Vyhledávání výskytu výrazu "stranka"

Nalezeno ve stránkách

Analýza použitelnosti internetových stránek
Testování použitelnosti webových stránek odhalí, co je na stránkách koncipováno správně a co naopak špatně. Na potenciálních zákaznících ověříme použitelnost stránek a zjistíme, jak by se dala navýšit jejich efektivita. 3 důvody, proč testovat: Najdeme většinu designových a funkčních chyb Zvýšení efektivity...

Analýza internetových stránek
Analýza internetových stránek zjistí přednosti a zápory stránek a navrhne možné úpravy, které zvýší jejich efektivitu. Z praxe víme, že ve skutečnosti všechny stránky mají své chyby. Někdy k jejich odstranění stačí málo a výsledek je více než překvapivý. 4 body analýzy internetových stránek Použitelnost...

SEO analýza
Vyvíjíte nové webové stránky? Je Váš stávající web neefektivní a přivádí málo návštěvníků? Investujete neúměrné prostředky do reklamy a výsledky jsou mizivé? Nemůžete najít svůj web na relevantních předních místech? Chcete efektivně zvýšit návštěvnost a tím získat nové zákazníky? Pokud jste alespoň...

Registrace do katalogů
Zaregistrujeme odkazy na webové stránky do českých i slovenských katalogů, a to rychle, efektivně a s ohledem na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Přítomnost Vaší firmy v katalozích je také důležitá z pohledu zpětných odkazů. 5 důvodů, proč se registrovat do katalogů: zvýší se návštěvnost stránek zvýší...

Tvorba webových stránek
Máte webové stránky? A jsou opravdu úspěšné? Tvorba webových stránek je jedním z pilířů špičkového internetového marketingu a odborníci ze SEO Expert Vám je dodají na klíč. Zajistěte si webové stránky, díky kterým budete opravdu vydělávat! Jak poznám úspěšné webové stránky? Nevíte, podle čeho se rozhodnout,...

Správa SEO
Správa SEO je služba pro majitele firemních webů a provozovatele internetových obchodů zaměřených především na konverzi a vysokou návštěvnost. Správa SEO je účtována měsíčně a je to dlouhodobá kontinuální spolupráce mezi Vámi a námi za účelem dosažení co nejlepších výsledků pro Vás a eliminaci Vaší...

Uživatelské testování použitelnosti (User Testing)
Stává se vám, že dostáváte dotazy na informace, které máte na stránkách uvedeny, ale návštěvníci je nemohou najít? Dobrá použitelnost stránek je důležitá pro jejich efektivitu. Obsah stránek musí být přehledný a srozumitelný, návštěvníci se na nich musí pohybovat rychle a intuitivně. 3 důvody, proč testovat...

Zvýšení efektivity webu
Chcete mít web skutečně efektivní? Je Vaším cílem hezký web, nebo obchodní úspěch a růst objednávek? My Vám zajistíme webové stránky, na které bude radost pohledět, ale které také VYDĚLÁVAJÍ. Jak toho docílit? Co je potřeba zajistit, aby byl web efektivní Učiňte Vaše webové prezentace opravdu efektivními. Platí...

Audit použitelnosti
Nejste si jisti, zda je Váš web navržen tak, aby dovedl uživatele k cíli? Právě Vám je určen audit použitelnosti, který odhalí největší chyby a základní nedostatky použitelnosti Vašich internetových stránek. Co o stránkách zjistí? zavedou uživatele k požadovanému cíli? kudy se zákazníci k cíli dostanou? nakolik...

Analýza návštěvnosti
Analýza návštěvnosti je důležitá proto, abyste měli dokonalý přehled o Vašich zákaznících. Myslíte, že o nich opravdu víte vše podstatné pro zvýšení svého prodeje? jací zákazníci navštěvují Vaše stránky? odkud přicházejí? co na vašem webu přesně hledají a dělají? Co Vám analýza návštěvnosti přinese...

Optimalizace pro vyhledávače
Chcete zvýšit návštěvnost i počet objednávek? Toužíte po úspěchu na internetu, ale nevíte jak na to? Optimalizace pro vyhledávače neboli SEO je zaručená cesta k tomu, aby se obchody na internetu daly konečně do pohybu! Internetové vyhledávače Seznam, Google, Centrum, Yahoo, Bing, Altavista a další přidělují pořadí...

Zlepšení pozic ve vyhledávačích
Chcete být první ve vyhledávačích? Chcete, aby Vás vyhledávače Seznam, Google, Centrum, Yahoo, Bing a další nabízely přednostně, dříve než konkurenci? Toužíte po růstu návštěvnosti a objednávek? Buďte na internetu vidět! Podívejte se, jak na to! Proč mít vysoké pozice ve vyhledávačích? Je to jednoduché – čím...

Služby
Pro Váš úspěch na internetu uděláme všechno. Nabízíme naše zkušenosti, elán a certifikovanou kvalitu služeb. Stejně jako naše služby pomohly stovkám spokojených klientů k úspěchu, zviditelní i Váš web a přinesou více návštěv i objednávek. Poskytujeme komplexní internetový marketing: zajistíme Vám špičkové...

Analýza přístupnosti internetových stránek
Aby byly webové stránky efektivní, musí správně komunikovat s internetovými vyhledávači a jejich roboty. Pokud bude stránka přístupná, vyhledávače ji zaindexují a budou ji vypisovat ve svých výsledcích hledání.

Blog nejen o SEO

Audit přístupnosti
Víte, že díky nepřístupným stránkám můžete přijít až o 20 % návštěvníků, a tím i možných zákazníků? Jsou to nejen lidé se zdravotním omezením, ale také uživatelé s alternativními prohlížeči či přenosnými zařízeními. Proč neoslovit i je? Smysl a cíl auditu přístupnosti Cílem je odhalit...

Garantovaná SEO správa
Garantovaná SEO správa je určena všem, kteří chtějí být opravdu vidět na internetu a přitom neplatit nic bez garancí a záruk. Nabízíme Vám místo slibů jako jedni z mála 100% ručení za výsledky! Proč byste měli zvolit právě garantovanou SEO správu od SEO Expert? Prosadíte konečně svůj web nebo e-shop ve...

Internetový marketing
...stránky? Výborně – 90% obchodů se dnes odehrává online. Ale mít web zdaleka nestačí! Je tedy třeba si položit v souvislosti s Vašimi stránka mi další otázky: Je Váš web nebo e-shop úspěšný? Přinesly Vám webové stránky více objednávek? Máte web...

Ověření kvality webu zdarma
Ověřte si, jak na tom jsou Vaše webové stránky. Obsahují chyby? Jsou nedokonalé? Chcete vědět důvody, proč na Seznam.cz a Google.cz nevybíhají? Jednoduše nám to poptávkového formuláře na této stránce napište Vaši URL a do 48 hodin v pracovních dnech Vám zcela ZDARMA připravíme rychlou analýzu! Žádné skryté...

Budování zpětných odkazů
Budování zpětných odkazů, nebo-li linkbuilding, je nedílnou součástí každé komplexní optimalizace. Zpětné odkazy zlepšují pozice stránek ve vyhledávačích, zvýší jejich návštěvnost a budují jejich popularitu na internetu. 3 možnosti získávání zpětných odkazů: nákup zpětných odkazů v odpovídající kvalitě...

SEO audit
S pomocí auditu je snadno opravíte. SEO audit znamená minimální náklady. Audit zjistí, jak to vypadá s internetovými stránka mi a následně předloží návrh, jakým způsobem a za jakou cenu by bylo vhodné stránky upravit.

My a média
Časopis Strategie na portále e15.cz zveřejnil dne 12.4.2010 článek s názvem "Svoboda internetu je nemilosrdná.", kde komentuje situaci na trhu v oblasti internetových obchodů a internetového marketingu náš konzultant Michael Muselík, člen teamu SEO Expert:Nakupování po internetu je pohodlné a výhodné, ale má i řadu nevýhod...

Zvýšení návštěvnosti
Toužíte po vyšší návštěvnosti Vašich stránek? Chcete mít web navštěvovaný mnohem více než dosud?Potom jste zde správně! Učiňte ze svého webu magnet pro návštěvníky internetu! Jak na to? Je to jednoduché! Vše, co potřebujete, je perfektní SEO neboli optimalizace pro vyhledávače.Co všechno díky špičkovému SEO...

Služby Google Analytics
Víte, kdo jsou Vaši návštěvníci, jak procházejí web a jak úspěšné jsou jednotlivé stránky Vašich internetových stránek? Sledování statistik návštěvnosti je nezbytným krokem rozvoje internetových stránek, stejně jako podstatnou součástí optimalizace pro vyhledávače. Z dat návštěvnosti lze vyčíst důležité...

Analýzy a audity
Chcete mít na internetu úspěch? Analýzy a audity jsou nutnou podmínkou k tomu, abyste zvýšili návštěvnost i poptávku. Odborné analýzy a profesionální audity jsou přesně tím faktorem, který odděluje samozvané SEO specialisty a amatéry od špičkových expertů v oblasti internetového marketingu. Stejně jako detailní...

Strategie budování zpětných odkazů
Strategie budování zpětných odkazů Vám řekne, které formy a metody linkbuildingu jsou vhodné s ohledem na potřeby vašeho webu a jeho zaměření. Součástí dokumentu budou nejen doporučené postupy budování zpětných odkazů, ale také konkrétní typy webů, na které bude vhodné se zaměřit. Co Vám řekne Strategie...

Copywriting
Copywriting je základem každých kvalitních internetových stránek. Perfektně psaný text je tím rozhodujícím faktorem, na kterém záleží, zda si zákazník objedná nebo odejde s prázdnou. V internetovém marketingu platí, že text plní funkci prodavače. Nedejte se zmást povrchním dojmem, že kažý, kdo umí psát, dokáže...

Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov je marketingová metoda, jejímž cílem je získání kvalitních klíčových slov a frází. Klíčová slova musí vystihovat obsah webu a být často hledaná ve vyhledávačích. Na základě těchto slov je poté nutno tvořit informační strukturu a obsah webu, psát texty a články. Klíčová slova jsou...

Microsites
Pro každou zvláštní příležitost vytvoříme podle Vašeho přání micro web neboli microsite, který velmi cíleně a efektivně představí Vaši nabídku a lépe tak zaujme cílové zákazníky. Chcete představit co nejefektivněji nový produkt? Potřebujete originálně oslovit svou cílovou skupinu? Chcete podpořit prodej svých...

Reference

Proč SEO Expert
Proč zvolit SEO Expert? Odpověď je jednoduchá – my nabízíme SEO a komplexní internetový marketing s opravdovými, lehce doložitelnými VÝSLEDKY! Neplýtváme energií na plané sliby. Jediné, co nás zajímá, já Váš úspěch. Pro každého klienta zajistíme individuální řešení na míru. Nejde nám jen o krátkodobý efekt...

Správa internetového marketingu
Správa internetového maketingu je služba pro majitele internetových obchodů a projektů, které jsou zaměřeny na přímý prodej produktu nebo služby. Zahrnuje nejen komplexní služby v oblasti optimalizace pro vyhledávače, ale navíc služby v oblasti marketingového řízení. Patří sem především příprava a realizace...

Poptavka

Kontakt

Nalezeno v článcích

Jak vytvořit účinný popisek stránky ve výsledcích hledání
Nadpis odkazu ve výsledcích hledání je vždy tvořen z titulku stránky , což je text uzavřený značkou <title> umístěnou v hlavičce HTML dokumentu. Pokud však stránka nemá vyplněn titulek, používá se jako nadpis text zpětného odkazu s největší vahou. Podíváme-li se však na tvorbu úryvku textu , pak...

Jak využít statistiky návštěvnosti ve svůj prospěch?
Sledujte vše , co se na vašem webu děje. Internet má tu obrovskou výhodu, že můžete měřit každé kliknutí, každý pohyb na něm. Využijte této možnosti. Jak chcete vyvíjet a zlepšovat svůj web, neznáte-li jeho slabiny? Jak se web vyvíjí z dlouhodobého hlediska? Důležité je sledovat nejen základní údaje...

5 kroků jak zlepšit účinnost cílových stránek
Představte si, že zadáte do vyhledávače nějaké slovo či frázi, kliknete na jeden z nalezených odkazů a dostanete se na stránku nějakého webu. A právě nyní začíná proces poznávání , kdy návštěvník hodnotí, zda je na správném místě, je-li stránka relevantní tomu, co hledal a jakým celkovým dojmem na něj...

Způsoby využití Google Analytics při správě PPC kampaní
V každé práci je potřeba odezva. V případě PPC kampaní je touto odezvou počet konverzí, transakcí, či návštěvníků. Peněžní prostředky investované do PPC kampaní nás vedou k touze sledovat důvod útraty a její návratnost. Klademe si tedy dvě otázky: Za co jsme utratili? Přinesly nám tyto výdaje zisk?...

Jak vybudovat úspěšný e-shop
Chcete-li mít e-shop , z kterého se Vám “pohrnou” objednávky je důležité, aby se co nejvíce podobal reálnému kamennému obchodu. Musí tedy plnit funkci výkladní skříně, prodavače i pokladní současně. Pro e-shop platí stejná pravidla jako v reálném obchodě. Tedy to, že rozhodují ceny, příjemné...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

10 tipů na psaní úspěšných textů
Jak napsat úspěšný text, který zaujme čtenáře natolik, že mu budou věnovat svůj čas a pozornost? Na co se zaměřit a čemu se raději obloukem vyhnout? Máme pro vás 10 tipů, které by vám v tomto směru mohly pomoci. 1. První věta naláká Do titulku a prvních vět ze sebe vydejte všechno . První věta...

Může Facebook ovlivnit Váš byznys?
BEZPOCHYBY ! Facebook je fenomén , který k dnešnímu dni pohltil již 1 650 460 českých uživatelů . To je obrovský potenciál lidí, které můžete oslovit na jednom místě a bez vysokých nákladů. Budete však muset obětovat část svého času a aktivně sledovat a formovat dění na vaší Facebook stránce. To...

Copywriting v příkladech
Co je dobře a co už špatně? Teorie je sice věc hezká, ale jak všichni víme, nejvíce toho člověk pochopí v praxi. Proto pro vás mám pár příkladů a porovnání, jaký copywriting je špatný a jak by naopak měl vypadat ten dobrý. Na co se tedy zaměřit? Špatné nadpisy vs. dobré nadpisy Nadpis je vždy to...

Netradiční typy internetové reklamy
Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále...

Netradiční formy linkbuildingu
Přiznejme si to hned na začátku, linkbuilding je činnost, kterou se nikdo z nás nezabývá rád. Ale přesto přese všechno je to práce, kterou ve větší či menší míře provádíme, případně když máme štěstí, ji zadáváme někomu jinému. Co je to vlastně linkbuilding? Pod pojmem linkbuilding, česky...

E-shop z pohledu zákazníka
Dobře fungující internetový obchod není žádná věda . Stačí jen znát vaše návštěvníky a nabídnout jim přesně to, co je zajímá . A pokud Váš e-shop dodržuje základní pravidla použitelnosti – je přehledný, snadno ovladatelný, lidé se v něm neztrácejí a vždy vědí, co mají udělat – pak už jen...

Pokročilé vyhledávací operátory použitelné pro SEO
Každý vyhledávač umožňuje využívat pokročilé vyhledávací operátory , které pomohou rychle zjistit důležité informace a usnadnit vyhledávání. Mnohé z nich jsou velmi dobře využitelné pro SEO . Následující přehled Vám napoví, které z těchto operátorů můžete využít SITE Toto je bezesporu základní...

Nejdelší internetová stránka
Společnost SEO Expert s.r.o. a grafické studio Goxe Design společně v pátek 14. března vytvořili nejdelší internetovou stránku na světě. Stránka měří 35 kilometrů a její výroba trvala několik minut za souhry programátorů a grafiků. Pro veřejnost je běžně dostupná na adrese www.nejdelsi-stranka.cz .

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 1.
Chcete-li sami sledovat úspěšnost vašeho webu ve vyhledávačích, pak je třeba vybrat ty správné parametry a použít vhodný systém měření návštěvnosti. Pokud nemáte na svém webu Google Analytics , vřele doporučuji nainstalujte si jej. Je ZDARMA a nabízí opravdu profesionální možnosti a nástroje pro...

Jak zlepšit úspěšnost ve vyhledávačích
Přemýšleli jste někdy o tom, jak vypadá váš odkaz ve výsledcích hledání ? Vžijte se do role návštěvníka internetu, který hledá dejme tomu dětské čepice . Co jej může na první pohled zaujmout mezi desítkou nalezených odkazů? Návštěvník si pravděpodobně rychle prohlédne náhledové obrázky...

Prodávají všechny stránky vašeho webu?
Víte, že účinným prodejním nástrojem může být například stránka O firmě či stránka nejčastějších dotazů ? Lidé procházejí web různými způsoby. Z vyhledávačů či odkazujících webů se můžete dostat na jakoukoli stránku webu. A navíc, každého z nás může přesvědčit něco jiného. Z toho logicky...

Social Media Press Release 2.0
Patříte mezi vyznavače a aktivní uživatele nových technologií z oblasti marketingové komunikace? Pak jste jistě již obeznámeni s novou formou tiskové zprávy: social media press release . Do češtiny se tento termín překládá jako tisková zpráva 2.0 či tisková zpráva pro sociální média (doslovný překlad)....

Tanečky a změny na Seznamu - postřehy
Nejvetší český portál Seznam.cz nám opět zatancoval (=změny algoritmů a filtrů > změny pozic) a to jako obvykle, v pondělí. Všiml jsem si toho, že v poslední době probíhají updaty zejména v pondělí (toto pondělí, minulé pondělí, předminulé pondělí). Inu zřejmě pravidlo: do nového týdne s lepším...

10 klíčových faktorů pro úspěšné SEO
Co nejvíce ovlivňuje úspěšnost SEO kampaně ? Existuje množství pravidel, tipů či triků, ale které z nich jsou ty nejúčinnější? Přečtěte si základní pravidla, bez kterých nemůže být žádná SEO kampaň úspěšná. 1/ Správný výběr klíčových slov Správná volba klíčových slov je klíčovým...

Tipy, jak zvýšit účinnost internetových stránek
Každá stránka webu má svůj smysl a svůj cíl Vždy, když tvoříte novou stránku, definujte, co je účelem této stránky a jaký je její cíl . A tomu pak musíte podřídit její každý prvek . Text stránky, obrázky i tlačítka musí směřovat k tomuto jedinému cíli. Je-li cílem stránky registrace uživatele,...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 2.
V předchozím článku jsme si ukázali hlavní parametry, které bychom měli sledovat vždy . Dnes si řekneme, které další údaje nám mohou dokreslit obrázek o efektivitě vašeho webu a pomoci odhalit jeho slabiny. Určitě byste měli také sledovat : Bounce Rate celkový i jednotlivých cílových stránek, či...

Skóre kvality klíčových slov
Skóre kvality, či Quality Score , jistě znáte z prostředí Google AdWords. Jde o ukazatel ovlivňující pozici reklamy a částečně i výši ceny za proklik. Vzorec pro výpočet skóre kvality je tajný. Liší se však v případě PPC kampaní zobrazovaných ve vyhledávání a kampaní zobrazovaných v obsahové síti....

Virální marketing a sociální síť Facebook
Virální marketing se může stát velmi efektivní metodou jak propagovat nějakou službu, e-shop, výrobky či osobnost. Obecně tento druh marketingu nabízí řadu možností jak dosáhnout předpokládaného cíle. Jeho podstatou je využití samotných uživatelů tak, aby sami dále šířili danou informaci. To vše za...

10 užitečných nástrojů pro správu PPC kampaní
Baví vás správa PPC kampaní , ale přesto se vám zdají některé činnosti časově náročné? Jsou situace, kdy je lepší použít spolehlivé pomocníky , kteří vaši práci na kampaních zrychlí a zefektivní. V tomto článku přinášíme přehled užitečných nástrojů , které vám mohou pomoci s tvorbou a...

Přehled zákl. on-page faktorů
Struktura webu Máte-li dobrou strukturu webu, což je například uspořádání navigace, nadpisů a textů, potom je to základ pro to, abyste mohli být ve vyhledávačích na vyšších pozicích. Pokud jenom tak "naházíte" texty bez přemýšlení, kam chcete, a nadpisy s vhodným označením Vás nezajímají, máte takřka na...

Co říkáte na cílené překlepy?
Co mají společného webové stránky jako – Icg.com, 100her.cz, Gogle.cz, Youtobe.com či Gmal.com? Přece vydělávají na svých slavnějších a známějších vzorech. Uživatelům stačí jeden malý překlep a ocitnou se někde úplně jinde. V tom lepším případě se dostanou do spárů reklamních lákadel, v tom horším...

TIPY z Google Analytics - 1
Google Analytics nabízí obrovské možnosti, jak analyzovat data návštěvnosti vašeho webu. Často však nastává problém, jak tato data využít prakticky pro zlepšení vašeho webu či plánování různých dalších marketingových aktivit, reklamních kampaní apod. Podívejte se na několik tipů, které se mi osvědčily....

Psaní pro web vs. psaní do novin
Pokud jste se rozhodli psát pro web, uvědomte si v první řadě, že nepíšete ani pro noviny, ani pro časopis a už vůbec nepíšete knihu . Psaní pro web má své specifické zásady, kterých se musíte držet, pokud chcete psát dobře a především úspěšně. Jak by měl vypadat správný copywriting jsem se zmiňovala již...

Kdy nebude SEO fungovat?
Po internetu běhají zákazníci Vašeho e-shopu, popř. klienti Vašich služeb. Někteří to k Vám mají daleko, jiní zase blíže a to i tehdy, máte-li internetové stránky či e-shop. Vzdálení zákazníci Vzdálenosti fungují na internetu úplně stejně jako ve skutečném světě, jen se neměří na metry, ale...

Spustili jsme nové webové stránky!
Podívejte se na naši zbrusu novou webovou prezentaci SEO Expert ! Právě jsme spustili nové webové stránky pro ještě snadnější orientaci a přístup našich zákazníků. 4 roky stará webová prezentace sloužila úspěšně, avšak nyní je čas na změnu! Seznamte se s naší aktualizovanou nabídkou nejlepších SEO...

Síla textu zpětných odkazů (linkbuildingu)
Narazil jsem na zajímavý příklad, který dokazuje, jak moc velkou váhu dává Google na text zpětných odkazů . Máme odkaz s textem A ze stránky B, který směřuje na stránku C. Takový odkaz tedy vypadá takto: <a href="C">A</a> Pokud takových odkazů, které budou mít stejný nebo hodně podobný formát...

Je každý bloger copywriter?
Jsou dobří blogeři sami od sebe i dobrými copywritery? Nebo by se blogeři měli copywritingu učit, aby dobrými blogery byli? Zkusím nadhodit pár myšlenek, možností, jak by to mohlo být. Neříkám, že to tak je, spíše v tom ještě trochu tápu a zajímal by mě váš názor. Co si o tom myslíte vy? Ne, bloger není...

Kdy PPC kampaně nejsou to pravé?
PPC kampaně jsou již poměrně osvědčeným způsobem internetové reklamy. Jsou ale situace, kdy PPC reklama prostě nefunguje. Achillova pata PPC kampaní tkví především v B2B kampaních a propagaci značky. B2B zákazníci a PPC kampaně Jak zaujmout B2B zákazníky? Lze je oslovit PPC kampaněmi? Pokud chcete zaujmout...

Landing page a PPC
V článku Skóre kvality klíčových slov jsme psali o době načítání landing page jako o jednom z klíčových ukazatelů pro určení skóre kvality klíčových slov. V ideálním případě se landing page rychle načítá a je relevantní k daným klíčovým slovům. Skóre kvality si můžete ověřit přímo ve svém...

Jak měříte efektivitu svého e-shopu?
Proč vůbec měřit efektivitu e-shopu? Provozujete-li jakýkoli e-shop, měli byste vědět, jak funguje , kdo jsou jeho návštěvníci a jaká jsou jeho slabá místa . Jedině pak jej můžete zdokonalovat. Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich důkladná analýza Vám pomůže...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl II.
Jak psát úspěšný text pro internetové stránky a obchody? V minulém díle jsme si zdůraznili osvědčené pravidlo internetového obchodování, které lze výstižně strnout do okřídleného výroku „Obsah je král“ . Ano, právě text, ačkoli to nemusí být na první pohled zřejmé, je rozhodujícím faktorem pro...

Rychlý návod, jak strukturovat text na webu
Texty na weby, nebo na e-shopy jsou specifické v tom, že je třeba jimi oslovit Vaše potenciální zákazníky a také vyhledávače, které k Vám ony zákazníky přivedou. Abyste se naučili hovořit pomocí textu naráz k člověku i k robotu, potřebujete mít něco znalostí. Zásady strukturování textů na web Vám dnes...

Nejdelší stránka do knihy rekordů
Již jsme vás informovali v minulé zprávě, že web nejdelsi-stranka.cz je nejdelší internetovou stránkou v ČR dle agentury Dobrý den, nyní se rekord přezkoumává pro zanesení do světové Guinessovy knihy rekordů!

Zajímavosti o Seznamáckém fulltextu
Přednášky jsou zajímavá věc, jelikož se na nich člověk může na hodně věcí zeptat :) Na jednu takovou jsem s kolegy z naší firmy zavítal – Fulltextové vyhledávání na Seznam.cz , přednášel Štěpán Škrob . Vím, že již mnoho z vás o této přednášce psalo ( jeden , druhý a třetí ), avšak nějaké...

Rozbor: Volby & SEO - aktualizováno
Kvapem se nám blíží volby do poslanecké sněmovny ČR, což je čas ostrých a tvrdých slov (zejméne mezi rivaly - Paroubek x Topolánek), skandálů (Mackova facka; nepodání ruky; odposlechy), lží, pomluv a mlžení, ale hlavně, čas reklamních kampaní politických stran. Jako dobrý nástroj by se však nechala použít...

Co nejvíce ovlivňuje úspěšnost vašeho webu?
Podívejte se na další aspekty, které mohou výrazně ovlivnit úspěšnost vašeho webu. A pamatujte, v jednoduchosti je krása. Zaujměte a oslovte zákazníky První dojem je důležitý i na webu. Webové stránky, jejich vzhled a přehlednost navigace jsou stejně důležité jako výloha obchodu a uspořádání regálů...

10 největších chyb copywritingu
V zápalu psaní se často stane, že člověk zapomene na zásady copywritingu, které by měl při tvorbě textu dodržovat. A když ne na všechny, tak alespoň na některé. Zde uvádíme 10 největších chyb, kterým byste se měli při tvorbě textu vyhnout v každém případě. 1. Nepište odborný text Při psaní na...

Jak sledovat zpětné odkazy - tipy odborníka
Nemá cenu diskutovat o významu zpětných odkazů pro SEO . Bez nich to prostě nejde. Krásné shrnutí významu jednotlivých SEO faktorů najdete na webu seomoz.org . Zcela jednoznačně, co se týká významu pro vyhledávače, “převažují off-page faktory”. A je to v podstatě velmi logické. Stránkové (on-page)...

Volná místa: budovači zpětných odkazů
Hledá se několik dalších lidí do týmu, pro budování zpětných odkazů výměnnou formou. Zpětné odkazy jsou totiž velice důležité pro vyhledávače a jejich následné hodnocení web stránek, proto potřebuji rozšířit kapacitu o další lidi “budovače”. V poslední době po změně algoritmu na Seznam.cz jsou...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl V.
Text je nejdůležitější část webových stránek a internetových obchodů. Co by měl dokonale optimalizovaný text splňovat? Jak stylizovat obsah s ohledem na vyhledávače i uživatele? Podívejte se s námi na několik tipů, jak vyladit text Vašich stránek k  dokonalosti . Stačí dodržovat několik jednoduchých, ale velmi...

Klikat či neklikat? Zajímá Vás víc forma nebo obsah?
Klikni zde pro odpověď Jste zastánci odkazů klikni zde , více zde či jen zde … nebo jimi nepokrytě opovrhujete? Spor o to, zda je tento typ odkazů dobrý či špatný se vede léta a mám dojem, že se stále nikam neposunul. I dnes se najdou lidé, kteří tvrdí, že tyto odkazy jsou nejlepší možné a stále jsou...

Smrt pro váš web - Google Supplemental Index
Pokud máte web, který není nejlepší ve svém oboru v kvalitě obsahu a off-page faktorech, tak se vám již určitě stalo, že na některé fráze na podstránkách nevybíhá ve výsledcích hledání tak, jak byste chtěli. Obzvláště to platí u  šílených mnoha tisíce stránkových webů, např. internetových obchodů...

Jak prakticky využít analýzu klíčových slov
Analýza klíčových slov je jistě velmi důležitý dokument, který by se měl stát základním kamenem vašeho internetového úspěchu. A pokud na internetu stojí váš byznys, tím spíše byste měli co nejpřesněji vědět, na která klíčová slova se zaměřit, aby to bylo maximálně efektivní . Co by taková analýza...

Nový SEO analyzátor pomáhá uspět
Začátkem října jsme spustili do ostrého provozu zcela novou verzi našeho SEO analyzátoru . Mezi lidmi mimořádně oblíbený bezplatný nástroj , kterým snadno zanalyzujete jakoukoliv webovou stránku.  Snadno díky němu zjistíte, jak si vede Váš web na zadané klíčové slovo ve srovnání s konkurencí a co máte...

Jak tvořit v textech hypertextové odkazy
Hypertextové odkazy v textu jsou další z části skládanky zvané SEO copywriting . Hypertextové odkazy jsou užitečné nejen pro samotné uživatele, ale také pro vyhledávače. Za prvé ukazují cestu uživatelům na Vaše produkty , či další produkty, které mají možnost koupit. A za druhé otevírají virtuální dveře...

Konečně kvalitní SEO analýza webu zdarma a jen za 3 sekundy!
O co jde? SEO - analyzátor .cz je bezplatný on-line nástroj, který během několik vteřin detailně prozkoumá Vaše webové stránky z pohledu optimalizace pro vyhledávače (SEO) . Nalezne v nich ihned nedostatky, na která programátoři, webmasteři a SEO konzultanti zapomněli (a nebo se na to vykašlali) a poradí...

Internet Advertising Conference 2008
Jelikož jsem se zůčastnil jedné z nejvýznamnějších konferencí o internetové reklamě v ČR, pořádané Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR), zapsal jsem si nejzajímavější poznámky z jednotlivých přednášek. Program konference Internet Advertising Conference můžete nalézt zde . Globální statistická data:...

5 hlavních příčin bránící dokončení objednávky
Společnost eMarketer nedávno publikovala studii , v níž uvádí nejčastější příčiny nedokončení nákupu v internetových obchodech v USA . Které to jsou? Příliš vysoké náklady na dopravu. Celková ceny je mnohem vyšší než očekávaná. Porovnání s jinými e-shopy. Nemožnost kontaktovat zákaznickou...

10 tipů, jak na úspěšné PPC kampaně
Tímto nám začíná několikadílný seriál z oblasti internetové reklamy . Náš tým SEO Expert s.r.o. se vám bude snažit poskytnout ty nejdůležitější informace, které zefektivní vaši práci a přinesou co nejlepší výsledky. Zvolili jsme takovou formu seriálu, která bude dobře čtivá, a rychle se v ní...

Psát úspěšný text je jednoduché
Napsat text, který bude úspěšně prodávat či propagovat určitý produkt nebo službu, není nic těžkého. Neměli bychom ovšem nikdy zapomínat, že text je určen nejen pro internetové vyhledávače (roboty), ale také – a chtělo by se říci především – pro čtenáře , tedy pro lidi. Tento příspěvek se bude...

Shrnutí událostí SEO v roce 2006
Milí přátelé, za pár hodin nás opustí vyjímečný rok 2006 a tekutý čas nás vtáhne do nového roku. Jelikož většina z vás, co tento blog čtete, se nevěnuje SEO celou pracovní dobu, tak by jistě neuškodilo připomenout si, jaké že se staly hlavní události. Proto jsem si nemohl odpustit sepsat přehled hlavních...

Microsoft LIVE Search ohromí svět!
Microsoft právě spustil nový vyhledávač , Live.com , s kterým chce dostat konkurenci na kolena. Po cca. 2 -3 měsících testování, kdy byl Live.com v beta verzi se může pochlubit skutečně dobrými výsledky, a to jak z pohledu designu, tak z pohledu použitelnosti a i relevance výsledků . Když se podívám na...

Změřte prodejní sílu svých stránek
Sestavili jste si text na web a rádi byste jej nějakým způsobem zkontrolovali, zda je napsán dobře? Nebo byste si rádi prošli efektivitu svých stávajících textů? Chcete vědět, zda by se na nich dalo ještě zapracovat? Jenže co vylepšit a jak? V knize Web Copy That Sells zveřejňuje Maria Veloso něco jako dotazník,...

CTR bleskově nahoru, Google Plus Box patent
V poslední době se ve výsledcích hledání Googlu čím dál častěji objevuje rozklikávací okénko u odkazu , které má rozmanité informace, ovšem ty nejvíce vztahující se k vám a vyhledanému dotazu. Můžete tak rapidně upoutat na takový odkaz pozornost , což prokazatelně zvýší CTR (míru prokliku) , za...

Povodně 2006 - (zne)užití pro SEO
Povodně v ČR roku 2006 se zcela určitě zařadí mezi jedny z nejničivějších. V poslední době si pamatujeme povodně z roku 2002 a 1997, ke kterým lze letošní přidat. Co však může zaujmout neetického webmastera , věnujícího se také SEO, je vyhledávanost klíčových slov : povodně, povodně 2006, povodí Labe,...

Drobky z poslední doby ze světa SEO/SEM
1. Google začal brát jako zpětné odkazy i odkazy z .doc dokumentů, tedy z Wordu. Nevíme sice jakou mají váhu, ale objevují se při použití parametru „link:“. 2. Vydána nová verze AdWords editoru ve verzi 4.0 a to v češtině. 3. Yahoo provedlo pořádný tanec, změnily se pozice mnoha webů, bohužel však ne...

Zpětné odkazy a název domény
Zpětné odkazy Možná se budete divit, ale moderní vyhledávače dávají již stejný důraz na off-page faktory (to jsou ty, které nejdou změnit na vlastním webu) jako na on-page faktory (vlastní texty webu, struktura…). Právě zpětné odkazy mají takový vliv, že s dostatečným počtem zpětných odkazů (odkazy,...

Nadpisy - jak na ně, aby zaujaly?
Nadpisy jsou ve Vašich textech vždy to první, co čtenář uvidí a co jej musí zaujmout natolik, aby pokračoval ve čtení. Na nadpisech také velmi záleží z pohledu SEO. Vyhledávače dávají nadpisům značnou váhu a byla by velká chyba, podceňovat jejich význam i z tohoto pohledu. O nadpisech , jak je tvořit, a...

Google banuje za cloaking
Ano, Google má trpělivost, ale pokud toho využije známá firma v kombinaci prýšerné praSEO techniky, cloakingu, tak už tak hodný děda Google neni. Cloaking je metoda, pomocí níž se podvede robot vyhledávače, kterému je dáván jiný obsah stránek, než vidí návštěvník. Obecně je to tedy jiný obsah pro jiného...

Síla e-mail marketingu
Denně dostáváme desítky či stovky spamů, které obvykle zachytí filtr a putují rovnou do koše. Někdy spam musíme vymazat sami a jindy nám do spamového koše spadne i žádaná pošta. Může ji být i původně žádaný newsletter. Přes všechny tyto zádrhely patří e-mail marketing mezi stále často používané...

Pravopis, nešvar českých internetových textů
Když si tak pročítám webové stránky, poslední dobou mě čím dál tím častěji do očí „uhodí“ nějaká pravopisná chyba než dobrá nabídka . Nízká úroveň češtiny není bohužel jen problémem internetu. Avšak věřím tomu, že by se tato situace nějakým způsobem zlepšit dala. Pochopím překlep...

Názorný příklad úspěšného linkbuildingu
Před nedávnem jsme na tomto blogu  oznámili spuštění revolučního  SEO Analyzátoru . Tento  přelomový bezplatný nástroj všem doslova  vyrazil dech a obzvláště konkurenci a různým  „zaručeně kvalitním“ SEO konzultantům a webdesign studiím, kteří do SEO alespoň trochu fušují a staví na něm svůj...

Jak snadno napsat PR článek
PR článek je zajímavým marketingovým nástrojem, kterak dostat Vaší firmu, web, nebo e-shop do povědomí odborné, či laické veřejnosti. PR článek Vám skvěle pomůže propagovat samozřejmě i Váš produkt, nebo službu. PR článek je rovněž cenným zdrojem relevantních odkazů a o ty jde samozřejmě také. PR...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl IV.
V dnešním příspěvku si přiblížíme funkci a správné užití podnadpisů . Ty totiž hrají z hlediska optimalizace (tedy „pro roboty“), ale také v souvislosti s uživateli internetu mimořádně důležitou roli. Podobně jako další textové složky , o kterých zde již byla řeč , tedy titulek stránky, meta popis a...

Google.cz již bez přesměrování na .com
Google.cz se již nepřesměrovává na Google.com , nyní tedy naleznete přímo na doméně google.cz hlavní Googlovy služby, např. hledání ve web stránkách , hledání obrázků , reklamní programy Adwords a Adsense , vyníkající program Google Desktop apod. Zaujala mě česky psaná stránka přehledu...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 3.
V předchozích článcích jsem naznačil možnosti sledování a vyhodnocování úspěšnosti prováděné optimalizace pro vyhledávače . Dnes bych rád navázal na tyto články a doplnil další možnosti a pokročilé techniky sledování efektivity SEO . Pozice versus návštěvnost Z předchozích článků už víte, že...

Proč je první pohled na text tak důležitý?
Dnešním článkem se budeme zabývat texty z pohledu výhradně lidského a projednou vynecháme vyhledávače a roboty. Neboť můžete psát dokonalé texty, předávat skvělé a opravdu přínosné informace. Ale pokud nemá Váš text patřičnou úpravu, je to práce téměř zbytečná. Nejen grafika a použitelnost, ale také...

Zabijácký text – část II.
V první části tohoto mini seriálu o tom, jak psát texty, které zaujmou čtenáře , jsme si řekli, jak vytvořit osnovu. Tato osnova vám pomůže v dalším psaní. Dnes z ní budeme vycházet. Tedy se naučíme, jak z plánu udělat v 5ti krocích zabijácký text. Vytvořte text, který bude podporovat vaše konverze. Právě...

Dostaňte ze svého e-shopu maximum
Jak jsem psal v minulém článku , e-shop by měl nabízet stejné funkce jako kamenný obchod. Víme, že zákazník chce vidět detailní obrázky zboží a nestačí mu krátký popis výrobku. Co jej dále zajímá? 1. Maximum informací o daném výrobku Pokud se má zákazník rozhodnout pro nákup vašeho zboží, pak mu...

10 nejčastějších chyb při správě PPC kampaní
Pokud začínáte se správou PPC kampaní, tak se pravděpodobně nevyhnete některým chybám, které jsou dány nedostatkem zkušeností. V tomto článku se je pokusíme popsat. Na co si tedy dát pozor, pokud jste ve správě PPC kampaní začátečník? 1. Nepoužívejte jen volnou shodu klíčových slov Long tail...

Spuštěna aplikace na sledování pozic
Právě dávám k dispozici pro veřejnost vlastní on-line webovou aplikaci na sledování pozic ve vyhledávačích . Umožňuje sledování pozic na zvolená klíčová slova či fráze ve 14 vyhledávačích (z toho 6 českých ) a zobrazení výsledku grafem, tabulkou či PDF výpisem. Testovala se pár měsíců a měla by tak již...

Nový projekt iPobočka.cz
Hledáte způsob, jak zvýšit Vaší firmě objednávky ? Společnost SEO Expert spustila unikátní projekt Internetová pobočka , který společnostem v jakémkoli oboru pomůže k  radikálnímu růstu objednávek . Internetová pobočka funguje jako zaručený generátor poptávky a představuje dokonalé...

Jak zachránit skomírající PPC kampaň?
Stává se vám, že se někdy nedaří? Myslíte si, že zaručené metody zaberou. Automaticky pracujete na kampani, která se nakonec vyvine docela jinak, a výsledky neodpovídají očekávání. Zajímavé rady na záchranu nepříliš úspěšné PPC kampaně nabízí Johannes Selbach v knize Successful Advertising with Google...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl III.
Chcete psát úspěšné texty pro svůj web nebo internetový obchod? Náš volný seriál článků se dnes bude podrobněji zabývat optimalizací pro vyhledávače neboli SEO. V minulém díle jsme si zdůraznili, jak mimořádně je pro internetové vyhledávače důležitá právě textová složka, včetně titulků stránek a...

Chcete, aby Váš e-shop více prodával? Použijte CTA
CTA je zkratka anglického Call To Action, neboli česky „Výzva k akci“. CTA  je jedním ze základních kamenů každého e-shopu nebo webu, který něco prodává, nebo nabízí. Pokud prodáváte produkty, nebo služby, určitě chcete, aby je návštěvníci nakupovali co nejvíce. Proto je třeba každému...