Vyhledávání výskytu výrazu "sluzba"

Nalezeno ve stránkách

Služby
Pro Váš úspěch na internetu uděláme všechno. Nabízíme naše zkušenosti, elán a certifikovanou kvalitu služeb. Stejně jako naše služby pomohly stovkám spokojených klientů k úspěchu, zviditelní i Váš web a přinesou více návštěv i objednávek. Poskytujeme komplexní internetový marketing: zajistíme Vám špičkové...

Správa internetového marketingu
Správa internetového maketingu je služba pro majitele internetových obchodů a projektů, které jsou zaměřeny na přímý prodej produktu nebo služby. Zahrnuje nejen komplexní služby v oblasti optimalizace pro vyhledávače, ale navíc služby v oblasti marketingového řízení. Patří sem především příprava a realizace...

Čím se lišíme od konkurence
Bohaté zkušenosti Naše produkty a služby jsou založeny na zkušenostech, nikoliv na teorii, kterou si lze běžně přečíst na internetových stránkách. Naši odborníci jsou pečlivě vybíráni, dlouhodobě školeni a trénováni, aby byli těmi nejlepšími z nejlepších na svém místě. Veškeré doporučení a výstupy, které...

Služby Google Analytics
Víte, kdo jsou Vaši návštěvníci, jak procházejí web a jak úspěšné jsou jednotlivé stránky Vašich internetových stránek? Sledování statistik návštěvnosti je nezbytným krokem rozvoje internetových stránek, stejně jako podstatnou součástí optimalizace pro vyhledávače. Z dat návštěvnosti lze vyčíst důležité...

Zvýšení návštěvnosti
Toužíte po vyšší návštěvnosti Vašich stránek? Chcete mít web navštěvovaný mnohem více než dosud?Potom jste zde správně! Učiňte ze svého webu magnet pro návštěvníky internetu! Jak na to? Je to jednoduché! Vše, co potřebujete, je perfektní SEO neboli optimalizace pro vyhledávače.Co všechno díky špičkovému SEO...

Správa SEO
nemají náročná klíčová slova, jsou totiž regionální, typicky "speciální služba Město"). Ideálním příkladem jsou např. ds-servis.cz, plynoservis-praha.cz, mozkyt.cz aj.

Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov je marketingová metoda, jejímž cílem je získání kvalitních klíčových slov a frází. Klíčová slova musí vystihovat obsah webu a být často hledaná ve vyhledávačích. Na základě těchto slov je poté nutno tvořit informační strukturu a obsah webu, psát texty a články. Klíčová slova jsou...

Microsites
Pro každou zvláštní příležitost vytvoříme podle Vašeho přání micro web neboli microsite, který velmi cíleně a efektivně představí Vaši nabídku a lépe tak zaujme cílové zákazníky. Chcete představit co nejefektivněji nový produkt? Potřebujete originálně oslovit svou cílovou skupinu? Chcete podpořit prodej svých...

Ověření kvality webu zdarma
Ověřte si, jak na tom jsou Vaše webové stránky. Obsahují chyby? Jsou nedokonalé? Chcete vědět důvody, proč na Seznam.cz a Google.cz nevybíhají? Jednoduše nám to poptávkového formuláře na této stránce napište Vaši URL a do 48 hodin v pracovních dnech Vám zcela ZDARMA připravíme rychlou analýzu! Žádné skryté...

Politika jakosti a EMS společnosti SEO Expert a.s.
Záměrem společnosti Krotitelé SEO s.r.o. je poskytovat služby takovým způsobem, aby byly optimálně uspokojeny potřeby a požadavky stávajících i budoucích zákazníků na shodu, spolehlivost, bezpečnost, dále na jakost, ceny, termíny dodání, na rozsah služeb, záručního a pozáručního servisu a v neposlední řadě na...

Registrace do katalogů
Zaregistrujeme odkazy na webové stránky do českých i slovenských katalogů, a to rychle, efektivně a s ohledem na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Přítomnost Vaší firmy v katalozích je také důležitá z pohledu zpětných odkazů. 5 důvodů, proč se registrovat do katalogů: zvýší se návštěvnost stránek zvýší...

Zvýšení efektivity webu
Chcete mít web skutečně efektivní? Je Vaším cílem hezký web, nebo obchodní úspěch a růst objednávek? My Vám zajistíme webové stránky, na které bude radost pohledět, ale které také VYDĚLÁVAJÍ. Jak toho docílit? Co je potřeba zajistit, aby byl web efektivní Učiňte Vaše webové prezentace opravdu efektivními. Platí...

Copywriting
Copywriting je základem každých kvalitních internetových stránek. Perfektně psaný text je tím rozhodujícím faktorem, na kterém záleží, zda si zákazník objedná nebo odejde s prázdnou. V internetovém marketingu platí, že text plní funkci prodavače. Nedejte se zmást povrchním dojmem, že kažý, kdo umí psát, dokáže...

SEO audit
SEO audit rozebere Vaše webové stránky, ať už jsou nové nebo staré několik let. Zhodnotí web, najde chyby a poradí Vám, co můžete udělat pro to, aby byly co nejproduktivnější a dosahovaly rostoucích výsledků ve vyhledávačích. Co SEO audit zjistí? Jak jste na tom ve vyhledávačích Co můžete udělat pro dosažení...

Poptavka

Budování zpětných odkazů
Budování zpětných odkazů, nebo-li linkbuilding, je nedílnou součástí každé komplexní optimalizace. Zpětné odkazy zlepšují pozice stránek ve vyhledávačích, zvýší jejich návštěvnost a budují jejich popularitu na internetu. 3 možnosti získávání zpětných odkazů: nákup zpětných odkazů v odpovídající kvalitě...

Proč SEO Expert
Proč zvolit SEO Expert? Odpověď je jednoduchá – my nabízíme SEO a komplexní internetový marketing s opravdovými, lehce doložitelnými VÝSLEDKY! Neplýtváme energií na plané sliby. Jediné, co nás zajímá, já Váš úspěch. Pro každého klienta zajistíme individuální řešení na míru. Nejde nám jen o krátkodobý efekt...

Optimalizace pro vyhledávače
Chcete zvýšit návštěvnost i počet objednávek? Toužíte po úspěchu na internetu, ale nevíte jak na to? Optimalizace pro vyhledávače neboli SEO je zaručená cesta k tomu, aby se obchody na internetu daly konečně do pohybu! Internetové vyhledávače Seznam, Google, Centrum, Yahoo, Bing, Altavista a další přidělují pořadí...

Analýzy a audity
Chcete mít na internetu úspěch? Analýzy a audity jsou nutnou podmínkou k tomu, abyste zvýšili návštěvnost i poptávku. Odborné analýzy a profesionální audity jsou přesně tím faktorem, který odděluje samozvané SEO specialisty a amatéry od špičkových expertů v oblasti internetového marketingu. Stejně jako detailní...

Analýza návštěvnosti
Analýza návštěvnosti je důležitá proto, abyste měli dokonalý přehled o Vašich zákaznících. Myslíte, že o nich opravdu víte vše podstatné pro zvýšení svého prodeje? jací zákazníci navštěvují Vaše stránky? odkud přicházejí? co na vašem webu přesně hledají a dělají? Co Vám analýza návštěvnosti přinese...

Kontakt

Garantovaná SEO správa
Garantovaná SEO správa je určena všem, kteří chtějí být opravdu vidět na internetu a přitom neplatit nic bez garancí a záruk. Nabízíme Vám místo slibů jako jedni z mála 100% ručení za výsledky! Proč byste měli zvolit právě garantovanou SEO správu od SEO Expert? Prosadíte konečně svůj web nebo e-shop ve...

Nalezeno v článcích

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 1.
Chcete-li sami sledovat úspěšnost vašeho webu ve vyhledávačích, pak je třeba vybrat ty správné parametry a použít vhodný systém měření návštěvnosti. Pokud nemáte na svém webu Google Analytics , vřele doporučuji nainstalujte si jej. Je ZDARMA a nabízí opravdu profesionální možnosti a nástroje pro...

10 nejčastějších chyb při správě PPC kampaní
Pokud začínáte se správou PPC kampaní, tak se pravděpodobně nevyhnete některým chybám, které jsou dány nedostatkem zkušeností. V tomto článku se je pokusíme popsat. Na co si tedy dát pozor, pokud jste ve správě PPC kampaní začátečník? 1. Nepoužívejte jen volnou shodu klíčových slov Long tail...

10 zásad správného copywritera
Jak píše správný copywriter? Pokud si nejste jisti přesnou odpovědí, právě pro vás je určen následující článek. Dozvíte se, na co byste se měli při psaní textů zaměřit a proč . Pokud se při tvorbě článků budete držet následujících zásad, máte hotovou strukturu. Obsah však musíte již dodat sami....

10 největších chyb copywritingu
V zápalu psaní se často stane, že člověk zapomene na zásady copywritingu, které by měl při tvorbě textu dodržovat. A když ne na všechny, tak alespoň na některé. Zde uvádíme 10 největších chyb, kterým byste se měli při tvorbě textu vyhnout v každém případě. 1. Nepište odborný text Při psaní na...

Rychlý návod, jak strukturovat text na webu
Texty na weby, nebo na e-shopy jsou specifické v tom, že je třeba jimi oslovit Vaše potenciální zákazníky a také vyhledávače, které k Vám ony zákazníky přivedou. Abyste se naučili hovořit pomocí textu naráz k člověku i k robotu, potřebujete mít něco znalostí. Zásady strukturování textů na web Vám dnes...

Kdy nebude SEO fungovat?
Po internetu běhají zákazníci Vašeho e-shopu, popř. klienti Vašich služeb. Někteří to k Vám mají daleko, jiní zase blíže a to i tehdy, máte-li internetové stránky či e-shop. Vzdálení zákazníci Vzdálenosti fungují na internetu úplně stejně jako ve skutečném světě, jen se neměří na metry, ale...

iGoogle - značka pro personalizované služby
Google vytváří značku iGoogle, která bude sloužit pro personalizované služby, což odhaluje Reuters . Marissa Mayer z Googlu to také potvrdila. Tato aktivita má následovat služby jako Google Web History a Google Home Page . Určitě mají personalizované služby budoucnost, to nepochybně, neboť Google bude velmi rád...

Nepřeplácejte SEO, když nemusíte! Máme řešení...
Dělat SEO levně a kvalitně , to je tvrdý oříšek . Mezi odborníky na optimalizaci pro vyhledávače ( SEO ) totiž panuje mnoho neshod na toto téma ( viz. třeba takový článek Kvalitní levné seo na serveru Sova v síti ). Zákazníci chtějí kvalitu , ale kvalita něco stojí. Jak zajistit kvalitu, ale cenu přitom...

Virální marketing a sociální síť Facebook
Virální marketing se může stát velmi efektivní metodou jak propagovat nějakou službu, e-shop, výrobky či osobnost. Obecně tento druh marketingu nabízí řadu možností jak dosáhnout předpokládaného cíle. Jeho podstatou je využití samotných uživatelů tak, aby sami dále šířili danou informaci. To vše za...

Prodávají všechny stránky vašeho webu?
Víte, že účinným prodejním nástrojem může být například stránka O firmě či stránka nejčastějších dotazů ? Lidé procházejí web různými způsoby. Z vyhledávačů či odkazujících webů se můžete dostat na jakoukoli stránku webu. A navíc, každého z nás může přesvědčit něco jiného. Z toho logicky...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

Síla e-mail marketingu
Denně dostáváme desítky či stovky spamů, které obvykle zachytí filtr a putují rovnou do koše. Někdy spam musíme vymazat sami a jindy nám do spamového koše spadne i žádaná pošta. Může ji být i původně žádaný newsletter. Přes všechny tyto zádrhely patří e-mail marketing mezi stále často používané...

Zabijácký text – část I.
Jak jistě víte, měli byste si před každým psaním vytvořit nějako osnovu, plán, podle kterého pak napíšete text samotný. Zjistíte si účel textu, pro koho je text určen a seznámíte se s produktem či službou, kterou budete nabízet. Jenže na jakých základech pak máte vytvořit onu osnovu? Také se často sami sebe...

Pravopis, nešvar českých internetových textů
Když si tak pročítám webové stránky, poslední dobou mě čím dál tím častěji do očí „uhodí“ nějaká pravopisná chyba než dobrá nabídka . Nízká úroveň češtiny není bohužel jen problémem internetu. Avšak věřím tomu, že by se tato situace nějakým způsobem zlepšit dala. Pochopím překlep...

Psaní pro web vs. psaní do novin
Pokud jste se rozhodli psát pro web, uvědomte si v první řadě, že nepíšete ani pro noviny, ani pro časopis a už vůbec nepíšete knihu . Psaní pro web má své specifické zásady, kterých se musíte držet, pokud chcete psát dobře a především úspěšně. Jak by měl vypadat správný copywriting jsem se zmiňovala již...

Spamování blogů může začít
Digeratimarketing si pro nás připravil hezký seznam cca. 200 blogů , které nemají ochranu u komentářů prostřednictvím nofollow tagu . Relativně snadno tak můžete získat hodně zpětných odkazů, ovšem tvz. špinavou cestou. Nic proti, pokud se díky tomuto seznamu stanete čtenáři daných blogů a budete tvořit...

Způsoby využití Google Analytics při správě PPC kampaní
V každé práci je potřeba odezva. V případě PPC kampaní je touto odezvou počet konverzí, transakcí, či návštěvníků. Peněžní prostředky investované do PPC kampaní nás vedou k touze sledovat důvod útraty a její návratnost. Klademe si tedy dvě otázky: Za co jsme utratili? Přinesly nám tyto výdaje zisk?...

Může Facebook ovlivnit Váš byznys?
BEZPOCHYBY ! Facebook je fenomén , který k dnešnímu dni pohltil již 1 650 460 českých uživatelů . To je obrovský potenciál lidí, které můžete oslovit na jednom místě a bez vysokých nákladů. Budete však muset obětovat část svého času a aktivně sledovat a formovat dění na vaší Facebook stránce. To...

5 hlavních příčin bránící dokončení objednávky
Společnost eMarketer nedávno publikovala studii , v níž uvádí nejčastější příčiny nedokončení nákupu v internetových obchodech v USA . Které to jsou? Příliš vysoké náklady na dopravu. Celková ceny je mnohem vyšší než očekávaná. Porovnání s jinými e-shopy. Nemožnost kontaktovat zákaznickou...

Kdy PPC kampaně nejsou to pravé?
PPC kampaně jsou již poměrně osvědčeným způsobem internetové reklamy. Jsou ale situace, kdy PPC reklama prostě nefunguje. Achillova pata PPC kampaní tkví především v B2B kampaních a propagaci značky. B2B zákazníci a PPC kampaně Jak zaujmout B2B zákazníky? Lze je oslovit PPC kampaněmi? Pokud chcete zaujmout...

Jak zachránit skomírající PPC kampaň?
Stává se vám, že se někdy nedaří? Myslíte si, že zaručené metody zaberou. Automaticky pracujete na kampani, která se nakonec vyvine docela jinak, a výsledky neodpovídají očekávání. Zajímavé rady na záchranu nepříliš úspěšné PPC kampaně nabízí Johannes Selbach v knize Successful Advertising with Google...

Jak přilákat zpět stávající zákazníky?
Také rádi nakupujete v jednom obchodě? Říkáte si, proč chodit jinam, když jsem tady spokojeni? Přesně tak uvažují i návštěvníci vašeho webu. Jsou-li spokojeni, budou nakupovat u Vás! Udělejte vše proto, aby byli návštěvníci vašeho webu spokojeni a aby se k Vám vraceli. 1. Dbejte na dobré jméno firmy i...

Změřte prodejní sílu svých stránek
Sestavili jste si text na web a rádi byste jej nějakým způsobem zkontrolovali, zda je napsán dobře? Nebo byste si rádi prošli efektivitu svých stávajících textů? Chcete vědět, zda by se na nich dalo ještě zapracovat? Jenže co vylepšit a jak? V knize Web Copy That Sells zveřejňuje Maria Veloso něco jako dotazník,...

Je každý bloger copywriter?
Jsou dobří blogeři sami od sebe i dobrými copywritery? Nebo by se blogeři měli copywritingu učit, aby dobrými blogery byli? Zkusím nadhodit pár myšlenek, možností, jak by to mohlo být. Neříkám, že to tak je, spíše v tom ještě trochu tápu a zajímal by mě váš názor. Co si o tom myslíte vy? Ne, bloger není...

Dostaňte ze svého e-shopu maximum
Jak jsem psal v minulém článku , e-shop by měl nabízet stejné funkce jako kamenný obchod. Víme, že zákazník chce vidět detailní obrázky zboží a nestačí mu krátký popis výrobku. Co jej dále zajímá? 1. Maximum informací o daném výrobku Pokud se má zákazník rozhodnout pro nákup vašeho zboží, pak mu...

Netradiční formy linkbuildingu
Přiznejme si to hned na začátku, linkbuilding je činnost, kterou se nikdo z nás nezabývá rád. Ale přesto přese všechno je to práce, kterou ve větší či menší míře provádíme, případně když máme štěstí, ji zadáváme někomu jinému. Co je to vlastně linkbuilding? Pod pojmem linkbuilding, česky...

Klikat či neklikat? Zajímá Vás víc forma nebo obsah?
Klikni zde pro odpověď Jste zastánci odkazů klikni zde , více zde či jen zde … nebo jimi nepokrytě opovrhujete? Spor o to, zda je tento typ odkazů dobrý či špatný se vede léta a mám dojem, že se stále nikam neposunul. I dnes se najdou lidé, kteří tvrdí, že tyto odkazy jsou nejlepší možné a stále jsou...

Kdy není optimalizace pro vyhledávače nutná
SEO (optimalizace pro vyhledávače) není pro každý internetový projekt nezbytností. Pokud máte kvalitní web s unikátním a hodně zajímavým obsahem a tématem, pokud máte šokující grafiku, o které všichni píší, tak optimalizace pro vyhledávače není zdaleka tak potřebná. Ne že by danému webu nepomohla, ona...

Netradiční typy internetové reklamy
Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále...

Chcete, aby Váš e-shop více prodával? Použijte CTA
CTA je zkratka anglického Call To Action, neboli česky „Výzva k akci“. CTA  je jedním ze základních kamenů každého e-shopu nebo webu, který něco prodává, nebo nabízí. Pokud prodáváte produkty, nebo služby, určitě chcete, aby je návštěvníci nakupovali co nejvíce. Proto je třeba každému...

Jak prakticky využít analýzu klíčových slov
Analýza klíčových slov je jistě velmi důležitý dokument, který by se měl stát základním kamenem vašeho internetového úspěchu. A pokud na internetu stojí váš byznys, tím spíše byste měli co nejpřesněji vědět, na která klíčová slova se zaměřit, aby to bylo maximálně efektivní . Co by taková analýza...

Psát úspěšný text je jednoduché
Napsat text, který bude úspěšně prodávat či propagovat určitý produkt nebo službu, není nic těžkého. Neměli bychom ovšem nikdy zapomínat, že text je určen nejen pro internetové vyhledávače (roboty), ale také – a chtělo by se říci především – pro čtenáře , tedy pro lidi. Tento příspěvek se bude...

10 užitečných nástrojů pro správu PPC kampaní
Baví vás správa PPC kampaní , ale přesto se vám zdají některé činnosti časově náročné? Jsou situace, kdy je lepší použít spolehlivé pomocníky , kteří vaši práci na kampaních zrychlí a zefektivní. V tomto článku přinášíme přehled užitečných nástrojů , které vám mohou pomoci s tvorbou a...

Landing page a PPC
V článku Skóre kvality klíčových slov jsme psali o době načítání landing page jako o jednom z klíčových ukazatelů pro určení skóre kvality klíčových slov. V ideálním případě se landing page rychle načítá a je relevantní k daným klíčovým slovům. Skóre kvality si můžete ověřit přímo ve svém...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 3.
V předchozích článcích jsem naznačil možnosti sledování a vyhodnocování úspěšnosti prováděné optimalizace pro vyhledávače . Dnes bych rád navázal na tyto články a doplnil další možnosti a pokročilé techniky sledování efektivity SEO . Pozice versus návštěvnost Z předchozích článků už víte, že...