Vyhledávání výskytu výrazu "search-ohromit-svet"

Nalezeno ve stránkách

Analýza návštěvnosti
Analýza návštěvnosti je důležitá proto, abyste měli dokonalý přehled o Vašich zákaznících. Myslíte, že o nich opravdu víte vše podstatné pro zvýšení svého prodeje? jací zákazníci navštěvují Vaše stránky? odkud přicházejí? co na vašem webu přesně hledají a dělají? Co Vám analýza návštěvnosti přinese...

My a média
Časopis Strategie na portále e15.cz zveřejnil dne 12.4.2010 článek s názvem "Svoboda internetu je nemilosrdná.", kde komentuje situaci na trhu v oblasti internetových obchodů a internetového marketingu náš konzultant Michael Muselík, člen teamu SEO Expert:Nakupování po internetu je pohodlné a výhodné, ale má i řadu nevýhod...

Nalezeno v článcích

Microsoft LIVE Search ohromí svět!
Microsoft právě spustil nový vyhledávač , Live.com , s kterým chce dostat konkurenci na kolena. Po cca. 2 -3 měsících testování, kdy byl Live.com v beta verzi se může pochlubit skutečně dobrými výsledky, a to jak z pohledu designu, tak z pohledu použitelnosti a i relevance výsledků . Když se podívám na...

Drobky z poslední doby ze světa SEO/SEM
1. Google začal brát jako zpětné odkazy i odkazy z .doc dokumentů, tedy z Wordu. Nevíme sice jakou mají váhu, ale objevují se při použití parametru „link:“. 2. Vydána nová verze AdWords editoru ve verzi 4.0 a to v češtině. 3. Yahoo provedlo pořádný tanec, změnily se pozice mnoha webů, bohužel však ne...

CTR bleskově nahoru, Google Plus Box patent
V poslední době se ve výsledcích hledání Googlu čím dál častěji objevuje rozklikávací okénko u odkazu , které má rozmanité informace, ovšem ty nejvíce vztahující se k vám a vyhledanému dotazu. Můžete tak rapidně upoutat na takový odkaz pozornost , což prokazatelně zvýší CTR (míru prokliku) , za...

Kdy nebude SEO fungovat?
Po internetu běhají zákazníci Vašeho e-shopu, popř. klienti Vašich služeb. Někteří to k Vám mají daleko, jiní zase blíže a to i tehdy, máte-li internetové stránky či e-shop. Vzdálení zákazníci Vzdálenosti fungují na internetu úplně stejně jako ve skutečném světě, jen se neměří na metry, ale...

Shrnutí událostí SEO v roce 2006
Milí přátelé, za pár hodin nás opustí vyjímečný rok 2006 a tekutý čas nás vtáhne do nového roku. Jelikož většina z vás, co tento blog čtete, se nevěnuje SEO celou pracovní dobu, tak by jistě neuškodilo připomenout si, jaké že se staly hlavní události. Proto jsem si nemohl odpustit sepsat přehled hlavních...

Netradiční typy internetové reklamy
Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále...

Jak měříte efektivitu svého e-shopu?
Proč vůbec měřit efektivitu e-shopu? Provozujete-li jakýkoli e-shop, měli byste vědět, jak funguje , kdo jsou jeho návštěvníci a jaká jsou jeho slabá místa . Jedině pak jej můžete zdokonalovat. Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich důkladná analýza Vám pomůže...

Rozbor: Volby & SEO - aktualizováno
Kvapem se nám blíží volby do poslanecké sněmovny ČR, což je čas ostrých a tvrdých slov (zejméne mezi rivaly - Paroubek x Topolánek), skandálů (Mackova facka; nepodání ruky; odposlechy), lží, pomluv a mlžení, ale hlavně, čas reklamních kampaní politických stran. Jako dobrý nástroj by se však nechala použít...