Vyhledávání výskytu výrazu "reklamniho-trh"

Nalezeno ve stránkách

My a média
„Dává li se do marketingu více peněz, nebývá to efektivní. Pokud méně, může se zmenšovat podíl firmy na trh u. Samozřejmě existují výjimky.

Nalezeno v článcích

SEO Expert je členem SPIR
Dovolujeme si Vám oznámit, že se společnost SEO Expert stala řádným členem v sekci zadavatelů internetové reklamy ve Sdružení pro internetovou reklamu v ČR ( SPIR ) . Můžete se podívat na výpis všech členů tohoto sdružení zde. O SPIRu: SPIR je profesní sdružení subjektů působících v oblasti internetové...

Vyhledávání Google zvýšilo podíl o 42%!
Vyhledávači Google se zvýšil počet dotazů oproti minulému roku o  42 procent . Google nyní zaujímá 55% trhu v USA . Počet vyhledaných dotazů v dubnu dosáhl 3.8 miliardy . Vyhledávání Yahoo! mělo „pouze“ 1.5 miliardy dotazů, což ho činí hráčem číslo dva s podílem 22% . Microsoftí vyhledávač...

Jak měříte efektivitu svého e-shopu?
Proč vůbec měřit efektivitu e-shopu? Provozujete-li jakýkoli e-shop, měli byste vědět, jak funguje , kdo jsou jeho návštěvníci a jaká jsou jeho slabá místa . Jedině pak jej můžete zdokonalovat. Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich důkladná analýza Vám pomůže...