Vyhledávání výskytu výrazu "seo-analyza-web"

Nalezeno ve stránkách

SEO analýza
Pokud jste alespoň jednou odpověděli ANO, potřebujete kvalitní a důkladnou SEO analýzu svého web u?

Analýzy a audity
Odborné analýzy a profesionální audity jsou přesně tím faktorem, který odděluje samozvané SEO specialisty a amatéry od špičkových expertů v oblasti internetového marketingu.

SEO s garantovanými výsledky = Optimalizace od SEO Expert
Toužíte mít kvalitní a hojně navštěvované web ové stránky, na kterých se budou obchody skutečně hýbat? Zajistěte si vysokou návštěvnost a razantní nárůst objednávek?

Analýza internetových stránek
Špatně koncipované menu, nedostatek informací nebo jejich nesprávné podání může odradit potenciální zákazníky. Je důležité, aby web ové stránky byly přehledné, jejich texty smysluplné a měly funkční menu.

SEO audit
Zhodnotí web , najde chyby a poradí Vám, co můžete udělat pro to, aby byly co nejproduktivnější a dosahovaly rostoucích výsledků ve vyhledávačích.

Analýza návštěvnosti
Poznáte jejich preference, jimž později můžete své web ové stránky přizpůsobit.

Správa SEO
ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ: Nebudete-li se SEO správou v prvních 30 dnech spokojeni, tak ji můžete ihned a bez dalších závazků zrušit a my Vám vrátíme 100% záplacené částky zpět?

Správa internetového marketingu
Zpětné odkazy budují popularitu web u na internetu. 2.

Zvýšení efektivity webu
Je Vaším cílem hezký web , nebo obchodní úspěch a růst objednávek? My Vám zajistíme web ové stránky, na které bude radost pohledět, ale které také VYDĚLÁVAJÍ?

Ověření kvality webu zdarma
Uvidíte podrobný report s výpisem nalezených nedostatků. Jak na to? Přejděte na náš online bezplatný nástroj SEO analyzátor.cz a zadejte Vaši URL adresu web ových stránek do políčka.

Zvýšení návštěvnosti
Chcete mít web navštěvovaný mnohem více než dosud?Potom jste zde správně! Učiňte ze svého web u magnet pro návštěvníky internetu! Jak na to? Je to jednoduché! Vše, co potřebujete, je perfektní SEO neboli optimalizace pro vyhledávače?

Optimalizace pro vyhledávače
Toužíte po úspěchu na internetu, ale nevíte jak na to? Optimalizace pro vyhledávače neboli SEO je zaručená cesta k tomu, aby se obchody na internetu daly konečně do pohybu?

My a média
", kde komentuje situaci na trhu v oblasti internetových obchodů a internetového marketingu náš konzultant Michael Muselík, člen teamu SEO Expert:Nakupování po internetu je pohodlné a výhodné, ale má i řadu nevýhod a úskalí.

Služby
Stejně jako naše služby pomohly stovkám spokojených klientů k úspěchu, zviditelní i Váš web a přinesou více návštěv i objednávek.

Internetový marketing
Máte web ové stránky? Výborně – 90% obchodů se dnes odehrává online. Ale mít web zdaleka nestačí.

Analýza použitelnosti internetových stránek
Ti procházejí cíleně web ové stránky a odpovídají na otázky ohledně orientace, použitelnosti a dojmů ze stránek.

Tvorba webových stránek
A jsou opravdu úspěšné? Tvorba web ových stránek je jedním z pilířů špičkového internetového marketingu a odborníci ze SEO Expert Vám je dodají na klíč. Zajistěte si web ové stránky, díky kterým budete opravdu vydělávat?

Blog nejen o SEO

Garantovaná SEO správa
Nabízíme Vám místo slibů jako jedni z mála 100% ručení za výsledky! Proč byste měli zvolit právě garantovanou SEO správu od SEO Expert? Prosadíte konečně svůj web nebo e-shop ve vyhledávačích jako je Seznam.cz či Google.cz.

Analýza klíčových slov
Klíčová slova musí vystihovat obsah web u a být často hledaná ve vyhledávačích.

Analýza přístupnosti internetových stránek
Tohle je přístupnost. Proč mít přístupné internetové stránky? Chcete-li, aby web ové stránky byly přístupné, musíte respektovat všechny návštěvníky.

Služby Google Analytics
Z dat návštěvnosti lze vyčíst důležité informace o web u a jeho návštěvnících. Aby však tyto informace byly prospěšné, je třeba umět je správně vyhodnotit a následně aplikovat na web u.

Zlepšení pozic ve vyhledávačích
Zajistěte si kromě zvýšení pozic ve vyhledávačích také zvýšení efektivity web u! Využijte ověření kvality web u zdarma! Zajistěte si perfektní služby SEO Expert, jejichž špičková úroveň Vás katapultuje na nejvyšší pozice.

Audit přístupnosti
Proč neoslovit i je? Smysl a cíl auditu přístupnosti Cílem je odhalit nejzávažnější chyby v přístupnosti Vašich web ových stránek. Tyto chyby přesně popíšeme, určíme jejich důležitost a navrhneme konkrétní způsob řešení.

Copywriting
Nedejte se zmást povrchním dojmem, že kažý, kdo umí psát, dokáže také zformulovat marketignový text, který opravdu prodává. Proč SEO copywriting zvyšuje prodej hned dvakrát? Co všechno profesionální SEO copywriting dokáže? Přesvědčte se, že toho není málo.

Proč SEO Expert
Odpověď je jednoduchá – my nabízíme SEO a komplexní internetový marketing s opravdovými, lehce doložitelnými VÝSLEDKY! Neplýtváme energií na plané sliby?

Strategie budování zpětných odkazů
Součástí dokumentu budou nejen doporučené postupy budování zpětných odkazů, ale také konkrétní typy web ů, na které bude vhodné se zaměřit.

Audit použitelnosti
jak přehledná je navigace? jsou vhodně zvoleny barvy či fonty? jaká je celková přívětivost a přehlednost web u? Nezapomeňte, že sebemenší maličkost může sehrát významnou roli. Jednou zklamaný návštěvník se již nikdy nevrátí?

Microsites
Připravujete speciální obchodní akci či událost? Microsite pro speciální zviditelnění produktu Microsite je speciální malý web určený k propagaci konkrétního produktu či speciální nabídky. Od firemního web u se liší grafikou, ovládáním i zaměřením?

Registrace do katalogů
Pomocí katalogů na stránky mohou zavítat návštěvníci, kteří dříve web nemohli najít.

Reference

Uživatelské testování použitelnosti (User Testing)
Těm je předložen seznam úkolů, které mají pomocí Vašeho web u zjistit.

Politika jakosti a EMS společnosti SEO Expert a.s.
Tyto požadavky chce společnost SEO Expert a.s.

Čím se lišíme od konkurence
Bohaté zkušenosti Naše produkty a služby jsou založeny na zkušenostech, nikoliv na teorii, kterou si lze běžně přečíst na internetových stránkách. Naši odborníci jsou pečlivě vybíráni, dlouhodobě školeni a trénováni, aby byli těmi nejlepšími z nejlepších na svém místě. Veškeré doporučení a výstupy, které...

Budování zpětných odkazů
Samotné upravení web ových stránek pro lepší umístění v internetových vyhledávačích bohužel nestačí.

Kontakt

Nalezeno v článcích

5 kroků jak zlepšit účinnost cílových stránek
Představte si, že zadáte do vyhledávače nějaké slovo či frázi, kliknete na jeden z nalezených odkazů a dostanete se na stránku nějakého webu. A právě nyní začíná proces poznávání , kdy návštěvník hodnotí, zda je na správném místě, je-li stránka relevantní tomu, co hledal a jakým celkovým dojmem na něj...

Konečně kvalitní SEO analýza webu zdarma a jen za 3 sekundy!
O co jde? SEO - analyzátor .cz je bezplatný on-line nástroj, který během několik vteřin detailně prozkoumá Vaše webové stránky z pohledu optimalizace pro vyhledávače (SEO) . Nalezne v nich ihned nedostatky, na která programátoři, webmasteři a SEO konzultanti zapomněli (a nebo se na to vykašlali) a poradí...

Klikat či neklikat? Zajímá Vás víc forma nebo obsah?
Klikni zde pro odpověď Jste zastánci odkazů klikni zde , více zde či jen zde … nebo jimi nepokrytě opovrhujete? Spor o to, zda je tento typ odkazů dobrý či špatný se vede léta a mám dojem, že se stále nikam neposunul. I dnes se najdou lidé, kteří tvrdí, že tyto odkazy jsou nejlepší možné a stále jsou...

Pomáháme Vám zdarma - jak na použitelnost webu
Mít úspěšný web neznamená jen vrhnout se na SEO a myslet si, že mám vyhráno. Neméně důležité je myslet i na uživatele svého webu. Je to velmi jednoduché. Bude-li váš web přehledný a budou-li se na něm lidé snadno pohybovat, bude se jim i lépe a snadněji nakupovat či objednávat . Co je důležitější?...

Jak využít statistiky návštěvnosti ve svůj prospěch?
Sledujte vše , co se na vašem webu děje. Internet má tu obrovskou výhodu, že můžete měřit každé kliknutí, každý pohyb na něm. Využijte této možnosti. Jak chcete vyvíjet a zlepšovat svůj web, neznáte-li jeho slabiny? Jak se web vyvíjí z dlouhodobého hlediska? Důležité je sledovat nejen základní údaje...

Kdy PPC kampaně nejsou to pravé?
PPC kampaně jsou již poměrně osvědčeným způsobem internetové reklamy. Jsou ale situace, kdy PPC reklama prostě nefunguje. Achillova pata PPC kampaní tkví především v B2B kampaních a propagaci značky. B2B zákazníci a PPC kampaně Jak zaujmout B2B zákazníky? Lze je oslovit PPC kampaněmi? Pokud chcete zaujmout...

Netradiční typy internetové reklamy
Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

10 nejčastějších chyb při správě PPC kampaní
Pokud začínáte se správou PPC kampaní, tak se pravděpodobně nevyhnete některým chybám, které jsou dány nedostatkem zkušeností. V tomto článku se je pokusíme popsat. Na co si tedy dát pozor, pokud jste ve správě PPC kampaní začátečník? 1. Nepoužívejte jen volnou shodu klíčových slov Long tail...

SEO Expert je autorizovaným konzultantem nástroje mYx
Stali jsme se autorizovanými konzultanty pro analytický heatmapový nástroj mYx , který lze skvěle použít pro analýzy a vyhodnocování použitelnosti.. Můžeme Vám tak nabídnout zajímavější podmínky, rychlejší nasazení a hlavně, komplexní servis s celkovou analýzou získaných dat, využití v analýzách...

SEO na Google a Seznam ?
Možná Vás zajímají hlavní rozdíly optimalizace pro vyhledávače u dvou jedniček, světového "vyhledávače Google":http://www.seo-expert.cz/google-vyhledavac a českého Seznamu. Po delší době sledování a porovnávání jsem dospěl k těmto, v celku podstatným, faktům a rozdílům: SEO na Google.com - velký, až...

SEO World Championship
SEO-EXPERT.CZ se jako jediný z ČR umístil na prestižní celosvětové soutěži SEO WORLD CHAMPIONCHIP na 20. pozici pro vyhledávač google.com v porovnání s více jak 700 konkurenčními SEO konzultanty. Soutěžní web byl Globalwarming-Awareness2007-Game.org . V celkovém pořadí SEO-EXPERT získal 34. příčku, je to...

Názorný příklad úspěšného linkbuildingu
Před nedávnem jsme na tomto blogu  oznámili spuštění revolučního  SEO Analyzátoru . Tento  přelomový bezplatný nástroj všem doslova  vyrazil dech a obzvláště konkurenci a různým  „zaručeně kvalitním“ SEO konzultantům a webdesign studiím, kteří do SEO alespoň trochu fušují a staví na něm svůj...

Může Facebook ovlivnit Váš byznys?
BEZPOCHYBY ! Facebook je fenomén , který k dnešnímu dni pohltil již 1 650 460 českých uživatelů . To je obrovský potenciál lidí, které můžete oslovit na jednom místě a bez vysokých nákladů. Budete však muset obětovat část svého času a aktivně sledovat a formovat dění na vaší Facebook stránce. To...

Psaní pro web vs. psaní do novin
Pokud jste se rozhodli psát pro web, uvědomte si v první řadě, že nepíšete ani pro noviny, ani pro časopis a už vůbec nepíšete knihu . Psaní pro web má své specifické zásady, kterých se musíte držet, pokud chcete psát dobře a především úspěšně. Jak by měl vypadat správný copywriting jsem se zmiňovala již...

SEO Expert na Facebooku!
Rozhodli jsme se také sami vstoupit na nejpoužívanější sociální síť současnosti - Facebook , fenomén posledních let, který trhá rekordy a překonává očekávání. Budeme Vám tam psát novinky ze světa našeho oboru, naší společnosti, pořádat speciální fanouškovské akce a různé zajímavosti, na které při...

Rychlý návod, jak strukturovat text na webu
Texty na weby, nebo na e-shopy jsou specifické v tom, že je třeba jimi oslovit Vaše potenciální zákazníky a také vyhledávače, které k Vám ony zákazníky přivedou. Abyste se naučili hovořit pomocí textu naráz k člověku i k robotu, potřebujete mít něco znalostí. Zásady strukturování textů na web Vám dnes...

Netradiční formy linkbuildingu
Přiznejme si to hned na začátku, linkbuilding je činnost, kterou se nikdo z nás nezabývá rád. Ale přesto přese všechno je to práce, kterou ve větší či menší míře provádíme, případně když máme štěstí, ji zadáváme někomu jinému. Co je to vlastně linkbuilding? Pod pojmem linkbuilding, česky...

Nový SEO analyzátor pomáhá uspět
Začátkem října jsme spustili do ostrého provozu zcela novou verzi našeho SEO analyzátoru . Mezi lidmi mimořádně oblíbený bezplatný nástroj , kterým snadno zanalyzujete jakoukoliv webovou stránku.  Snadno díky němu zjistíte, jak si vede Váš web na zadané klíčové slovo ve srovnání s konkurencí a co máte...

Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
Chcete mít úspěch na internetu? SEO analyzátor je unikátní nástroj, který Vám pomůže zajistit vysoké pozice ve vyhledávačích. Se SEO analyzátorem přeskočíte konkurenci a objednávky porostou rychleji než dosud. Specialisté na komplexní internetový marketing, společnost SEO Expert , vyvinula unikátní nástroj,...

Rozbor: Volby & SEO - aktualizováno
Kvapem se nám blíží volby do poslanecké sněmovny ČR, což je čas ostrých a tvrdých slov (zejméne mezi rivaly - Paroubek x Topolánek), skandálů (Mackova facka; nepodání ruky; odposlechy), lží, pomluv a mlžení, ale hlavně, čas reklamních kampaní politických stran. Jako dobrý nástroj by se však nechala použít...

Jak měříte efektivitu svého e-shopu?
Proč vůbec měřit efektivitu e-shopu? Provozujete-li jakýkoli e-shop, měli byste vědět, jak funguje , kdo jsou jeho návštěvníci a jaká jsou jeho slabá místa . Jedině pak jej můžete zdokonalovat. Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich důkladná analýza Vám pomůže...

10 klíčových faktorů pro úspěšné SEO
Co nejvíce ovlivňuje úspěšnost SEO kampaně ? Existuje množství pravidel, tipů či triků, ale které z nich jsou ty nejúčinnější? Přečtěte si základní pravidla, bez kterých nemůže být žádná SEO kampaň úspěšná. 1/ Správný výběr klíčových slov Správná volba klíčových slov je klíčovým...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 1.
Chcete-li sami sledovat úspěšnost vašeho webu ve vyhledávačích, pak je třeba vybrat ty správné parametry a použít vhodný systém měření návštěvnosti. Pokud nemáte na svém webu Google Analytics , vřele doporučuji nainstalujte si jej. Je ZDARMA a nabízí opravdu profesionální možnosti a nástroje pro...

SEO Expert je člen organizace SEMPO
e nám potěšením oznámit, že jsme se stali firemním členem uznávané celosvětové organizace na podporu marketingu ve vyhledávačích - SEMPO.org ! ( zobrazit firemní profil SEO Expert na SEMPO.org )

Spuštění projektu Použitelnost - Webu.cz
SEO Expert spouští v novém roce 2010 projekt, který nemá v ČR obdoby. Použitelnost - Webu.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti v oblasti použitelnosti webových stránek a zvyšování konverzních poměrů . Budeme přinašet pravidelné novinky z této oblasti spolu s tipy a triky . Součástí je galerie webů ,...

Co říkáte na cílené překlepy?
Co mají společného webové stránky jako – Icg.com, 100her.cz, Gogle.cz, Youtobe.com či Gmal.com? Přece vydělávají na svých slavnějších a známějších vzorech. Uživatelům stačí jeden malý překlep a ocitnou se někde úplně jinde. V tom lepším případě se dostanou do spárů reklamních lákadel, v tom horším...

Jak vytvořit účinný popisek stránky ve výsledcích hledání
Nadpis odkazu ve výsledcích hledání je vždy tvořen z titulku stránky , což je text uzavřený značkou <title> umístěnou v hlavičce HTML dokumentu. Pokud však stránka nemá vyplněn titulek, používá se jako nadpis text zpětného odkazu s největší vahou. Podíváme-li se však na tvorbu úryvku textu , pak...

Jak vybudovat úspěšný e-shop
Chcete-li mít e-shop , z kterého se Vám “pohrnou” objednávky je důležité, aby se co nejvíce podobal reálnému kamennému obchodu. Musí tedy plnit funkci výkladní skříně, prodavače i pokladní současně. Pro e-shop platí stejná pravidla jako v reálném obchodě. Tedy to, že rozhodují ceny, příjemné...

Jak zlepšit úspěšnost ve vyhledávačích
Přemýšleli jste někdy o tom, jak vypadá váš odkaz ve výsledcích hledání ? Vžijte se do role návštěvníka internetu, který hledá dejme tomu dětské čepice . Co jej může na první pohled zaujmout mezi desítkou nalezených odkazů? Návštěvník si pravděpodobně rychle prohlédne náhledové obrázky...

Spuštění SEO-EXPERT.CZ
  Píše se den 1.1. roku 2006. Po několika letech praktických zkušeností jsem sebral do hrsti odvahu, zřídit vlastní web zaměřený jen na SEO (search engine optimization = optimalizace pro vyhledávače) SEO-EXPERT.CZ . Doufám, že dětské nemoci rychli vymizí a tento web se stane kvalitním zdrojem vědomostí a...

10 užitečných nástrojů pro správu PPC kampaní
Baví vás správa PPC kampaní , ale přesto se vám zdají některé činnosti časově náročné? Jsou situace, kdy je lepší použít spolehlivé pomocníky , kteří vaši práci na kampaních zrychlí a zefektivní. V tomto článku přinášíme přehled užitečných nástrojů , které vám mohou pomoci s tvorbou a...

Nová posila týmu
Do našeho kolektivu přibyla nová kolegyně na správu PPC kampaní - Šárka. Rozsáhlé praktické zkušenosti ji předurčují k tomu, aby vaše Pay Per Click kampaně byly úspěšné.

Síla e-mail marketingu
Denně dostáváme desítky či stovky spamů, které obvykle zachytí filtr a putují rovnou do koše. Někdy spam musíme vymazat sami a jindy nám do spamového koše spadne i žádaná pošta. Může ji být i původně žádaný newsletter. Přes všechny tyto zádrhely patří e-mail marketing mezi stále často používané...

Drobky z poslední doby ze světa SEO/SEM
1. Google začal brát jako zpětné odkazy i odkazy z .doc dokumentů, tedy z Wordu. Nevíme sice jakou mají váhu, ale objevují se při použití parametru „link:“. 2. Vydána nová verze AdWords editoru ve verzi 4.0 a to v češtině. 3. Yahoo provedlo pořádný tanec, změnily se pozice mnoha webů, bohužel však ne...

Lištičky pro SEO EXPERTY
Mezi užitečné pomůcky pro SEO EXPERTY patří i lišty do prohlížečů, zrychlují tak každodenní práci. Přináším Vám dnes jejich přehled a vlastnosti. SEOINC toolbar url: http://www.seoinc.com/toolbar/ vlastnosti: - počet interních odkazů webu dle google - zdali existuje odkaz na daný web v dmoz.org - počet...

iGoogle - značka pro personalizované služby
Google vytváří značku iGoogle, která bude sloužit pro personalizované služby, což odhaluje Reuters . Marissa Mayer z Googlu to také potvrdila. Tato aktivita má následovat služby jako Google Web History a Google Home Page . Určitě mají personalizované služby budoucnost, to nepochybně, neboť Google bude velmi rád...

Social Media Press Release 2.0
Patříte mezi vyznavače a aktivní uživatele nových technologií z oblasti marketingové komunikace? Pak jste jistě již obeznámeni s novou formou tiskové zprávy: social media press release . Do češtiny se tento termín překládá jako tisková zpráva 2.0 či tisková zpráva pro sociální média (doslovný překlad)....

10 největších chyb copywritingu
V zápalu psaní se často stane, že člověk zapomene na zásady copywritingu, které by měl při tvorbě textu dodržovat. A když ne na všechny, tak alespoň na některé. Zde uvádíme 10 největších chyb, kterým byste se měli při tvorbě textu vyhnout v každém případě. 1. Nepište odborný text Při psaní na...

E-shop z pohledu zákazníka
Dobře fungující internetový obchod není žádná věda . Stačí jen znát vaše návštěvníky a nabídnout jim přesně to, co je zajímá . A pokud Váš e-shop dodržuje základní pravidla použitelnosti – je přehledný, snadno ovladatelný, lidé se v něm neztrácejí a vždy vědí, co mají udělat – pak už jen...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 3.
V předchozích článcích jsem naznačil možnosti sledování a vyhodnocování úspěšnosti prováděné optimalizace pro vyhledávače . Dnes bych rád navázal na tyto články a doplnil další možnosti a pokročilé techniky sledování efektivity SEO . Pozice versus návštěvnost Z předchozích článků už víte, že...

Volná místa: budovači zpětných odkazů
Hledá se několik dalších lidí do týmu, pro budování zpětných odkazů výměnnou formou. Zpětné odkazy jsou totiž velice důležité pro vyhledávače a jejich následné hodnocení web stránek, proto potřebuji rozšířit kapacitu o další lidi “budovače”. V poslední době po změně algoritmu na Seznam.cz jsou...

Kdy není optimalizace pro vyhledávače nutná
SEO (optimalizace pro vyhledávače) není pro každý internetový projekt nezbytností. Pokud máte kvalitní web s unikátním a hodně zajímavým obsahem a tématem, pokud máte šokující grafiku, o které všichni píší, tak optimalizace pro vyhledávače není zdaleka tak potřebná. Ne že by danému webu nepomohla, ona...

SEO Expert je členem SPIR
Dovolujeme si Vám oznámit, že se společnost SEO Expert stala řádným členem v sekci zadavatelů internetové reklamy ve Sdružení pro internetovou reklamu v ČR ( SPIR ) . Můžete se podívat na výpis všech členů tohoto sdružení zde. O SPIRu: SPIR je profesní sdružení subjektů působících v oblasti internetové...

OpenCaffee
Podívali jsme se dnes ráno na neformální setkání lidí okolo IT nazvanou Open Coffee. Podobné setkání probíhají na dalších 81 místech světa.

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 2.
V předchozím článku jsme si ukázali hlavní parametry, které bychom měli sledovat vždy . Dnes si řekneme, které další údaje nám mohou dokreslit obrázek o efektivitě vašeho webu a pomoci odhalit jeho slabiny. Určitě byste měli také sledovat : Bounce Rate celkový i jednotlivých cílových stránek, či...

Seznam.cz se nám zbláznil
Dnes sednu k PC a co nevidím, výsledky ve fulltextu Seznamu se nám rapidně změnily . Zejména u nových webů, které nemají velký počet kvalitních zpětných odkazů. Avšak, ať porovnávám weby jak chci, nic mi nesedí. Web, který dané klíčové slovo takřka neobsahuje má lepší pozici než web, který je na dané...

Spustili jsme nové webové stránky!
Podívejte se na naši zbrusu novou webovou prezentaci SEO Expert ! Právě jsme spustili nové webové stránky pro ještě snadnější orientaci a přístup našich zákazníků. 4 roky stará webová prezentace sloužila úspěšně, avšak nyní je čas na změnu! Seznamte se s naší aktualizovanou nabídkou nejlepších SEO...

Šrotovné na web
Spustili jsme mikroweb specializovaný na podporu v době finanční krize - aneb sešrotujte své webové stránky či eshopy a obdržíte při realizaci nové verze od nás až 20 000 Kč! Více na srotovne-webu.cz

Nepřeplácejte SEO, když nemusíte! Máme řešení...
Dělat SEO levně a kvalitně , to je tvrdý oříšek . Mezi odborníky na optimalizaci pro vyhledávače ( SEO ) totiž panuje mnoho neshod na toto téma ( viz. třeba takový článek Kvalitní levné seo na serveru Sova v síti ). Zákazníci chtějí kvalitu , ale kvalita něco stojí. Jak zajistit kvalitu, ale cenu přitom...

První český internetový obchod se SEO produkty spuštěn!
Chcete mít úspěch na internetu a přestihnout konkurenci ? Potřebujete nejlepší SEO ! První internetový obchod se specializovanými SEO produkty , které Vás v internetových vyhledávačích díky svému účinku upřednostní před konkurencí , právě otevírá své pomyslné brány. Podívejte se na...

Co nejvíce ovlivňuje úspěšnost vašeho webu?
Podívejte se na další aspekty, které mohou výrazně ovlivnit úspěšnost vašeho webu. A pamatujte, v jednoduchosti je krása. Zaujměte a oslovte zákazníky První dojem je důležitý i na webu. Webové stránky, jejich vzhled a přehlednost navigace jsou stejně důležité jako výloha obchodu a uspořádání regálů...

Seminář: Jak se dostat na vrchol? Přes SEO!
Pro členy American Chamber of Commerce in the Czech Republic jsme dne 26.11.2008 uspořádali seminář na téma "Jak se dostat na vrchol? Pomocí SEO!". Seminář byl určen pro vedoucí pracovníky firem v internetovém marketingu. Sestával se ze dvou částí - v první hovořil Jiří Lenk z českého GOOGLE o tom, jak...

BMW.de a Ricoh.de jsou zase zpět v Google!
BMW.de se dohodlo s největším vyhledávačem světa – Google , chyby napravilo a je zase zpět v indexu. Rovněž PageRank se tomuto webu vrátil zpět, předtím ukazoval na Google Toolbaru 0 a nyní 7. O skutečnosti, proč byl jejich web vyřazen jsem Vás čtenáře informoval ve článku Google banuje za cloaking...

TIPY z Google Analytics - 1
Google Analytics nabízí obrovské možnosti, jak analyzovat data návštěvnosti vašeho webu. Často však nastává problém, jak tato data využít prakticky pro zlepšení vašeho webu či plánování různých dalších marketingových aktivit, reklamních kampaní apod. Podívejte se na několik tipů, které se mi osvědčily....

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl II.
Jak psát úspěšný text pro internetové stránky a obchody? V minulém díle jsme si zdůraznili osvědčené pravidlo internetového obchodování, které lze výstižně strnout do okřídleného výroku „Obsah je král“ . Ano, právě text, ačkoli to nemusí být na první pohled zřejmé, je rozhodujícím faktorem pro...

Nová verze našeho webu
Spustili jsme zbrusu novou verzi našich firemních internetových stránek. Doufáme, že se vám budou líbit!

Skóre kvality klíčových slov
Skóre kvality, či Quality Score , jistě znáte z prostředí Google AdWords. Jde o ukazatel ovlivňující pozici reklamy a částečně i výši ceny za proklik. Vzorec pro výpočet skóre kvality je tajný. Liší se však v případě PPC kampaní zobrazovaných ve vyhledávání a kampaní zobrazovaných v obsahové síti....

5 hlavních příčin bránící dokončení objednávky
Společnost eMarketer nedávno publikovala studii , v níž uvádí nejčastější příčiny nedokončení nákupu v internetových obchodech v USA . Které to jsou? Příliš vysoké náklady na dopravu. Celková ceny je mnohem vyšší než očekávaná. Porovnání s jinými e-shopy. Nemožnost kontaktovat zákaznickou...

Google koupil SEO / SEM firmu!
Je to až neuvěřitelné, ale to je tvrdá realita. Google si zakoupil SEO / SEM firmu . My tedy budeme doufat, že žádné FAQ k dané SEO firmě neunikne, když je pod stejným „šéfem“. Pro pochopení co se vlastně stalo začneme hezky od začátku.. Google zakoupil v minulých dnech obří firmu DoubleClick , jež se...

Shrnutí událostí SEO v roce 2006
Milí přátelé, za pár hodin nás opustí vyjímečný rok 2006 a tekutý čas nás vtáhne do nového roku. Jelikož většina z vás, co tento blog čtete, se nevěnuje SEO celou pracovní dobu, tak by jistě neuškodilo připomenout si, jaké že se staly hlavní události. Proto jsem si nemohl odpustit sepsat přehled hlavních...

Tipy, jak zvýšit účinnost internetových stránek
Každá stránka webu má svůj smysl a svůj cíl Vždy, když tvoříte novou stránku, definujte, co je účelem této stránky a jaký je její cíl . A tomu pak musíte podřídit její každý prvek . Text stránky, obrázky i tlačítka musí směřovat k tomuto jedinému cíli. Je-li cílem stránky registrace uživatele,...

Jak přilákat zpět stávající zákazníky?
Také rádi nakupujete v jednom obchodě? Říkáte si, proč chodit jinam, když jsem tady spokojeni? Přesně tak uvažují i návštěvníci vašeho webu. Jsou-li spokojeni, budou nakupovat u Vás! Udělejte vše proto, aby byli návštěvníci vašeho webu spokojeni a aby se k Vám vraceli. 1. Dbejte na dobré jméno firmy i...

Jak prakticky využít analýzu klíčových slov
Analýza klíčových slov je jistě velmi důležitý dokument, který by se měl stát základním kamenem vašeho internetového úspěchu. A pokud na internetu stojí váš byznys, tím spíše byste měli co nejpřesněji vědět, na která klíčová slova se zaměřit, aby to bylo maximálně efektivní . Co by taková analýza...

Dostaňte ze svého e-shopu maximum
Jak jsem psal v minulém článku , e-shop by měl nabízet stejné funkce jako kamenný obchod. Víme, že zákazník chce vidět detailní obrázky zboží a nestačí mu krátký popis výrobku. Co jej dále zajímá? 1. Maximum informací o daném výrobku Pokud se má zákazník rozhodnout pro nákup vašeho zboží, pak mu...

Internet Advertising Conference 2008
Jelikož jsem se zůčastnil jedné z nejvýznamnějších konferencí o internetové reklamě v ČR, pořádané Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR), zapsal jsem si nejzajímavější poznámky z jednotlivých přednášek. Program konference Internet Advertising Conference můžete nalézt zde . Globální statistická data:...

Kdy nebude SEO fungovat?
Po internetu běhají zákazníci Vašeho e-shopu, popř. klienti Vašich služeb. Někteří to k Vám mají daleko, jiní zase blíže a to i tehdy, máte-li internetové stránky či e-shop. Vzdálení zákazníci Vzdálenosti fungují na internetu úplně stejně jako ve skutečném světě, jen se neměří na metry, ale...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl V.
Text je nejdůležitější část webových stránek a internetových obchodů. Co by měl dokonale optimalizovaný text splňovat? Jak stylizovat obsah s ohledem na vyhledávače i uživatele? Podívejte se s námi na několik tipů, jak vyladit text Vašich stránek k  dokonalosti . Stačí dodržovat několik jednoduchých, ale velmi...

Jak sledovat zpětné odkazy - tipy odborníka
Nemá cenu diskutovat o významu zpětných odkazů pro SEO . Bez nich to prostě nejde. Krásné shrnutí významu jednotlivých SEO faktorů najdete na webu seomoz.org . Zcela jednoznačně, co se týká významu pro vyhledávače, “převažují off-page faktory”. A je to v podstatě velmi logické. Stránkové (on-page)...

Smrt pro váš web - Google Supplemental Index
Pokud máte web, který není nejlepší ve svém oboru v kvalitě obsahu a off-page faktorech, tak se vám již určitě stalo, že na některé fráze na podstránkách nevybíhá ve výsledcích hledání tak, jak byste chtěli. Obzvláště to platí u  šílených mnoha tisíce stránkových webů, např. internetových obchodů...

Copywriting v příkladech
Co je dobře a co už špatně? Teorie je sice věc hezká, ale jak všichni víme, nejvíce toho člověk pochopí v praxi. Proto pro vás mám pár příkladů a porovnání, jaký copywriting je špatný a jak by naopak měl vypadat ten dobrý. Na co se tedy zaměřit? Špatné nadpisy vs. dobré nadpisy Nadpis je vždy to...

Pravopis, nešvar českých internetových textů
Když si tak pročítám webové stránky, poslední dobou mě čím dál tím častěji do očí „uhodí“ nějaká pravopisná chyba než dobrá nabídka . Nízká úroveň češtiny není bohužel jen problémem internetu. Avšak věřím tomu, že by se tato situace nějakým způsobem zlepšit dala. Pochopím překlep...

Tanečky a změny na Seznamu - postřehy
Nejvetší český portál Seznam.cz nám opět zatancoval (=změny algoritmů a filtrů > změny pozic) a to jako obvykle, v pondělí. Všiml jsem si toho, že v poslední době probíhají updaty zejména v pondělí (toto pondělí, minulé pondělí, předminulé pondělí). Inu zřejmě pravidlo: do nového týdne s lepším...

Způsoby využití Google Analytics při správě PPC kampaní
V každé práci je potřeba odezva. V případě PPC kampaní je touto odezvou počet konverzí, transakcí, či návštěvníků. Peněžní prostředky investované do PPC kampaní nás vedou k touze sledovat důvod útraty a její návratnost. Klademe si tedy dvě otázky: Za co jsme utratili? Přinesly nám tyto výdaje zisk?...

Prodávají všechny stránky vašeho webu?
Víte, že účinným prodejním nástrojem může být například stránka O firmě či stránka nejčastějších dotazů ? Lidé procházejí web různými způsoby. Z vyhledávačů či odkazujících webů se můžete dostat na jakoukoli stránku webu. A navíc, každého z nás může přesvědčit něco jiného. Z toho logicky...

Jak má vypadat text, který prodává?
Hlavně ne, jako reklama! Dostala se mi do rukou skvělá kniha Web Copy That Sells od Marie Veloso . Velmi čtivě, jednoduše a přehledně podává rady začínajícím i těm trochu znalejším copywriterům. Doporučuji vřele všem, kteří už jsou znudění všemi těmi knihami, které neustále dokola omílají jednu a tu samou...

Šokujte! Link Baiting - metoda SEO
Jedna z nejlepších metod pro získání velkého počtu zpětných odkazů na web či blog je Link baiting. Co je Link baiting ? Celkem nová metoda, jak dosáhnout toho, aby na Vás odkazovaly davy. Množství zpětných odkazů, které můžete získat jsou závislé na tom, jak kvalitní článek, který má za úkol šokovat,...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl I.
Máte e-shop nebo webové stránky? Chcete mít úspěšný internetový obchod , který bude vyhledávači nabízen na předních místech? Rádi byste získali populární, vyhledávané a dokonale vyladěné webovky? Toužíte po vysoké návštěvnosti a pořádném obratu? Potom potřebujete pro svůj e-shop nebo web kvalitní text ....

Jak tvořit v textech hypertextové odkazy
Hypertextové odkazy v textu jsou další z části skládanky zvané SEO copywriting . Hypertextové odkazy jsou užitečné nejen pro samotné uživatele, ale také pro vyhledávače. Za prvé ukazují cestu uživatelům na Vaše produkty , či další produkty, které mají možnost koupit. A za druhé otevírají virtuální dveře...

Novinka v Google Webmaster Tools
Mnozí již jistě znáte velmi užitečný nástroj Google Webmaster Tools který je výborným pomocníkem při zjišťování informací, když se vám něco s vaším webem v indexu nezdá. Google však před pár dny přidal do tohoto nástroje další vlastnost, a to URL removals , což velmi usnadní práci těm, kteří chtějí...

Přehled zákl. on-page faktorů
Struktura webu Máte-li dobrou strukturu webu, což je například uspořádání navigace, nadpisů a textů, potom je to základ pro to, abyste mohli být ve vyhledávačích na vyšších pozicích. Pokud jenom tak "naházíte" texty bez přemýšlení, kam chcete, a nadpisy s vhodným označením Vás nezajímají, máte takřka na...

Landing page a PPC
V článku Skóre kvality klíčových slov jsme psali o době načítání landing page jako o jednom z klíčových ukazatelů pro určení skóre kvality klíčových slov. V ideálním případě se landing page rychle načítá a je relevantní k daným klíčovým slovům. Skóre kvality si můžete ověřit přímo ve svém...

Jak snadno napsat PR článek
PR článek je zajímavým marketingovým nástrojem, kterak dostat Vaší firmu, web, nebo e-shop do povědomí odborné, či laické veřejnosti. PR článek Vám skvěle pomůže propagovat samozřejmě i Váš produkt, nebo službu. PR článek je rovněž cenným zdrojem relevantních odkazů a o ty jde samozřejmě také. PR...

CTR bleskově nahoru, Google Plus Box patent
V poslední době se ve výsledcích hledání Googlu čím dál častěji objevuje rozklikávací okénko u odkazu , které má rozmanité informace, ovšem ty nejvíce vztahující se k vám a vyhledanému dotazu. Můžete tak rapidně upoutat na takový odkaz pozornost , což prokazatelně zvýší CTR (míru prokliku) , za...

Školení na přístupnost
Naši vedoucí dnes prošli interním školením na rozšířenou přístupnost webových stránek, abychom byli schopni tvořít ještě přístupnější weby, než je zvyklé.

10 tipů na psaní úspěšných textů
Jak napsat úspěšný text, který zaujme čtenáře natolik, že mu budou věnovat svůj čas a pozornost? Na co se zaměřit a čemu se raději obloukem vyhnout? Máme pro vás 10 tipů, které by vám v tomto směru mohly pomoci. 1. První věta naláká Do titulku a prvních vět ze sebe vydejte všechno . První věta...

Spamování blogů může začít
Digeratimarketing si pro nás připravil hezký seznam cca. 200 blogů , které nemají ochranu u komentářů prostřednictvím nofollow tagu . Relativně snadno tak můžete získat hodně zpětných odkazů, ovšem tvz. špinavou cestou. Nic proti, pokud se díky tomuto seznamu stanete čtenáři daných blogů a budete tvořit...

Povodně 2006 - (zne)užití pro SEO
Povodně v ČR roku 2006 se zcela určitě zařadí mezi jedny z nejničivějších. V poslední době si pamatujeme povodně z roku 2002 a 1997, ke kterým lze letošní přidat. Co však může zaujmout neetického webmastera , věnujícího se také SEO, je vyhledávanost klíčových slov : povodně, povodně 2006, povodí Labe,...

Google banuje za cloaking
Ano, Google má trpělivost, ale pokud toho využije známá firma v kombinaci prýšerné praSEO techniky, cloakingu, tak už tak hodný děda Google neni. Cloaking je metoda, pomocí níž se podvede robot vyhledávače, kterému je dáván jiný obsah stránek, než vidí návštěvník. Obecně je to tedy jiný obsah pro jiného...

Google PageRank definitivně aktualizován
Google PageRank byl po několika dnech aktualizován. Porovnával jsem výsledky z různých data center a u většiny webů se PageRank na všech datacentrech shoduje, proto tedy aktualizace skončila. Psal jsem o začástku aktualizace v příspěvku Probíhá aktualizace Google PageRank! Jelikož poslední aktualizace byla v...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl IV.
V dnešním příspěvku si přiblížíme funkci a správné užití podnadpisů . Ty totiž hrají z hlediska optimalizace (tedy „pro roboty“), ale také v souvislosti s uživateli internetu mimořádně důležitou roli. Podobně jako další textové složky , o kterých zde již byla řeč , tedy titulek stránky, meta popis a...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl III.
Chcete psát úspěšné texty pro svůj web nebo internetový obchod? Náš volný seriál článků se dnes bude podrobněji zabývat optimalizací pro vyhledávače neboli SEO. V minulém díle jsme si zdůraznili, jak mimořádně je pro internetové vyhledávače důležitá právě textová složka, včetně titulků stránek a...

10 zásad správného copywritera
Jak píše správný copywriter? Pokud si nejste jisti přesnou odpovědí, právě pro vás je určen následující článek. Dozvíte se, na co byste se měli při psaní textů zaměřit a proč . Pokud se při tvorbě článků budete držet následujících zásad, máte hotovou strukturu. Obsah však musíte již dodat sami....

Je každý bloger copywriter?
Jsou dobří blogeři sami od sebe i dobrými copywritery? Nebo by se blogeři měli copywritingu učit, aby dobrými blogery byli? Zkusím nadhodit pár myšlenek, možností, jak by to mohlo být. Neříkám, že to tak je, spíše v tom ještě trochu tápu a zajímal by mě váš názor. Co si o tom myslíte vy? Ne, bloger není...

Skvělá předpověd klíčových slov na MSN
Microsoft si přichystal další hračku, tentokrát je to předpověď klíčových slov na jeho vyhledávači MSN/Live. Keyword Forecasting Tool najdete jak jinak než v MSN adCenter Labs. Účelem tohoto nástroje je velice rychlá analýza jednoho či více klíčových slov a nástroj vám řekne tyto informace: počet...

Zpětné odkazy a název domény
Zpětné odkazy Možná se budete divit, ale moderní vyhledávače dávají již stejný důraz na off-page faktory (to jsou ty, které nejdou změnit na vlastním webu) jako na on-page faktory (vlastní texty webu, struktura…). Právě zpětné odkazy mají takový vliv, že s dostatečným počtem zpětných odkazů (odkazy,...

10 tipů, jak na úspěšné PPC kampaně
Tímto nám začíná několikadílný seriál z oblasti internetové reklamy . Náš tým SEO Expert s.r.o. se vám bude snažit poskytnout ty nejdůležitější informace, které zefektivní vaši práci a přinesou co nejlepší výsledky. Zvolili jsme takovou formu seriálu, která bude dobře čtivá, a rychle se v ní...

Pokročilé vyhledávací operátory použitelné pro SEO
Každý vyhledávač umožňuje využívat pokročilé vyhledávací operátory , které pomohou rychle zjistit důležité informace a usnadnit vyhledávání. Mnohé z nich jsou velmi dobře využitelné pro SEO . Následující přehled Vám napoví, které z těchto operátorů můžete využít SITE Toto je bezesporu základní...

Centrum.cz má "Rádce"
Před chvílí jsem psal jeden článek do blogu a protože jsem právě zjistil, že Milan Kryl uvádí na svém blogu v tomto příspěvku celkem podstatnou informaci - Centrum.cz má "RÁDCE" , musel jsem to ihned blognout. Je to podobné popup okénko u vyhledávacího pole jako má Seznam.cz (Našeptávač), avšak kromě...

Změřte prodejní sílu svých stránek
Sestavili jste si text na web a rádi byste jej nějakým způsobem zkontrolovali, zda je napsán dobře? Nebo byste si rádi prošli efektivitu svých stávajících textů? Chcete vědět, zda by se na nich dalo ještě zapracovat? Jenže co vylepšit a jak? V knize Web Copy That Sells zveřejňuje Maria Veloso něco jako dotazník,...

Nový projekt iPobočka.cz
Hledáte způsob, jak zvýšit Vaší firmě objednávky ? Společnost SEO Expert spustila unikátní projekt Internetová pobočka , který společnostem v jakémkoli oboru pomůže k  radikálnímu růstu objednávek . Internetová pobočka funguje jako zaručený generátor poptávky a představuje dokonalé...

České a slovenské katalogy s užitkem pro SEO
Zveřejňuji přehled "aktivních" českých a slovenských katalogů , které mají užitek pro SEO , srovnaných dle jejich PageRanku (3 a více). Registrací do těchto katalogů do vhodné kategorie (stejné s vaším oborem) získáte celkem relevantní zpětné odkazy (díky stejně zaměřeným webům na stránce odkud půjde...

Chcete, aby Váš e-shop více prodával? Použijte CTA
CTA je zkratka anglického Call To Action, neboli česky „Výzva k akci“. CTA  je jedním ze základních kamenů každého e-shopu nebo webu, který něco prodává, nebo nabízí. Pokud prodáváte produkty, nebo služby, určitě chcete, aby je návštěvníci nakupovali co nejvíce. Proto je třeba každému...

Probíhá aktualizace Google PageRank!
Google nám po dlouhé době (naposledy v říjnu 05) opět přepočítává a aktualizuje Google (Toolbar) PageRank. Můžete se o tom přesvědčit pomocí špičkového nástroje, který naleznete na SEOChat Ukáže Vám pagerank Vaší stránky u různých datacenter Googlu, jelikož nejsou hodnoty ještě stále. Takže, pokud se...

Nadpisy - jak na ně, aby zaujaly?
Nadpisy jsou ve Vašich textech vždy to první, co čtenář uvidí a co jej musí zaujmout natolik, aby pokračoval ve čtení. Na nadpisech také velmi záleží z pohledu SEO. Vyhledávače dávají nadpisům značnou váhu a byla by velká chyba, podceňovat jejich význam i z tohoto pohledu. O nadpisech , jak je tvořit, a...

Úvaha: nofollow odkazy se počítají
Budu to demonstrovat na příkladu: Máme firemní web s několika odkazy na další weby s kterými se vyměňují backlinky. Tyto odkazy na daném firemním webu jsou označeny jako rel=„nofollow“ (druhá strana o tom samozřejmě neví) a neměly by tedy předávat svůj PageRank dále. Google má však k dispozici velké...

Zajímavosti o Seznamáckém fulltextu
Přednášky jsou zajímavá věc, jelikož se na nich člověk může na hodně věcí zeptat :) Na jednu takovou jsem s kolegy z naší firmy zavítal – Fulltextové vyhledávání na Seznam.cz , přednášel Štěpán Škrob . Vím, že již mnoho z vás o této přednášce psalo ( jeden , druhý a třetí ), avšak nějaké...

Microsoft LIVE Search ohromí svět!
Microsoft právě spustil nový vyhledávač , Live.com , s kterým chce dostat konkurenci na kolena. Po cca. 2 -3 měsících testování, kdy byl Live.com v beta verzi se může pochlubit skutečně dobrými výsledky, a to jak z pohledu designu, tak z pohledu použitelnosti a i relevance výsledků . Když se podívám na...