Vyhledávání výskytu výrazu "uzivatel"

Nalezeno ve stránkách

Zvýšení návštěvnosti
) nepřidělí vysoké pozice, pak v moři internetu zmizíte. Dle studie EyeTools uživatel é kliknou na jeden z prvních 3 odkazů a méně než 20% z nich se dostane na druhou a další stránky výsledků.

Optimalizace pro vyhledávače
Dnes si každý trochu zběhlejší uživatel internetu myslí, že je odborníkem na SEO – ovšem výsledky vypovídají o pravém opaku.

Analýza návštěvnosti
Analýza návštěvnosti je důležitá proto, abyste měli dokonalý přehled o Vašich zákaznících. Myslíte, že o nich opravdu víte vše podstatné pro zvýšení svého prodeje? jací zákazníci navštěvují Vaše stránky? odkud přicházejí? co na vašem webu přesně hledají a dělají? Co Vám analýza návštěvnosti přinese...

Audit použitelnosti
Audit použitelnosti učiní z návštěvníků zákazníky Uvědomte si, že při první návštěvě uživatel Vaše stránky nečte, ale spíše si je prohlíží. Je tedy potřeba, aby ovládání Vašeho webu bylo vysoce intuitivní.

Audit přístupnosti
Jsou to nejen lidé se zdravotním omezením, ale také uživatel é s alternativními prohlížeči či přenosnými zařízeními?

Strategie budování zpětných odkazů
Strategie budování zpětných odkazů Vám řekne, které formy a metody linkbuildingu jsou vhodné s ohledem na potřeby vašeho webu a jeho zaměření. Součástí dokumentu budou nejen doporučené postupy budování zpětných odkazů, ale také konkrétní typy webů, na které bude vhodné se zaměřit. Co Vám řekne Strategie...

Čím se lišíme od konkurence
Bohaté zkušenosti Naše produkty a služby jsou založeny na zkušenostech, nikoliv na teorii, kterou si lze běžně přečíst na internetových stránkách. Naši odborníci jsou pečlivě vybíráni, dlouhodobě školeni a trénováni, aby byli těmi nejlepšími z nejlepších na svém místě. Veškeré doporučení a výstupy, které...

Slovnik

Analýzy a audity
...webu Analýza návštěvnosti – měření, analýza a doporučení pro Vaše stránky Analýza přístupnosti – je Váš web přístupný i uživatel ům s handicapem? Analýza použitelnosti – je Váš web přehledný a vyzývá opravdu ke koupi? Audit přístupnosti...

Analýza přístupnosti internetových stránek
Úspěšnost stránek se v této oblasti odvíjí od možností přístupu z pohledu postižených uživatel ů a z pohledu internetových prohlížečů a vyhledávačů.

Garantovaná SEO správa
Garantovaná SEO správa je určena všem, kteří chtějí být opravdu vidět na internetu a přitom neplatit nic bez garancí a záruk. Nabízíme Vám místo slibů jako jedni z mála 100% ručení za výsledky! Proč byste měli zvolit právě garantovanou SEO správu od SEO Expert? Prosadíte konečně svůj web nebo e-shop ve...

Internetový marketing
...návštěvnosti – měření, analýza a doporučení pro váš web/e-shop Analýza přístupnosti webu - dostanou se na Váš web handikepovaní uživatel é? Analýza použitelnosti webu - vyzývá Váš web ke koupi? Je přehledný a uživatel sky komfortní? Uživatel ské...

Kontakt

Správa internetového marketingu
...Tvorba sezónních aktivit (vánoční akce, velikonoční akce, …) Tvorba věrnostních programů a akcí Tvorba spotřebitelských soutěží Uživatel ské testování Testování použitelnosti A/B testování Budování aliancí a partnerství Analýza efektivity webu...

Poptavka

Budování zpětných odkazů
Budování zpětných odkazů, nebo-li linkbuilding, je nedílnou součástí každé komplexní optimalizace. Zpětné odkazy zlepšují pozice stránek ve vyhledávačích, zvýší jejich návštěvnost a budují jejich popularitu na internetu. 3 možnosti získávání zpětných odkazů: nákup zpětných odkazů v odpovídající kvalitě...

Zvýšení efektivity webu
Chcete mít web skutečně efektivní? Je Vaším cílem hezký web, nebo obchodní úspěch a růst objednávek? My Vám zajistíme webové stránky, na které bude radost pohledět, ale které také VYDĚLÁVAJÍ. Jak toho docílit? Co je potřeba zajistit, aby byl web efektivní Učiňte Vaše webové prezentace opravdu efektivními. Platí...

Zlepšení pozic ve vyhledávačích
...SEO je rychle se rozvíjejícím internetovým a marketingovým oborem, neboť podle zprávy comScore Media Metrix lze oslovit téměř 100% všech uživatel ů internetu právě přes vyhledávače. Zvýšení pozic je jediná možnost, jak na internetu uspět V obchodování...

Registrace do katalogů
Zaregistrujeme odkazy na webové stránky do českých i slovenských katalogů, a to rychle, efektivně a s ohledem na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Přítomnost Vaší firmy v katalozích je také důležitá z pohledu zpětných odkazů. 5 důvodů, proč se registrovat do katalogů: zvýší se návštěvnost stránek zvýší...

Analýza klíčových slov
Proč? musí nejlépe charakterizovat Váš business musí být často zadávána uživatel i do vyhledávačů Zdaleka na vždy platí, že výsledné klíčové slovo nebo fráze, které Vám takový amatér vybere, splňuje obě kritéria.

SEO audit
Získejte exkluzivní potvrzení, že Vaše webové stránky vyhovují všem standardům optimalizace, jsou uživatel sky komfortní a po všech stránkách perfektně vyladěné. Ať klienti vědí, že se o svůj web řádně staráte.

My a média
Časopis Strategie na portále e15.cz zveřejnil dne 12.4.2010 článek s názvem "Svoboda internetu je nemilosrdná.", kde komentuje situaci na trhu v oblasti internetových obchodů a internetového marketingu náš konzultant Michael Muselík, člen teamu SEO Expert:Nakupování po internetu je pohodlné a výhodné, ale má i řadu nevýhod...

Správa SEO
Správa SEO je služba pro majitele firemních webů a provozovatele internetových obchodů zaměřených především na konverzi a vysokou návštěvnost. Správa SEO je účtována měsíčně a je to dlouhodobá kontinuální spolupráce mezi Vámi a námi za účelem dosažení co nejlepších výsledků pro Vás a eliminaci Vaší...

Analýza použitelnosti internetových stránek
...dat a usnadnit tak návštěvníkům vyhledávání a práci s nimi. Co řeší informační architektura Problematiku spojenou s otázkou: „Jak uživatel najde hledanou informaci?“ Řeší hierarchii informací (někdy též taxonomie) Řeší pojmenování jednotlivých...

Proč SEO Expert
Proč zvolit SEO Expert? Odpověď je jednoduchá – my nabízíme SEO a komplexní internetový marketing s opravdovými, lehce doložitelnými VÝSLEDKY! Neplýtváme energií na plané sliby. Jediné, co nás zajímá, já Váš úspěch. Pro každého klienta zajistíme individuální řešení na míru. Nejde nám jen o krátkodobý efekt...

Reference

Blog nejen o SEO

SEO s garantovanými výsledky = Optimalizace od SEO Expert
Chcete mít úspěch na internetu? Toužíte mít kvalitní a hojně navštěvované webové stránky, na kterých se budou obchody skutečně hýbat? Zajistěte si vysokou návštěvnost a razantní nárůst objednávek! Společnost SEO Expert je přední český specialista v oblasti úspěšné optimalizace pro vyhledavače neboli SEO s...

Nalezeno v článcích

Virální marketing a sociální síť Facebook
Virální marketing se může stát velmi efektivní metodou jak propagovat nějakou službu, e-shop, výrobky či osobnost. Obecně tento druh marketingu nabízí řadu možností jak dosáhnout předpokládaného cíle. Jeho podstatou je využití samotných uživatelů tak, aby sami dále šířili danou informaci. To vše za...

Rychlý návod, jak strukturovat text na webu
Texty na weby, nebo na e-shopy jsou specifické v tom, že je třeba jimi oslovit Vaše potenciální zákazníky a také vyhledávače, které k Vám ony zákazníky přivedou. Abyste se naučili hovořit pomocí textu naráz k člověku i k robotu, potřebujete mít něco znalostí. Zásady strukturování textů na web Vám dnes...

Netradiční formy linkbuildingu
Přiznejme si to hned na začátku, linkbuilding je činnost, kterou se nikdo z nás nezabývá rád. Ale přesto přese všechno je to práce, kterou ve větší či menší míře provádíme, případně když máme štěstí, ji zadáváme někomu jinému. Co je to vlastně linkbuilding? Pod pojmem linkbuilding, česky...

Netradiční typy internetové reklamy
Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále...

Copywriting v příkladech
Co je dobře a co už špatně? Teorie je sice věc hezká, ale jak všichni víme, nejvíce toho člověk pochopí v praxi. Proto pro vás mám pár příkladů a porovnání, jaký copywriting je špatný a jak by naopak měl vypadat ten dobrý. Na co se tedy zaměřit? Špatné nadpisy vs. dobré nadpisy Nadpis je vždy to...

Proč je první pohled na text tak důležitý?
Dnešním článkem se budeme zabývat texty z pohledu výhradně lidského a projednou vynecháme vyhledávače a roboty. Neboť můžete psát dokonalé texty, předávat skvělé a opravdu přínosné informace. Ale pokud nemá Váš text patřičnou úpravu, je to práce téměř zbytečná. Nejen grafika a použitelnost, ale také...

Skóre kvality klíčových slov
Skóre kvality, či Quality Score , jistě znáte z prostředí Google AdWords. Jde o ukazatel ovlivňující pozici reklamy a částečně i výši ceny za proklik. Vzorec pro výpočet skóre kvality je tajný. Liší se však v případě PPC kampaní zobrazovaných ve vyhledávání a kampaní zobrazovaných v obsahové síti....

Internet Advertising Conference 2008
Jelikož jsem se zůčastnil jedné z nejvýznamnějších konferencí o internetové reklamě v ČR, pořádané Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR), zapsal jsem si nejzajímavější poznámky z jednotlivých přednášek. Program konference Internet Advertising Conference můžete nalézt zde . Globální statistická data:...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl IV.
V dnešním příspěvku si přiblížíme funkci a správné užití podnadpisů . Ty totiž hrají z hlediska optimalizace (tedy „pro roboty“), ale také v souvislosti s uživateli internetu mimořádně důležitou roli. Podobně jako další textové složky , o kterých zde již byla řeč , tedy titulek stránky, meta popis a...

10 zásad správného copywritera
Jak píše správný copywriter? Pokud si nejste jisti přesnou odpovědí, právě pro vás je určen následující článek. Dozvíte se, na co byste se měli při psaní textů zaměřit a proč . Pokud se při tvorbě článků budete držet následujících zásad, máte hotovou strukturu. Obsah však musíte již dodat sami....

Jak nakupují muži a ženy na internetu?
Internet již dávno není výsadou mužů. Ženy se jim velmi rychle vyrovnávají a v mnohém je i předčí . A jejich doménou není jen nákup kosmetiky a prostředků do domácnosti, ale stále více nakupují také elektroniku a domácí spotřebiče. Jak ženy tráví svůj čas na internetu? Podle výsledků průzkumu Yahoo...

Klikat či neklikat? Zajímá Vás víc forma nebo obsah?
Klikni zde pro odpověď Jste zastánci odkazů klikni zde , více zde či jen zde … nebo jimi nepokrytě opovrhujete? Spor o to, zda je tento typ odkazů dobrý či špatný se vede léta a mám dojem, že se stále nikam neposunul. I dnes se najdou lidé, kteří tvrdí, že tyto odkazy jsou nejlepší možné a stále jsou...

10 tipů, jak na úspěšné PPC kampaně
Tímto nám začíná několikadílný seriál z oblasti internetové reklamy . Náš tým SEO Expert s.r.o. se vám bude snažit poskytnout ty nejdůležitější informace, které zefektivní vaši práci a přinesou co nejlepší výsledky. Zvolili jsme takovou formu seriálu, která bude dobře čtivá, a rychle se v ní...

Social Media Press Release 2.0
Patříte mezi vyznavače a aktivní uživatele nových technologií z oblasti marketingové komunikace? Pak jste jistě již obeznámeni s novou formou tiskové zprávy: social media press release . Do češtiny se tento termín překládá jako tisková zpráva 2.0 či tisková zpráva pro sociální média (doslovný překlad)....

Landing page a PPC
V článku Skóre kvality klíčových slov jsme psali o době načítání landing page jako o jednom z klíčových ukazatelů pro určení skóre kvality klíčových slov. V ideálním případě se landing page rychle načítá a je relevantní k daným klíčovým slovům. Skóre kvality si můžete ověřit přímo ve svém...

iGoogle - značka pro personalizované služby
Google vytváří značku iGoogle, která bude sloužit pro personalizované služby, což odhaluje Reuters . Marissa Mayer z Googlu to také potvrdila. Tato aktivita má následovat služby jako Google Web History a Google Home Page . Určitě mají personalizované služby budoucnost, to nepochybně, neboť Google bude velmi rád...

10 užitečných nástrojů pro správu PPC kampaní
Baví vás správa PPC kampaní , ale přesto se vám zdají některé činnosti časově náročné? Jsou situace, kdy je lepší použít spolehlivé pomocníky , kteří vaši práci na kampaních zrychlí a zefektivní. V tomto článku přinášíme přehled užitečných nástrojů , které vám mohou pomoci s tvorbou a...

Povodně 2006 - (zne)užití pro SEO
Povodně v ČR roku 2006 se zcela určitě zařadí mezi jedny z nejničivějších. V poslední době si pamatujeme povodně z roku 2002 a 1997, ke kterým lze letošní přidat. Co však může zaujmout neetického webmastera , věnujícího se také SEO, je vyhledávanost klíčových slov : povodně, povodně 2006, povodí Labe,...

Co říkáte na cílené překlepy?
Co mají společného webové stránky jako – Icg.com, 100her.cz, Gogle.cz, Youtobe.com či Gmal.com? Přece vydělávají na svých slavnějších a známějších vzorech. Uživatelům stačí jeden malý překlep a ocitnou se někde úplně jinde. V tom lepším případě se dostanou do spárů reklamních lákadel, v tom horším...

Chcete, aby Váš e-shop více prodával? Použijte CTA
CTA je zkratka anglického Call To Action, neboli česky „Výzva k akci“. CTA  je jedním ze základních kamenů každého e-shopu nebo webu, který něco prodává, nebo nabízí. Pokud prodáváte produkty, nebo služby, určitě chcete, aby je návštěvníci nakupovali co nejvíce. Proto je třeba každému...

10 nejčastějších chyb při správě PPC kampaní
Pokud začínáte se správou PPC kampaní, tak se pravděpodobně nevyhnete některým chybám, které jsou dány nedostatkem zkušeností. V tomto článku se je pokusíme popsat. Na co si tedy dát pozor, pokud jste ve správě PPC kampaní začátečník? 1. Nepoužívejte jen volnou shodu klíčových slov Long tail...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl I.
Máte e-shop nebo webové stránky? Chcete mít úspěšný internetový obchod , který bude vyhledávači nabízen na předních místech? Rádi byste získali populární, vyhledávané a dokonale vyladěné webovky? Toužíte po vysoké návštěvnosti a pořádném obratu? Potom potřebujete pro svůj e-shop nebo web kvalitní text ....

Jak zachránit skomírající PPC kampaň?
Stává se vám, že se někdy nedaří? Myslíte si, že zaručené metody zaberou. Automaticky pracujete na kampani, která se nakonec vyvine docela jinak, a výsledky neodpovídají očekávání. Zajímavé rady na záchranu nepříliš úspěšné PPC kampaně nabízí Johannes Selbach v knize Successful Advertising with Google...

Je každý bloger copywriter?
Jsou dobří blogeři sami od sebe i dobrými copywritery? Nebo by se blogeři měli copywritingu učit, aby dobrými blogery byli? Zkusím nadhodit pár myšlenek, možností, jak by to mohlo být. Neříkám, že to tak je, spíše v tom ještě trochu tápu a zajímal by mě váš názor. Co si o tom myslíte vy? Ne, bloger není...

Může Facebook ovlivnit Váš byznys?
BEZPOCHYBY ! Facebook je fenomén , který k dnešnímu dni pohltil již 1 650 460 českých uživatelů . To je obrovský potenciál lidí, které můžete oslovit na jednom místě a bez vysokých nákladů. Budete však muset obětovat část svého času a aktivně sledovat a formovat dění na vaší Facebook stránce. To...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl II.
Jak psát úspěšný text pro internetové stránky a obchody? V minulém díle jsme si zdůraznili osvědčené pravidlo internetového obchodování, které lze výstižně strnout do okřídleného výroku „Obsah je král“ . Ano, právě text, ačkoli to nemusí být na první pohled zřejmé, je rozhodujícím faktorem pro...

Jak tvořit v textech hypertextové odkazy
Hypertextové odkazy v textu jsou další z části skládanky zvané SEO copywriting . Hypertextové odkazy jsou užitečné nejen pro samotné uživatele, ale také pro vyhledávače. Za prvé ukazují cestu uživatelům na Vaše produkty , či další produkty, které mají možnost koupit. A za druhé otevírají virtuální dveře...

Google.cz již bez přesměrování na .com
Google.cz se již nepřesměrovává na Google.com , nyní tedy naleznete přímo na doméně google.cz hlavní Googlovy služby, např. hledání ve web stránkách , hledání obrázků , reklamní programy Adwords a Adsense , vyníkající program Google Desktop apod. Zaujala mě česky psaná stránka přehledu...

E-shop z pohledu zákazníka
Dobře fungující internetový obchod není žádná věda . Stačí jen znát vaše návštěvníky a nabídnout jim přesně to, co je zajímá . A pokud Váš e-shop dodržuje základní pravidla použitelnosti – je přehledný, snadno ovladatelný, lidé se v něm neztrácejí a vždy vědí, co mají udělat – pak už jen...

Způsoby využití Google Analytics při správě PPC kampaní
V každé práci je potřeba odezva. V případě PPC kampaní je touto odezvou počet konverzí, transakcí, či návštěvníků. Peněžní prostředky investované do PPC kampaní nás vedou k touze sledovat důvod útraty a její návratnost. Klademe si tedy dvě otázky: Za co jsme utratili? Přinesly nám tyto výdaje zisk?...

Spuštěna aplikace na sledování pozic
Právě dávám k dispozici pro veřejnost vlastní on-line webovou aplikaci na sledování pozic ve vyhledávačích . Umožňuje sledování pozic na zvolená klíčová slova či fráze ve 14 vyhledávačích (z toho 6 českých ) a zobrazení výsledku grafem, tabulkou či PDF výpisem. Testovala se pár měsíců a měla by tak již...

Síla e-mail marketingu
Denně dostáváme desítky či stovky spamů, které obvykle zachytí filtr a putují rovnou do koše. Někdy spam musíme vymazat sami a jindy nám do spamového koše spadne i žádaná pošta. Může ji být i původně žádaný newsletter. Přes všechny tyto zádrhely patří e-mail marketing mezi stále často používané...

Kdy PPC kampaně nejsou to pravé?
PPC kampaně jsou již poměrně osvědčeným způsobem internetové reklamy. Jsou ale situace, kdy PPC reklama prostě nefunguje. Achillova pata PPC kampaní tkví především v B2B kampaních a propagaci značky. B2B zákazníci a PPC kampaně Jak zaujmout B2B zákazníky? Lze je oslovit PPC kampaněmi? Pokud chcete zaujmout...

Tipy, jak zvýšit účinnost internetových stránek
Každá stránka webu má svůj smysl a svůj cíl Vždy, když tvoříte novou stránku, definujte, co je účelem této stránky a jaký je její cíl . A tomu pak musíte podřídit její každý prvek . Text stránky, obrázky i tlačítka musí směřovat k tomuto jedinému cíli. Je-li cílem stránky registrace uživatele,...

Smrt pro váš web - Google Supplemental Index
Pokud máte web, který není nejlepší ve svém oboru v kvalitě obsahu a off-page faktorech, tak se vám již určitě stalo, že na některé fráze na podstránkách nevybíhá ve výsledcích hledání tak, jak byste chtěli. Obzvláště to platí u  šílených mnoha tisíce stránkových webů, např. internetových obchodů...

Nadpisy - jak na ně, aby zaujaly?
Nadpisy jsou ve Vašich textech vždy to první, co čtenář uvidí a co jej musí zaujmout natolik, aby pokračoval ve čtení. Na nadpisech také velmi záleží z pohledu SEO. Vyhledávače dávají nadpisům značnou váhu a byla by velká chyba, podceňovat jejich význam i z tohoto pohledu. O nadpisech , jak je tvořit, a...

Přehled zákl. on-page faktorů
Struktura webu Máte-li dobrou strukturu webu, což je například uspořádání navigace, nadpisů a textů, potom je to základ pro to, abyste mohli být ve vyhledávačích na vyšších pozicích. Pokud jenom tak "naházíte" texty bez přemýšlení, kam chcete, a nadpisy s vhodným označením Vás nezajímají, máte takřka na...

Jak měříte efektivitu svého e-shopu?
Proč vůbec měřit efektivitu e-shopu? Provozujete-li jakýkoli e-shop, měli byste vědět, jak funguje , kdo jsou jeho návštěvníci a jaká jsou jeho slabá místa . Jedině pak jej můžete zdokonalovat. Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich důkladná analýza Vám pomůže...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

Jak vytvořit účinný popisek stránky ve výsledcích hledání
Nadpis odkazu ve výsledcích hledání je vždy tvořen z titulku stránky , což je text uzavřený značkou <title> umístěnou v hlavičce HTML dokumentu. Pokud však stránka nemá vyplněn titulek, používá se jako nadpis text zpětného odkazu s největší vahou. Podíváme-li se však na tvorbu úryvku textu , pak...

Jak snadno napsat PR článek
PR článek je zajímavým marketingovým nástrojem, kterak dostat Vaší firmu, web, nebo e-shop do povědomí odborné, či laické veřejnosti. PR článek Vám skvěle pomůže propagovat samozřejmě i Váš produkt, nebo službu. PR článek je rovněž cenným zdrojem relevantních odkazů a o ty jde samozřejmě také. PR...

Dostaňte ze svého e-shopu maximum
Jak jsem psal v minulém článku , e-shop by měl nabízet stejné funkce jako kamenný obchod. Víme, že zákazník chce vidět detailní obrázky zboží a nestačí mu krátký popis výrobku. Co jej dále zajímá? 1. Maximum informací o daném výrobku Pokud se má zákazník rozhodnout pro nákup vašeho zboží, pak mu...

Jak zlepšit úspěšnost ve vyhledávačích
Přemýšleli jste někdy o tom, jak vypadá váš odkaz ve výsledcích hledání ? Vžijte se do role návštěvníka internetu, který hledá dejme tomu dětské čepice . Co jej může na první pohled zaujmout mezi desítkou nalezených odkazů? Návštěvník si pravděpodobně rychle prohlédne náhledové obrázky...

Pomáháme Vám zdarma - jak na použitelnost webu
Mít úspěšný web neznamená jen vrhnout se na SEO a myslet si, že mám vyhráno. Neméně důležité je myslet i na uživatele svého webu. Je to velmi jednoduché. Bude-li váš web přehledný a budou-li se na něm lidé snadno pohybovat, bude se jim i lépe a snadněji nakupovat či objednávat . Co je důležitější?...

Rozbor: Volby & SEO - aktualizováno
Kvapem se nám blíží volby do poslanecké sněmovny ČR, což je čas ostrých a tvrdých slov (zejméne mezi rivaly - Paroubek x Topolánek), skandálů (Mackova facka; nepodání ruky; odposlechy), lží, pomluv a mlžení, ale hlavně, čas reklamních kampaní politických stran. Jako dobrý nástroj by se však nechala použít...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 2.
V předchozím článku jsme si ukázali hlavní parametry, které bychom měli sledovat vždy . Dnes si řekneme, které další údaje nám mohou dokreslit obrázek o efektivitě vašeho webu a pomoci odhalit jeho slabiny. Určitě byste měli také sledovat : Bounce Rate celkový i jednotlivých cílových stránek, či...