Vyhledávání výskytu výrazu "umet"

Nalezeno ve stránkách

Audit použitelnosti
Nejste si jisti, zda je Váš web navržen tak, aby dovedl uživatele k cíli? Právě Vám je určen audit použitelnosti, který odhalí největší chyby a základní nedostatky použitelnosti Vašich internetových stránek. Co o stránkách zjistí? zavedou uživatele k požadovanému cíli? kudy se zákazníci k cíli dostanou? nakolik...

Nalezeno v článcích

Volná místa: budovači zpětných odkazů
Hledá se několik dalších lidí do týmu, pro budování zpětných odkazů výměnnou formou. Zpětné odkazy jsou totiž velice důležité pro vyhledávače a jejich následné hodnocení web stránek, proto potřebuji rozšířit kapacitu o další lidi “budovače”. V poslední době po změně algoritmu na Seznam.cz jsou...

Jak přilákat zpět stávající zákazníky?
Také rádi nakupujete v jednom obchodě? Říkáte si, proč chodit jinam, když jsem tady spokojeni? Přesně tak uvažují i návštěvníci vašeho webu. Jsou-li spokojeni, budou nakupovat u Vás! Udělejte vše proto, aby byli návštěvníci vašeho webu spokojeni a aby se k Vám vraceli. 1. Dbejte na dobré jméno firmy i...

Copywriting v příkladech
Co je dobře a co už špatně? Teorie je sice věc hezká, ale jak všichni víme, nejvíce toho člověk pochopí v praxi. Proto pro vás mám pár příkladů a porovnání, jaký copywriting je špatný a jak by naopak měl vypadat ten dobrý. Na co se tedy zaměřit? Špatné nadpisy vs. dobré nadpisy Nadpis je vždy to...