a pouze špičkové...

Správa internetového marketingu
Správa internetového maketingu je služba pro majitele internetových obchodů a projektů, které jsou zaměřeny na přímý prodej produktu nebo služby. Zahrnuje nejen komplexní služby v oblasti optimalizace pro vyhledávače, ale navíc služby v oblasti marketingového řízení. Patří sem především příprava a realizace...

Garantovaná SEO správa
Prosadíte konečně svůj web nebo e-shop ve vyhledávačích jako je Seznam.cz či Google .cz. Máte garanci, že zaplatíte AŽ budete na domluvená slova na 1. stránce hledání?

Analýza internetových stránek
Analýza internetových stránek zjistí přednosti a zápory stránek a navrhne možné úpravy, které zvýší jejich efektivitu. Z praxe víme, že ve skutečnosti všechny stránky mají své chyby. Někdy k jejich odstranění stačí málo a výsledek je více než překvapivý. 4 body analýzy internetových stránek Použitelnost...

SEO analýza
...hlavní FTP přístup k vašemu webu za účelem hlubšího zkoumání souhrnný report ze všech PPC systémů, pokud nějaké využíváte (např. Google Adwords) či zprávu z nějaké reklamní kampaně Zajistěte si profesionální SEO analýzu, která Vás úspěšně...

Blog nejen o SEO

Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov je marketingová metoda, jejímž cílem je získání kvalitních klíčových slov a frází. Klíčová slova musí vystihovat obsah webu a být často hledaná ve vyhledávačích. Na základě těchto slov je poté nutno tvořit informační strukturu a obsah webu, psát texty a články. Klíčová slova jsou...

Analýza přístupnosti internetových stránek
Pokud máte na internetových stránkách velký počet návštěvníků a k tomu neúměrně málo objednávek, chyba bude nejspíše v přístupnosti stránek. Úspěšnost stránek se v této oblasti odvíjí od možností přístupu z pohledu postižených uživatelů a z pohledu internetových prohlížečů a vyhledávačů. Analýza...

Strategie budování zpětných odkazů
Strategie budování zpětných odkazů Vám řekne, které formy a metody linkbuildingu jsou vhodné s ohledem na potřeby vašeho webu a jeho zaměření. Součástí dokumentu budou nejen doporučené postupy budování zpětných odkazů, ale také konkrétní typy webů, na které bude vhodné se zaměřit. Co Vám řekne Strategie...

SEO audit
SEO audit rozebere Vaše webové stránky, ať už jsou nové nebo staré několik let. Zhodnotí web, najde chyby a poradí Vám, co můžete udělat pro to, aby byly co nejproduktivnější a dosahovaly rostoucích výsledků ve vyhledávačích. Co SEO audit zjistí? Jak jste na tom ve vyhledávačích Co můžete udělat pro dosažení...

Analýzy a audity
Služby Google Analytics – zjistěte důležité informace o Vašich návštěvnících!

Copywriting
Copywriting je základem každých kvalitních internetových stránek. Perfektně psaný text je tím rozhodujícím faktorem, na kterém záleží, zda si zákazník objedná nebo odejde s prázdnou. V internetovém marketingu platí, že text plní funkci prodavače. Nedejte se zmást povrchním dojmem, že kažý, kdo umí psát, dokáže...

Analýza návštěvnosti
Analýza návštěvnosti je důležitá proto, abyste měli dokonalý přehled o Vašich zákaznících. Myslíte, že o nich opravdu víte vše podstatné pro zvýšení svého prodeje? jací zákazníci navštěvují Vaše stránky? odkud přicházejí? co na vašem webu přesně hledají a dělají? Co Vám analýza návštěvnosti přinese...

Budování zpětných odkazů
Budování zpětných odkazů, nebo-li linkbuilding, je nedílnou součástí každé komplexní optimalizace. Zpětné odkazy zlepšují pozice stránek ve vyhledávačích, zvýší jejich návštěvnost a budují jejich popularitu na internetu. 3 možnosti získávání zpětných odkazů: nákup zpětných odkazů v odpovídající kvalitě...

Tvorba webových stránek
Máte webové stránky? A jsou opravdu úspěšné? Tvorba webových stránek je jedním z pilířů špičkového internetového marketingu a odborníci ze SEO Expert Vám je dodají na klíč. Zajistěte si webové stránky, díky kterým budete opravdu vydělávat! Jak poznám úspěšné webové stránky? Nevíte, podle čeho se rozhodnout,...

Audit přístupnosti
Víte, že díky nepřístupným stránkám můžete přijít až o 20 % návštěvníků, a tím i možných zákazníků? Jsou to nejen lidé se zdravotním omezením, ale také uživatelé s alternativními prohlížeči či přenosnými zařízeními. Proč neoslovit i je? Smysl a cíl auditu přístupnosti Cílem je odhalit...

Zvýšení návštěvnosti
Pokud Vám internetové vyhledávače(Seznam, Google , Centrum, Yahoo apod.) nepřidělí vysoké pozice, pak v moři internetu zmizíte.

Zvýšení efektivity webu
Chcete mít web skutečně efektivní? Je Vaším cílem hezký web, nebo obchodní úspěch a růst objednávek? My Vám zajistíme webové stránky, na které bude radost pohledět, ale které také VYDĚLÁVAJÍ. Jak toho docílit? Co je potřeba zajistit, aby byl web efektivní Učiňte Vaše webové prezentace opravdu efektivními. Platí...

Analýza použitelnosti internetových stránek
Testování použitelnosti webových stránek odhalí, co je na stránkách koncipováno správně a co naopak špatně. Na potenciálních zákaznících ověříme použitelnost stránek a zjistíme, jak by se dala navýšit jejich efektivita. 3 důvody, proč testovat: Najdeme většinu designových a funkčních chyb Zvýšení efektivity...

Nalezeno v článcích

Google.cz již bez přesměrování na .com
Google.cz se již nepřesměrovává na Google.com , nyní tedy naleznete přímo na doméně google.cz hlavní Googlovy služby, např. hledání ve web stránkách , hledání obrázků , reklamní programy Adwords a Adsense , vyníkající program Google Desktop apod. Zaujala mě česky psaná stránka přehledu...

Google banuje za cloaking
Ano, Google má trpělivost, ale pokud toho využije známá firma v kombinaci prýšerné praSEO techniky, cloakingu, tak už tak hodný děda Google neni. Cloaking je metoda, pomocí níž se podvede robot vyhledávače, kterému je dáván jiný obsah stránek, než vidí návštěvník. Obecně je to tedy jiný obsah pro jiného...

Google bankrotuje a Microsoft zachraňuje!
Je to bohužel tak přátelé, internetová jednička GOOGLE vyhlásila k dnešnímu dni částečný bankrot. Hlavním důvodem je, jak jistě všichni tušíte, neopatrné zacházení s finančními prostředky, zkupování velkého množství jiných firem a nedávný spor s vládou United States of America ohledně vydání logů....

Google skoncuje s duplicitním obsahem
oogle získal patent na “Metody a aparáty pro odhadování podobnosti” . Použití najde na odfiltrovávání duplicitních stránek z indexu vyhledávače. Vyhledávač Google ho může mimo jiné použít pro vytvoření aplikace pro webmastery, která by sloužila na zjišťování duplicitního obsahu . To by bylo skvělé,...

Google koupil SEO / SEM firmu!
Je to až neuvěřitelné, ale to je tvrdá realita. Google si zakoupil SEO / SEM firmu . My tedy budeme doufat, že žádné FAQ k dané SEO firmě neunikne, když je pod stejným „šéfem“. Pro pochopení co se vlastně stalo začneme hezky od začátku.. Google zakoupil v minulých dnech obří firmu DoubleClick , jež se...

Google PageRank definitivně aktualizován
Google PageRank byl po několika dnech aktualizován. Porovnával jsem výsledky z různých data center a u většiny webů se PageRank na všech datacentrech shoduje, proto tedy aktualizace skončila. Psal jsem o začástku aktualizace v příspěvku Probíhá aktualizace Google PageRank! Jelikož poslední aktualizace byla v...

Google v kostce
Zajímavý a dobře zpracovaný přehled, na který jsem náhodou narazil . Další komentář není potřeba, viz. fotky níže (pokud je nepřečtete, klikněte si na fotku pro zvětšení). Google v kostce – strana 1 Google v kostce – strana 2

Google má problémy s .COM doménami
Google má problémy s indexováním u .COM domén , které jsou svou působností cíleny na určité anglicky mluvící země. Pokud máte .COM doménu a zároveň ji hostujete v USA a prodáváte např. pro Austrálii nebo UK , máte velký problém, odkaz na váš web v google.co.uk či google.com.au nevyjede, pokud dáte...

Google Toolbar PageRank aktualizován
Dnes 5.4.2006 znovu proběhla aktualizace Google Toolbar PageRanku (GTPR) . Je to celkem nečekané, neboť nedávno aktualizace GTPR proběhla a očekával jsem ji až v červnu. Zřejmě se Google snaží a má na to tedy i výpočetní výkon, či nějaké marketingové důvody. Aktualizace po měsíci by mi vyhovovala, jen tak dál:)...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

CTR bleskově nahoru, Google Plus Box patent
V poslední době se ve výsledcích hledání Googlu čím dál častěji objevuje rozklikávací okénko u odkazu , které má rozmanité informace, ovšem ty nejvíce vztahující se k vám a vyhledanému dotazu. Můžete tak rapidně upoutat na takový odkaz pozornost , což prokazatelně zvýší CTR (míru prokliku) , za...

Shrnutí událostí SEO v roce 2006
Milí přátelé, za pár hodin nás opustí vyjímečný rok 2006 a tekutý čas nás vtáhne do nového roku. Jelikož většina z vás, co tento blog čtete, se nevěnuje SEO celou pracovní dobu, tak by jistě neuškodilo připomenout si, jaké že se staly hlavní události. Proto jsem si nemohl odpustit sepsat přehled hlavních...

Jak je jaký vyhledávač používán ?
Analyzoval jsem dnes několik webových projektů (14), zaměřených na návštěvníky z ČR z CZ vyhledávačů a dospěl jsem k těmto procentuálním podílům, jak je který vyhledávač v určitém oboru používán. Obor: internetové obchody zaměřené na dámské zboží Seznam.cz : 78% Google.com : 11% Centrum.cz :...

Google zavedl nový vzhled PPC odkazů
Po celkem krátkém testování se nám Google skutečně rozhodl pro změnu u vzhledu placených odkazů na výsledcích hledání. Co že se změnilo ? 1. pozadí boxu s prvními 3 odkazy nahoře je nyní žluté (na některých TFT displejích ho vidím oranžové) 2. klikatelný je jen titulek, namísto celého inzerátu...

Google AdWords nabízí blokování konkurence
Již máme v  Google AdWords k dispozici nástroj, pomocí kterého lze zablokovat vybrané IP adresy a tak zakázat zobrazování vašich inzerátů. Maximálně je možné zadat 20 IP adres k zablokování, což považuji za velmi omezené. Výhoda je, že pokud zjistíte, že vám daná konkurence kliká záměrně na reklamy,...

SEO World Championship
SEO-EXPERT.CZ se jako jediný z ČR umístil na prestižní celosvětové soutěži SEO WORLD CHAMPIONCHIP na 20. pozici pro vyhledávač google.com v porovnání s více jak 700 konkurenčními SEO konzultanty. Soutěžní web byl Globalwarming-Awareness2007-Game.org . V celkovém pořadí SEO-EXPERT získal 34. příčku, je to...

Drobky z poslední doby ze světa SEO/SEM
1. Google začal brát jako zpětné odkazy i odkazy z .doc dokumentů, tedy z Wordu. Nevíme sice jakou mají váhu, ale objevují se při použití parametru „link:“. 2. Vydána nová verze AdWords editoru ve verzi 4.0 a to v češtině. 3. Yahoo provedlo pořádný tanec, změnily se pozice mnoha webů, bohužel však ne...

Vyhledávání Google zvýšilo podíl o 42%!
Vyhledávači Google se zvýšil počet dotazů oproti minulému roku o  42 procent . Google nyní zaujímá 55% trhu v USA . Počet vyhledaných dotazů v dubnu dosáhl 3.8 miliardy . Vyhledávání Yahoo! mělo „pouze“ 1.5 miliardy dotazů, což ho činí hráčem číslo dva s podílem 22% . Microsoftí vyhledávač...

Způsoby využití Google Analytics při správě PPC kampaní
V každé práci je potřeba odezva. V případě PPC kampaní je touto odezvou počet konverzí, transakcí, či návštěvníků. Peněžní prostředky investované do PPC kampaní nás vedou k touze sledovat důvod útraty a její návratnost. Klademe si tedy dvě otázky: Za co jsme utratili? Přinesly nám tyto výdaje zisk?...

Vyhledávače zboží a katalogy e-shopů - přehled
Vyhledávače zboží jsou velmi důležitým zdrojem návštěvnosti pro internetové obchody , neboť dnes se stává čím dál modernější a užitečnější používat k hledání produktů, který si uživatel chce zakoupit, právě ony vyhledávače zboží. Důvod je zejména ten, že lze snadno najít internetový obchod,...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 1.
Chcete-li sami sledovat úspěšnost vašeho webu ve vyhledávačích, pak je třeba vybrat ty správné parametry a použít vhodný systém měření návštěvnosti. Pokud nemáte na svém webu Google Analytics , vřele doporučuji nainstalujte si jej. Je ZDARMA a nabízí opravdu profesionální možnosti a nástroje pro...

Co říkáte na cílené překlepy?
Co mají společného webové stránky jako – Icg.com, 100her.cz, Gogle.cz, Youtobe.com či Gmal.com? Přece vydělávají na svých slavnějších a známějších vzorech. Uživatelům stačí jeden malý překlep a ocitnou se někde úplně jinde. V tom lepším případě se dostanou do spárů reklamních lákadel, v tom horším...

E-shop z pohledu zákazníka
Dobře fungující internetový obchod není žádná věda . Stačí jen znát vaše návštěvníky a nabídnout jim přesně to, co je zajímá . A pokud Váš e-shop dodržuje základní pravidla použitelnosti – je přehledný, snadno ovladatelný, lidé se v něm neztrácejí a vždy vědí, co mají udělat – pak už jen...

10 největších chyb copywritingu
V zápalu psaní se často stane, že člověk zapomene na zásady copywritingu, které by měl při tvorbě textu dodržovat. A když ne na všechny, tak alespoň na některé. Zde uvádíme 10 největších chyb, kterým byste se měli při tvorbě textu vyhnout v každém případě. 1. Nepište odborný text Při psaní na...

Jak měříte efektivitu svého e-shopu?
Proč vůbec měřit efektivitu e-shopu? Provozujete-li jakýkoli e-shop, měli byste vědět, jak funguje , kdo jsou jeho návštěvníci a jaká jsou jeho slabá místa . Jedině pak jej můžete zdokonalovat. Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich důkladná analýza Vám pomůže...

Netradiční formy linkbuildingu
Přiznejme si to hned na začátku, linkbuilding je činnost, kterou se nikdo z nás nezabývá rád. Ale přesto přese všechno je to práce, kterou ve větší či menší míře provádíme, případně když máme štěstí, ji zadáváme někomu jinému. Co je to vlastně linkbuilding? Pod pojmem linkbuilding, česky...

GTPR update dokončen a další novinky
V minulých dnech probíhala aktualizace Google Toolbar PageRanku (GTPR), nyní se zdá, že skončila. Ověřte si, jestli máte PageRank stejný u všech datacenter (např. přes Future PageRank ) Nedávno jsem si všiml, že GTPR u odkazu neco.html a neco.html#neco není samý , i když by logicky měl být, jelikož jde jenom o...

Konečně kvalitní SEO analýza webu zdarma a jen za 3 sekundy!
O co jde? SEO - analyzátor .cz je bezplatný on-line nástroj, který během několik vteřin detailně prozkoumá Vaše webové stránky z pohledu optimalizace pro vyhledávače (SEO) . Nalezne v nich ihned nedostatky, na která programátoři, webmasteři a SEO konzultanti zapomněli (a nebo se na to vykašlali) a poradí...

Zelená nudle na Google Toolbaru se hýbe
Po docela krátké době se zase rozjely změny v hodnotách Google Toolbar Pageranku . Začátku jsem si všiml již předevčírem a takový update bude trvat jen pár dnů, většinou do týdne, než jsou všechna datacentra vyhledávače Google sjednocena. Již je to docela nudné, protože nic jiného, než roztáhnutí...

Novinka v Google Webmaster Tools
Mnozí již jistě znáte velmi užitečný nástroj Google Webmaster Tools který je výborným pomocníkem při zjišťování informací, když se vám něco s vaším webem v indexu nezdá. Google však před pár dny přidal do tohoto nástroje další vlastnost, a to URL removals , což velmi usnadní práci těm, kteří chtějí...

Pokročilé vyhledávací operátory použitelné pro SEO
Každý vyhledávač umožňuje využívat pokročilé vyhledávací operátory , které pomohou rychle zjistit důležité informace a usnadnit vyhledávání. Mnohé z nich jsou velmi dobře využitelné pro SEO . Následující přehled Vám napoví, které z těchto operátorů můžete využít SITE Toto je bezesporu základní...

Jak vyhledávače interpretují atribut nofollow
Jelikož hodně lidí neví, co přesně atribut nofollow u odkazů u Google, Yahoo a MSN dělá, rozhodl jsem se o tom alespoň krátce zmínit, aby bylo jasno. Při uvedení odkazu s nofollow atributem 1. Google nenásleduje daný odkaz, ale Yahoo a MSN ano 2. Google, Yahoo a MSN u takového odkazu nepředá žádný PageRank, ani...

Složeny zkoušky Google Analytics IQ
eden z našich konzultantů právě úspěšně složil náročnou zkoušku Google Analytics IQ a stal se tak autorizovaným konzultantem pro tento vynikající analytický nástroj. Tento certifikát také obdržel Michael Muselík, více informací zde .

SEO na Google a Seznam ?
Možná Vás zajímají hlavní rozdíly optimalizace pro vyhledávače u dvou jedniček, světového "vyhledávače Google":http://www.seo-expert.cz/google-vyhledavac a českého Seznamu. Po delší době sledování a porovnávání jsem dospěl k těmto, v celku podstatným, faktům a rozdílům: SEO na Google.com - velký, až...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 2.
V předchozím článku jsme si ukázali hlavní parametry, které bychom měli sledovat vždy . Dnes si řekneme, které další údaje nám mohou dokreslit obrázek o efektivitě vašeho webu a pomoci odhalit jeho slabiny. Určitě byste měli také sledovat : Bounce Rate celkový i jednotlivých cílových stránek, či...

iGoogle - značka pro personalizované služby
Google vytváří značku iGoogle, která bude sloužit pro personalizované služby, což odhaluje Reuters . Marissa Mayer z Googlu to také potvrdila. Tato aktivita má následovat služby jako Google Web History a Google Home Page . Určitě mají personalizované služby budoucnost, to nepochybně, neboť Google bude velmi rád...

Přehled zákl. on-page faktorů
Struktura webu Máte-li dobrou strukturu webu, což je například uspořádání navigace, nadpisů a textů, potom je to základ pro to, abyste mohli být ve vyhledávačích na vyšších pozicích. Pokud jenom tak "naházíte" texty bez přemýšlení, kam chcete, a nadpisy s vhodným označením Vás nezajímají, máte takřka na...

TIPY z Google Analytics - 1
Google Analytics nabízí obrovské možnosti, jak analyzovat data návštěvnosti vašeho webu. Často však nastává problém, jak tato data využít prakticky pro zlepšení vašeho webu či plánování různých dalších marketingových aktivit, reklamních kampaní apod. Podívejte se na několik tipů, které se mi osvědčily....

Další Google Analytics profesionál
Tento certifikát získal také náš konzultant Radek Karban, více informací zde .

BMW.de a Ricoh.de jsou zase zpět v Google!
BMW.de se dohodlo s největším vyhledávačem světa – Google , chyby napravilo a je zase zpět v indexu. Rovněž PageRank se tomuto webu vrátil zpět, předtím ukazoval na Google Toolbaru 0 a nyní 7. O skutečnosti, proč byl jejich web vyřazen jsem Vás čtenáře informoval ve článku Google banuje za cloaking...

Rozbor: Volby & SEO - aktualizováno
Kvapem se nám blíží volby do poslanecké sněmovny ČR, což je čas ostrých a tvrdých slov (zejméne mezi rivaly - Paroubek x Topolánek), skandálů (Mackova facka; nepodání ruky; odposlechy), lží, pomluv a mlžení, ale hlavně, čas reklamních kampaní politických stran. Jako dobrý nástroj by se však nechala použít...

10 nejčastějších chyb při správě PPC kampaní
Pokud začínáte se správou PPC kampaní, tak se pravděpodobně nevyhnete některým chybám, které jsou dány nedostatkem zkušeností. V tomto článku se je pokusíme popsat. Na co si tedy dát pozor, pokud jste ve správě PPC kampaní začátečník? 1. Nepoužívejte jen volnou shodu klíčových slov Long tail...

10 užitečných nástrojů pro správu PPC kampaní
Baví vás správa PPC kampaní , ale přesto se vám zdají některé činnosti časově náročné? Jsou situace, kdy je lepší použít spolehlivé pomocníky , kteří vaši práci na kampaních zrychlí a zefektivní. V tomto článku přinášíme přehled užitečných nástrojů , které vám mohou pomoci s tvorbou a...

Smrt pro váš web - Google Supplemental Index
Pokud máte web, který není nejlepší ve svém oboru v kvalitě obsahu a off-page faktorech, tak se vám již určitě stalo, že na některé fráze na podstránkách nevybíhá ve výsledcích hledání tak, jak byste chtěli. Obzvláště to platí u  šílených mnoha tisíce stránkových webů, např. internetových obchodů...

Kdy není optimalizace pro vyhledávače nutná
SEO (optimalizace pro vyhledávače) není pro každý internetový projekt nezbytností. Pokud máte kvalitní web s unikátním a hodně zajímavým obsahem a tématem, pokud máte šokující grafiku, o které všichni píší, tak optimalizace pro vyhledávače není zdaleka tak potřebná. Ne že by danému webu nepomohla, ona...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl IV.
V dnešním příspěvku si přiblížíme funkci a správné užití podnadpisů . Ty totiž hrají z hlediska optimalizace (tedy „pro roboty“), ale také v souvislosti s uživateli internetu mimořádně důležitou roli. Podobně jako další textové složky , o kterých zde již byla řeč , tedy titulek stránky, meta popis a...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 3.
V předchozích článcích jsem naznačil možnosti sledování a vyhodnocování úspěšnosti prováděné optimalizace pro vyhledávače . Dnes bych rád navázal na tyto články a doplnil další možnosti a pokročilé techniky sledování efektivity SEO . Pozice versus návštěvnost Z předchozích článků už víte, že...

Jak využít statistiky návštěvnosti ve svůj prospěch?
Sledujte vše , co se na vašem webu děje. Internet má tu obrovskou výhodu, že můžete měřit každé kliknutí, každý pohyb na něm. Využijte této možnosti. Jak chcete vyvíjet a zlepšovat svůj web, neznáte-li jeho slabiny? Jak se web vyvíjí z dlouhodobého hlediska? Důležité je sledovat nejen základní údaje...

5 kroků jak zlepšit účinnost cílových stránek
Představte si, že zadáte do vyhledávače nějaké slovo či frázi, kliknete na jeden z nalezených odkazů a dostanete se na stránku nějakého webu. A právě nyní začíná proces poznávání , kdy návštěvník hodnotí, zda je na správném místě, je-li stránka relevantní tomu, co hledal a jakým celkovým dojmem na něj...

Microsoft LIVE Search ohromí svět!
Microsoft právě spustil nový vyhledávač , Live.com , s kterým chce dostat konkurenci na kolena. Po cca. 2 -3 měsících testování, kdy byl Live.com v beta verzi se může pochlubit skutečně dobrými výsledky, a to jak z pohledu designu, tak z pohledu použitelnosti a i relevance výsledků . Když se podívám na...

Probíhá aktualizace Google PageRank!
Google nám po dlouhé době (naposledy v říjnu 05) opět přepočítává a aktualizuje Google (Toolbar) PageRank. Můžete se o tom přesvědčit pomocí špičkového nástroje, který naleznete na SEOChat Ukáže Vám pagerank Vaší stránky u různých datacenter Googlu, jelikož nejsou hodnoty ještě stále. Takže, pokud se...

10 klíčových faktorů pro úspěšné SEO
Co nejvíce ovlivňuje úspěšnost SEO kampaně ? Existuje množství pravidel, tipů či triků, ale které z nich jsou ty nejúčinnější? Přečtěte si základní pravidla, bez kterých nemůže být žádná SEO kampaň úspěšná. 1/ Správný výběr klíčových slov Správná volba klíčových slov je klíčovým...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl II.
Jak psát úspěšný text pro internetové stránky a obchody? V minulém díle jsme si zdůraznili osvědčené pravidlo internetového obchodování, které lze výstižně strnout do okřídleného výroku „Obsah je král“ . Ano, právě text, ačkoli to nemusí být na první pohled zřejmé, je rozhodujícím faktorem pro...

Zpětné odkazy a název domény
Zpětné odkazy Možná se budete divit, ale moderní vyhledávače dávají již stejný důraz na off-page faktory (to jsou ty, které nejdou změnit na vlastním webu) jako na on-page faktory (vlastní texty webu, struktura…). Právě zpětné odkazy mají takový vliv, že s dostatečným počtem zpětných odkazů (odkazy,...

Síla textu zpětných odkazů (linkbuildingu)
Narazil jsem na zajímavý příklad, který dokazuje, jak moc velkou váhu dává Google na text zpětných odkazů . Máme odkaz s textem A ze stránky B, který směřuje na stránku C. Takový odkaz tedy vypadá takto: <a href="C">A</a> Pokud takových odkazů, které budou mít stejný nebo hodně podobný formát...

Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
Chcete mít úspěch na internetu? SEO analyzátor je unikátní nástroj, který Vám pomůže zajistit vysoké pozice ve vyhledávačích. Se SEO analyzátorem přeskočíte konkurenci a objednávky porostou rychleji než dosud. Specialisté na komplexní internetový marketing, společnost SEO Expert , vyvinula unikátní nástroj,...

Klub inovátorů
Radek Karban se setkal s Meirem Brandem, country manažerem Google v Izraeli, na prvním setkání Klubu inovátorů. Meir odpoledne také prezentoval na Innovation Thursday velmi zajímavou přednášku na téma Izrael - centrum inovací. Google je velmi úspěšná firma, která je postavena na lidech, kteří mají nevšední myšlenky.

Jak zlepšit úspěšnost ve vyhledávačích
Přemýšleli jste někdy o tom, jak vypadá váš odkaz ve výsledcích hledání ? Vžijte se do role návštěvníka internetu, který hledá dejme tomu dětské čepice . Co jej může na první pohled zaujmout mezi desítkou nalezených odkazů? Návštěvník si pravděpodobně rychle prohlédne náhledové obrázky...

Lištičky pro SEO EXPERTY
Mezi užitečné pomůcky pro SEO EXPERTY patří i lišty do prohlížečů, zrychlují tak každodenní práci. Přináším Vám dnes jejich přehled a vlastnosti. SEOINC toolbar url: http://www.seoinc.com/toolbar/ vlastnosti: - počet interních odkazů webu dle google - zdali existuje odkaz na daný web v dmoz.org - počet...

Síla e-mail marketingu
Denně dostáváme desítky či stovky spamů, které obvykle zachytí filtr a putují rovnou do koše. Někdy spam musíme vymazat sami a jindy nám do spamového koše spadne i žádaná pošta. Může ji být i původně žádaný newsletter. Přes všechny tyto zádrhely patří e-mail marketing mezi stále často používané...

Social Media Press Release 2.0
Patříte mezi vyznavače a aktivní uživatele nových technologií z oblasti marketingové komunikace? Pak jste jistě již obeznámeni s novou formou tiskové zprávy: social media press release . Do češtiny se tento termín překládá jako tisková zpráva 2.0 či tisková zpráva pro sociální média (doslovný překlad)....

Internet Advertising Conference 2008
Jelikož jsem se zůčastnil jedné z nejvýznamnějších konferencí o internetové reklamě v ČR, pořádané Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR), zapsal jsem si nejzajímavější poznámky z jednotlivých přednášek. Program konference Internet Advertising Conference můžete nalézt zde . Globální statistická data:...

Kdy PPC kampaně nejsou to pravé?
PPC kampaně jsou již poměrně osvědčeným způsobem internetové reklamy. Jsou ale situace, kdy PPC reklama prostě nefunguje. Achillova pata PPC kampaní tkví především v B2B kampaních a propagaci značky. B2B zákazníci a PPC kampaně Jak zaujmout B2B zákazníky? Lze je oslovit PPC kampaněmi? Pokud chcete zaujmout...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl III.
Chcete psát úspěšné texty pro svůj web nebo internetový obchod? Náš volný seriál článků se dnes bude podrobněji zabývat optimalizací pro vyhledávače neboli SEO. V minulém díle jsme si zdůraznili, jak mimořádně je pro internetové vyhledávače důležitá právě textová složka, včetně titulků stránek a...

Povodně 2006 - (zne)užití pro SEO
Povodně v ČR roku 2006 se zcela určitě zařadí mezi jedny z nejničivějších. V poslední době si pamatujeme povodně z roku 2002 a 1997, ke kterým lze letošní přidat. Co však může zaujmout neetického webmastera , věnujícího se také SEO, je vyhledávanost klíčových slov : povodně, povodně 2006, povodí Labe,...

Úvaha: nofollow odkazy se počítají
Budu to demonstrovat na příkladu: Máme firemní web s několika odkazy na další weby s kterými se vyměňují backlinky. Tyto odkazy na daném firemním webu jsou označeny jako rel=„nofollow“ (druhá strana o tom samozřejmě neví) a neměly by tedy předávat svůj PageRank dále. Google má však k dispozici velké...

Klikat či neklikat? Zajímá Vás víc forma nebo obsah?
Klikni zde pro odpověď Jste zastánci odkazů klikni zde , více zde či jen zde … nebo jimi nepokrytě opovrhujete? Spor o to, zda je tento typ odkazů dobrý či špatný se vede léta a mám dojem, že se stále nikam neposunul. I dnes se najdou lidé, kteří tvrdí, že tyto odkazy jsou nejlepší možné a stále jsou...

10 tipů, jak na úspěšné PPC kampaně
Tímto nám začíná několikadílný seriál z oblasti internetové reklamy . Náš tým SEO Expert s.r.o. se vám bude snažit poskytnout ty nejdůležitější informace, které zefektivní vaši práci a přinesou co nejlepší výsledky. Zvolili jsme takovou formu seriálu, která bude dobře čtivá, a rychle se v ní...

5 hlavních příčin bránící dokončení objednávky
Společnost eMarketer nedávno publikovala studii , v níž uvádí nejčastější příčiny nedokončení nákupu v internetových obchodech v USA . Které to jsou? Příliš vysoké náklady na dopravu. Celková ceny je mnohem vyšší než očekávaná. Porovnání s jinými e-shopy. Nemožnost kontaktovat zákaznickou...

Nový SEO analyzátor pomáhá uspět
Začátkem října jsme spustili do ostrého provozu zcela novou verzi našeho SEO analyzátoru . Mezi lidmi mimořádně oblíbený bezplatný nástroj , kterým snadno zanalyzujete jakoukoliv webovou stránku.  Snadno díky němu zjistíte, jak si vede Váš web na zadané klíčové slovo ve srovnání s konkurencí a co máte...

Netradiční typy internetové reklamy
Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále...

Volná místa: budovači zpětných odkazů
Hledá se několik dalších lidí do týmu, pro budování zpětných odkazů výměnnou formou. Zpětné odkazy jsou totiž velice důležité pro vyhledávače a jejich následné hodnocení web stránek, proto potřebuji rozšířit kapacitu o další lidi “budovače”. V poslední době po změně algoritmu na Seznam.cz jsou...

Je každý bloger copywriter?
Jsou dobří blogeři sami od sebe i dobrými copywritery? Nebo by se blogeři měli copywritingu učit, aby dobrými blogery byli? Zkusím nadhodit pár myšlenek, možností, jak by to mohlo být. Neříkám, že to tak je, spíše v tom ještě trochu tápu a zajímal by mě váš názor. Co si o tom myslíte vy? Ne, bloger není...

Nepřeplácejte SEO, když nemusíte! Máme řešení...
Dělat SEO levně a kvalitně , to je tvrdý oříšek . Mezi odborníky na optimalizaci pro vyhledávače ( SEO ) totiž panuje mnoho neshod na toto téma ( viz. třeba takový článek Kvalitní levné seo na serveru Sova v síti ). Zákazníci chtějí kvalitu , ale kvalita něco stojí. Jak zajistit kvalitu, ale cenu přitom...

Yahoo! vystartovalo s Robots-Nocontent tagem
Yahoo začalo podporovat u svých indexovacích robotů velice zajímavý atribut, který umožňuje neindexovat určitou webmasterem definovanou část (x)HTML kódu . Nyní již tedy není problém zamezit indexaci obsahu, který nechceme aby byl jakkoliv robotem Yahoo indexován. Jak třeba menu, tak i obsah. Uplatnění by...

Jak prakticky využít analýzu klíčových slov
Analýza klíčových slov je jistě velmi důležitý dokument, který by se měl stát základním kamenem vašeho internetového úspěchu. A pokud na internetu stojí váš byznys, tím spíše byste měli co nejpřesněji vědět, na která klíčová slova se zaměřit, aby to bylo maximálně efektivní . Co by taková analýza...

Jak vybudovat úspěšný e-shop
Chcete-li mít e-shop , z kterého se Vám “pohrnou” objednávky je důležité, aby se co nejvíce podobal reálnému kamennému obchodu. Musí tedy plnit funkci výkladní skříně, prodavače i pokladní současně. Pro e-shop platí stejná pravidla jako v reálném obchodě. Tedy to, že rozhodují ceny, příjemné...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl V.
Text je nejdůležitější část webových stránek a internetových obchodů. Co by měl dokonale optimalizovaný text splňovat? Jak stylizovat obsah s ohledem na vyhledávače i uživatele? Podívejte se s námi na několik tipů, jak vyladit text Vašich stránek k  dokonalosti . Stačí dodržovat několik jednoduchých, ale velmi...

Skóre kvality klíčových slov
Skóre kvality, či Quality Score , jistě znáte z prostředí Google AdWords. Jde o ukazatel ovlivňující pozici reklamy a částečně i výši ceny za proklik. Vzorec pro výpočet skóre kvality je tajný. Liší se však v případě PPC kampaní zobrazovaných ve vyhledávání a kampaní zobrazovaných v obsahové síti....

Rychlý návod, jak strukturovat text na webu
Texty na weby, nebo na e-shopy jsou specifické v tom, že je třeba jimi oslovit Vaše potenciální zákazníky a také vyhledávače, které k Vám ony zákazníky přivedou. Abyste se naučili hovořit pomocí textu naráz k člověku i k robotu, potřebujete mít něco znalostí. Zásady strukturování textů na web Vám dnes...

První český internetový obchod se SEO produkty spuštěn!
Chcete mít úspěch na internetu a přestihnout konkurenci ? Potřebujete nejlepší SEO ! První internetový obchod se specializovanými SEO produkty , které Vás v internetových vyhledávačích díky svému účinku upřednostní před konkurencí , právě otevírá své pomyslné brány. Podívejte se na...

Může Facebook ovlivnit Váš byznys?
BEZPOCHYBY ! Facebook je fenomén , který k dnešnímu dni pohltil již 1 650 460 českých uživatelů . To je obrovský potenciál lidí, které můžete oslovit na jednom místě a bez vysokých nákladů. Budete však muset obětovat část svého času a aktivně sledovat a formovat dění na vaší Facebook stránce. To...

Zajímavosti o Seznamáckém fulltextu
Přednášky jsou zajímavá věc, jelikož se na nich člověk může na hodně věcí zeptat :) Na jednu takovou jsem s kolegy z naší firmy zavítal – Fulltextové vyhledávání na Seznam.cz , přednášel Štěpán Škrob . Vím, že již mnoho z vás o této přednášce psalo ( jeden , druhý a třetí ), avšak nějaké...

Spuštěna aplikace na sledování pozic
Právě dávám k dispozici pro veřejnost vlastní on-line webovou aplikaci na sledování pozic ve vyhledávačích . Umožňuje sledování pozic na zvolená klíčová slova či fráze ve 14 vyhledávačích (z toho 6 českých ) a zobrazení výsledku grafem, tabulkou či PDF výpisem. Testovala se pár měsíců a měla by tak již...

Jak vytvořit účinný popisek stránky ve výsledcích hledání
Nadpis odkazu ve výsledcích hledání je vždy tvořen z titulku stránky , což je text uzavřený značkou <title> umístěnou v hlavičce HTML dokumentu. Pokud však stránka nemá vyplněn titulek, používá se jako nadpis text zpětného odkazu s největší vahou. Podíváme-li se však na tvorbu úryvku textu , pak...

Názorný příklad úspěšného linkbuildingu
Před nedávnem jsme na tomto blogu  oznámili spuštění revolučního  SEO Analyzátoru . Tento  přelomový bezplatný nástroj všem doslova  vyrazil dech a obzvláště konkurenci a různým  „zaručeně kvalitním“ SEO konzultantům a webdesign studiím, kteří do SEO alespoň trochu fušují a staví na něm svůj...

WordTracker - návrh klíčových slov už zdarma
Zatímco free nástroj od Overture na návrh vhodných hledaných slov je off-line (diskuzuje se, zdali jen dočasně či na vždy), tak Wordtracker spustil free verzi podobné služby! Skvělé načasování, to nebude náhoda. Wordtracker keyword tool jistě pomůže najít zajímavá slova a zjistit jak si vedou, jenom je trošku...

Jak tvořit v textech hypertextové odkazy
Hypertextové odkazy v textu jsou další z části skládanky zvané SEO copywriting . Hypertextové odkazy jsou užitečné nejen pro samotné uživatele, ale také pro vyhledávače. Za prvé ukazují cestu uživatelům na Vaše produkty , či další produkty, které mají možnost koupit. A za druhé otevírají virtuální dveře...

Proč je první pohled na text tak důležitý?
Dnešním článkem se budeme zabývat texty z pohledu výhradně lidského a projednou vynecháme vyhledávače a roboty. Neboť můžete psát dokonalé texty, předávat skvělé a opravdu přínosné informace. Ale pokud nemá Váš text patřičnou úpravu, je to práce téměř zbytečná. Nejen grafika a použitelnost, ale také...

Nadpisy - jak na ně, aby zaujaly?
Nadpisy jsou ve Vašich textech vždy to první, co čtenář uvidí a co jej musí zaujmout natolik, aby pokračoval ve čtení. Na nadpisech také velmi záleží z pohledu SEO. Vyhledávače dávají nadpisům značnou váhu a byla by velká chyba, podceňovat jejich význam i z tohoto pohledu. O nadpisech , jak je tvořit, a...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl I.
Máte e-shop nebo webové stránky? Chcete mít úspěšný internetový obchod , který bude vyhledávači nabízen na předních místech? Rádi byste získali populární, vyhledávané a dokonale vyladěné webovky? Toužíte po vysoké návštěvnosti a pořádném obratu? Potom potřebujete pro svůj e-shop nebo web kvalitní text ....

Psát úspěšný text je jednoduché
Napsat text, který bude úspěšně prodávat či propagovat určitý produkt nebo službu, není nic těžkého. Neměli bychom ovšem nikdy zapomínat, že text je určen nejen pro internetové vyhledávače (roboty), ale také – a chtělo by se říci především – pro čtenáře , tedy pro lidi. Tento příspěvek se bude...

Jak sledovat zpětné odkazy - tipy odborníka
Nemá cenu diskutovat o významu zpětných odkazů pro SEO . Bez nich to prostě nejde. Krásné shrnutí významu jednotlivých SEO faktorů najdete na webu seomoz.org . Zcela jednoznačně, co se týká významu pro vyhledávače, “převažují off-page faktory”. A je to v podstatě velmi logické. Stránkové (on-page)...