Vyhledávání výskytu výrazu "velmi"

Nalezeno ve stránkách

My a média
cz či Google.cz, kde se počítá s profesionálně zpracovanou webovou prezentací. „ Velmi silnými marketingovými nástroji jsou sociální sítě, které na českém internetu poslední rok razantně expandují.

Zlepšení pozic ve vyhledávačích
Chcete být první ve vyhledávačích? Chcete, aby Vás vyhledávače Seznam, Google, Centrum, Yahoo, Bing a další nabízely přednostně, dříve než konkurenci? Toužíte po růstu návštěvnosti a objednávek? Buďte na internetu vidět! Podívejte se, jak na to! Proč mít vysoké pozice ve vyhledávačích? Je to jednoduché – čím...

Služby Google Analytics
Podívejte se na naše klienty. Co je Google Analytics? Google Analytics je velmi efektivní nástroj nejen pro měření návštěvnosti, ale zejména pro vyhodnocování efektivity internetových stránek.

Optimalizace pro vyhledávače
Optimalizace pro vyhledávače je složitý, komplexní a velmi odborný proces, který vyžaduje tvrdou práci týmu zkušených specialistů.

Zvýšení efektivity webu
Chcete mít web skutečně efektivní? Je Vaším cílem hezký web, nebo obchodní úspěch a růst objednávek? My Vám zajistíme webové stránky, na které bude radost pohledět, ale které také VYDĚLÁVAJÍ. Jak toho docílit? Co je potřeba zajistit, aby byl web efektivní Učiňte Vaše webové prezentace opravdu efektivními. Platí...

Proč SEO Expert
Proč zvolit SEO Expert? Odpověď je jednoduchá – my nabízíme SEO a komplexní internetový marketing s opravdovými, lehce doložitelnými VÝSLEDKY! Neplýtváme energií na plané sliby. Jediné, co nás zajímá, já Váš úspěch. Pro každého klienta zajistíme individuální řešení na míru. Nejde nám jen o krátkodobý efekt...

SEO s garantovanými výsledky = Optimalizace od SEO Expert
Chcete mít úspěch na internetu? Toužíte mít kvalitní a hojně navštěvované webové stránky, na kterých se budou obchody skutečně hýbat? Zajistěte si vysokou návštěvnost a razantní nárůst objednávek! Společnost SEO Expert je přední český specialista v oblasti úspěšné optimalizace pro vyhledavače neboli SEO s...

Služby
Pro Váš úspěch na internetu uděláme všechno. Nabízíme naše zkušenosti, elán a certifikovanou kvalitu služeb. Stejně jako naše služby pomohly stovkám spokojených klientů k úspěchu, zviditelní i Váš web a přinesou více návštěv i objednávek. Poskytujeme komplexní internetový marketing: zajistíme Vám špičkové...

Reference

Kontakt

Slovnik

Microsites
Kdy si nechat udělat microsite? Microsite představí váš nový produkt velmi výrazně. Odliší jej od vaší stávající nabídky. Microsite můžete použít, chcete-li představit určitou myšlenku či TV kampaň.

Strategie budování zpětných odkazů
Může pomoci poznání konkurenčních webů a jejich zdrojů zpětných odkazů, což může být použito i pro vlastní linkbuilding. Velmi důležité je hledat především obsahově podobné a kvalitní weby.

Zvýšení návštěvnosti
Toužíte po vyšší návštěvnosti Vašich stránek? Chcete mít web navštěvovaný mnohem více než dosud?Potom jste zde správně! Učiňte ze svého webu magnet pro návštěvníky internetu! Jak na to? Je to jednoduché! Vše, co potřebujete, je perfektní SEO neboli optimalizace pro vyhledávače.Co všechno díky špičkovému SEO...

Nalezeno v článcích

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 2.
V předchozím článku jsme si ukázali hlavní parametry, které bychom měli sledovat vždy . Dnes si řekneme, které další údaje nám mohou dokreslit obrázek o efektivitě vašeho webu a pomoci odhalit jeho slabiny. Určitě byste měli také sledovat : Bounce Rate celkový i jednotlivých cílových stránek, či...

Jak měříte efektivitu svého e-shopu?
Proč vůbec měřit efektivitu e-shopu? Provozujete-li jakýkoli e-shop, měli byste vědět, jak funguje , kdo jsou jeho návštěvníci a jaká jsou jeho slabá místa . Jedině pak jej můžete zdokonalovat. Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich důkladná analýza Vám pomůže...

Jak prakticky využít analýzu klíčových slov
Analýza klíčových slov je jistě velmi důležitý dokument, který by se měl stát základním kamenem vašeho internetového úspěchu. A pokud na internetu stojí váš byznys, tím spíše byste měli co nejpřesněji vědět, na která klíčová slova se zaměřit, aby to bylo maximálně efektivní . Co by taková analýza...

E-shop z pohledu zákazníka
Dobře fungující internetový obchod není žádná věda . Stačí jen znát vaše návštěvníky a nabídnout jim přesně to, co je zajímá . A pokud Váš e-shop dodržuje základní pravidla použitelnosti – je přehledný, snadno ovladatelný, lidé se v něm neztrácejí a vždy vědí, co mají udělat – pak už jen...

Klub inovátorů
Radek Karban se setkal s Meirem Brandem, country manažerem Google v Izraeli, na prvním setkání Klubu inovátorů. Meir odpoledne také prezentoval na Innovation Thursday velmi zajímavou přednášku na téma Izrael - centrum inovací. Google je velmi úspěšná firma, která je postavena na lidech, kteří mají nevšední myšlenky.

Virální marketing a sociální síť Facebook
Virální marketing se může stát velmi efektivní metodou jak propagovat nějakou službu, e-shop, výrobky či osobnost. Obecně tento druh marketingu nabízí řadu možností jak dosáhnout předpokládaného cíle. Jeho podstatou je využití samotných uživatelů tak, aby sami dále šířili danou informaci. To vše za...

10 největších chyb copywritingu
V zápalu psaní se často stane, že člověk zapomene na zásady copywritingu, které by měl při tvorbě textu dodržovat. A když ne na všechny, tak alespoň na některé. Zde uvádíme 10 největších chyb, kterým byste se měli při tvorbě textu vyhnout v každém případě. 1. Nepište odborný text Při psaní na...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 3.
V předchozích článcích jsem naznačil možnosti sledování a vyhodnocování úspěšnosti prováděné optimalizace pro vyhledávače . Dnes bych rád navázal na tyto články a doplnil další možnosti a pokročilé techniky sledování efektivity SEO . Pozice versus návštěvnost Z předchozích článků už víte, že...

Netradiční formy linkbuildingu
Přiznejme si to hned na začátku, linkbuilding je činnost, kterou se nikdo z nás nezabývá rád. Ale přesto přese všechno je to práce, kterou ve větší či menší míře provádíme, případně když máme štěstí, ji zadáváme někomu jinému. Co je to vlastně linkbuilding? Pod pojmem linkbuilding, česky...

Jak přilákat zpět stávající zákazníky?
Také rádi nakupujete v jednom obchodě? Říkáte si, proč chodit jinam, když jsem tady spokojeni? Přesně tak uvažují i návštěvníci vašeho webu. Jsou-li spokojeni, budou nakupovat u Vás! Udělejte vše proto, aby byli návštěvníci vašeho webu spokojeni a aby se k Vám vraceli. 1. Dbejte na dobré jméno firmy i...

Může Facebook ovlivnit Váš byznys?
BEZPOCHYBY ! Facebook je fenomén , který k dnešnímu dni pohltil již 1 650 460 českých uživatelů . To je obrovský potenciál lidí, které můžete oslovit na jednom místě a bez vysokých nákladů. Budete však muset obětovat část svého času a aktivně sledovat a formovat dění na vaší Facebook stránce. To...

Jak sledovat zpětné odkazy - tipy odborníka
Nemá cenu diskutovat o významu zpětných odkazů pro SEO . Bez nich to prostě nejde. Krásné shrnutí významu jednotlivých SEO faktorů najdete na webu seomoz.org . Zcela jednoznačně, co se týká významu pro vyhledávače, “převažují off-page faktory”. A je to v podstatě velmi logické. Stránkové (on-page)...

Konečně kvalitní SEO analýza webu zdarma a jen za 3 sekundy!
O co jde? SEO - analyzátor .cz je bezplatný on-line nástroj, který během několik vteřin detailně prozkoumá Vaše webové stránky z pohledu optimalizace pro vyhledávače (SEO) . Nalezne v nich ihned nedostatky, na která programátoři, webmasteři a SEO konzultanti zapomněli (a nebo se na to vykašlali) a poradí...

Novinka v Google Webmaster Tools
Mnozí již jistě znáte velmi užitečný nástroj Google Webmaster Tools který je výborným pomocníkem při zjišťování informací, když se vám něco s vaším webem v indexu nezdá. Google však před pár dny přidal do tohoto nástroje další vlastnost, a to URL removals , což velmi usnadní práci těm, kteří chtějí...

Dostaňte ze svého e-shopu maximum
Jak jsem psal v minulém článku , e-shop by měl nabízet stejné funkce jako kamenný obchod. Víme, že zákazník chce vidět detailní obrázky zboží a nestačí mu krátký popis výrobku. Co jej dále zajímá? 1. Maximum informací o daném výrobku Pokud se má zákazník rozhodnout pro nákup vašeho zboží, pak mu...

Pomáháme Vám zdarma - jak na použitelnost webu
Mít úspěšný web neznamená jen vrhnout se na SEO a myslet si, že mám vyhráno. Neméně důležité je myslet i na uživatele svého webu. Je to velmi jednoduché. Bude-li váš web přehledný a budou-li se na něm lidé snadno pohybovat, bude se jim i lépe a snadněji nakupovat či objednávat . Co je důležitější?...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 1.
Chcete-li sami sledovat úspěšnost vašeho webu ve vyhledávačích, pak je třeba vybrat ty správné parametry a použít vhodný systém měření návštěvnosti. Pokud nemáte na svém webu Google Analytics , vřele doporučuji nainstalujte si jej. Je ZDARMA a nabízí opravdu profesionální možnosti a nástroje pro...

Jak snadno napsat PR článek
PR článek je zajímavým marketingovým nástrojem, kterak dostat Vaší firmu, web, nebo e-shop do povědomí odborné, či laické veřejnosti. PR článek Vám skvěle pomůže propagovat samozřejmě i Váš produkt, nebo službu. PR článek je rovněž cenným zdrojem relevantních odkazů a o ty jde samozřejmě také. PR...

TIPY z Google Analytics - 1
Google Analytics nabízí obrovské možnosti, jak analyzovat data návštěvnosti vašeho webu. Často však nastává problém, jak tato data využít prakticky pro zlepšení vašeho webu či plánování různých dalších marketingových aktivit, reklamních kampaní apod. Podívejte se na několik tipů, které se mi osvědčily....

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl V.
Text je nejdůležitější část webových stránek a internetových obchodů. Co by měl dokonale optimalizovaný text splňovat? Jak stylizovat obsah s ohledem na vyhledávače i uživatele? Podívejte se s námi na několik tipů, jak vyladit text Vašich stránek k  dokonalosti . Stačí dodržovat několik jednoduchých, ale velmi...

Chcete, aby Váš e-shop více prodával? Použijte CTA
CTA je zkratka anglického Call To Action, neboli česky „Výzva k akci“. CTA  je jedním ze základních kamenů každého e-shopu nebo webu, který něco prodává, nebo nabízí. Pokud prodáváte produkty, nebo služby, určitě chcete, aby je návštěvníci nakupovali co nejvíce. Proto je třeba každému...

Tipy, jak zvýšit účinnost internetových stránek
Každá stránka webu má svůj smysl a svůj cíl Vždy, když tvoříte novou stránku, definujte, co je účelem této stránky a jaký je její cíl . A tomu pak musíte podřídit její každý prvek . Text stránky, obrázky i tlačítka musí směřovat k tomuto jedinému cíli. Je-li cílem stránky registrace uživatele,...

10 klíčových faktorů pro úspěšné SEO
Co nejvíce ovlivňuje úspěšnost SEO kampaně ? Existuje množství pravidel, tipů či triků, ale které z nich jsou ty nejúčinnější? Přečtěte si základní pravidla, bez kterých nemůže být žádná SEO kampaň úspěšná. 1/ Správný výběr klíčových slov Správná volba klíčových slov je klíčovým...

Nepřeplácejte SEO, když nemusíte! Máme řešení...
Dělat SEO levně a kvalitně , to je tvrdý oříšek . Mezi odborníky na optimalizaci pro vyhledávače ( SEO ) totiž panuje mnoho neshod na toto téma ( viz. třeba takový článek Kvalitní levné seo na serveru Sova v síti ). Zákazníci chtějí kvalitu , ale kvalita něco stojí. Jak zajistit kvalitu, ale cenu přitom...

Pokročilé vyhledávací operátory použitelné pro SEO
Každý vyhledávač umožňuje využívat pokročilé vyhledávací operátory , které pomohou rychle zjistit důležité informace a usnadnit vyhledávání. Mnohé z nich jsou velmi dobře využitelné pro SEO . Následující přehled Vám napoví, které z těchto operátorů můžete využít SITE Toto je bezesporu základní...

Kdy nebude SEO fungovat?
Po internetu běhají zákazníci Vašeho e-shopu, popř. klienti Vašich služeb. Někteří to k Vám mají daleko, jiní zase blíže a to i tehdy, máte-li internetové stránky či e-shop. Vzdálení zákazníci Vzdálenosti fungují na internetu úplně stejně jako ve skutečném světě, jen se neměří na metry, ale...

Jak tvořit v textech hypertextové odkazy
Hypertextové odkazy v textu jsou další z části skládanky zvané SEO copywriting . Hypertextové odkazy jsou užitečné nejen pro samotné uživatele, ale také pro vyhledávače. Za prvé ukazují cestu uživatelům na Vaše produkty , či další produkty, které mají možnost koupit. A za druhé otevírají virtuální dveře...

Jak nakupují muži a ženy na internetu?
Internet již dávno není výsadou mužů. Ženy se jim velmi rychle vyrovnávají a v mnohém je i předčí . A jejich doménou není jen nákup kosmetiky a prostředků do domácnosti, ale stále více nakupují také elektroniku a domácí spotřebiče. Jak ženy tráví svůj čas na internetu? Podle výsledků průzkumu Yahoo...

Pravopis, nešvar českých internetových textů
Když si tak pročítám webové stránky, poslední dobou mě čím dál tím častěji do očí „uhodí“ nějaká pravopisná chyba než dobrá nabídka . Nízká úroveň češtiny není bohužel jen problémem internetu. Avšak věřím tomu, že by se tato situace nějakým způsobem zlepšit dala. Pochopím překlep...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl II.
Jak psát úspěšný text pro internetové stránky a obchody? V minulém díle jsme si zdůraznili osvědčené pravidlo internetového obchodování, které lze výstižně strnout do okřídleného výroku „Obsah je král“ . Ano, právě text, ačkoli to nemusí být na první pohled zřejmé, je rozhodujícím faktorem pro...

Internet Advertising Conference 2008
Jelikož jsem se zůčastnil jedné z nejvýznamnějších konferencí o internetové reklamě v ČR, pořádané Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR), zapsal jsem si nejzajímavější poznámky z jednotlivých přednášek. Program konference Internet Advertising Conference můžete nalézt zde . Globální statistická data:...

Smrt pro váš web - Google Supplemental Index
Pokud máte web, který není nejlepší ve svém oboru v kvalitě obsahu a off-page faktorech, tak se vám již určitě stalo, že na některé fráze na podstránkách nevybíhá ve výsledcích hledání tak, jak byste chtěli. Obzvláště to platí u  šílených mnoha tisíce stránkových webů, např. internetových obchodů...

Vyhledávače zboží a katalogy e-shopů - přehled
Vyhledávače zboží jsou velmi důležitým zdrojem návštěvnosti pro internetové obchody , neboť dnes se stává čím dál modernější a užitečnější používat k hledání produktů, který si uživatel chce zakoupit, právě ony vyhledávače zboží. Důvod je zejména ten, že lze snadno najít internetový obchod,...

Rychlý návod, jak strukturovat text na webu
Texty na weby, nebo na e-shopy jsou specifické v tom, že je třeba jimi oslovit Vaše potenciální zákazníky a také vyhledávače, které k Vám ony zákazníky přivedou. Abyste se naučili hovořit pomocí textu naráz k člověku i k robotu, potřebujete mít něco znalostí. Zásady strukturování textů na web Vám dnes...