Vyhledávání výskytu výrazu "pozice"

Nalezeno ve stránkách

Správa internetového marketingu
Reporting Report všech provedených služeb a úprav za kalendářní měsíc. Výpis všech nákladů. Garantujeme Vám zlepšení pozice webu v oblasti klíčových slov a vzrůstající návštěvnost, s čímž je spojen i nárust objednávek.

Zlepšení pozic ve vyhledávačích
Toužíte po růstu návštěvnosti a objednávek? Buďte na internetu vidět! Podívejte se, jak na to! Proč mít vysoké pozice ve vyhledávačích? Je to jednoduché – čím vyšší pořadí Vám vyhledávače přidělí, tím více jste vidět?

Analýza internetových stránek
4 body analýzy internetových stránek Použitelnost Přístupnost Optimalizace pro vyhledávače Pozice ve vyhledávačích a návštěvnost Použitelnost Použitelnost internetových stránek Vám udrží potenciálního zákazníka.

Správa SEO
). Ideálním příkladem jsou např. zdravotni-zidle.cz, asklepion.cz, lpg-autogascentrum.cz aj. Volitelná bonusová odměna za pozice na domluvená slova, či odměna z obratu, či za každého přivedeného návštěvníka dle Google Analytics.

Registrace do katalogů
Zaregistrováním webových stránek do katalogů získáváte také další body v oblasti budování zpětných odkazů, což zlepšuje pozice v internetových vyhledávačích. Po zaregistrování do katalogů také roste PageRank, neboli něco jako věrohodnost či důležitost stránek.

Garantovaná SEO správa
Garantovaná SEO správa je určena všem, kteří chtějí být opravdu vidět na internetu a přitom neplatit nic bez garancí a záruk. Nabízíme Vám místo slibů jako jedni z mála 100% ručení za výsledky! Proč byste měli zvolit právě garantovanou SEO správu od SEO Expert? Prosadíte konečně svůj web nebo e-shop ve...

Audit přístupnosti
Víte, že díky nepřístupným stránkám můžete přijít až o 20 % návštěvníků, a tím i možných zákazníků? Jsou to nejen lidé se zdravotním omezením, ale také uživatelé s alternativními prohlížeči či přenosnými zařízeními. Proč neoslovit i je? Smysl a cíl auditu přístupnosti Cílem je odhalit...

SEO analýza
SEO analýza se zabývá i off-page faktory, což jsou vlivy na pozice mimo webu samotného. Neplatí tedy, že pokud si upravíte web, bude na "pozicích", jen se tomu přiblížíte.

Budování zpětných odkazů
Zpětné odkazy zlepšují pozice stránek ve vyhledávačích, zvýší jejich návštěvnost a budují jejich popularitu na internetu.

Strategie budování zpětných odkazů
Dosáhnete-li vyšší ranky stránek, zlepší se vaše pozice ve vyhledávačích a vzroste návštěvnost vašeho webu.

Optimalizace pro vyhledávače
Poznejte chyby a nedostatky svých webových stránek, odstraňte je a vylepšete tak své pozice ! Jak poznám dobré a špatné SEO? Optimalizace pro vyhledávače zahrnuje dílčí odborné aktivity, které zajistí pouze zkušený profesionál.

SEO audit
...větší množství zákazníků snížit výdaje zlepšit přístupnost a užití podávaných informací Jaké položky SEO audit zahrnuje? pozice v hlavních vyhledávačích na obvyklá klíčová slova hlavní chyby bránící vyhledávačům maximální...

Internetový marketing
...Optimalizace pro vyhledávače – nejlépe se prodává těm, kteří Vás přímo hledají! Registrace od katalogů - podpoří Vaši image, pozice ve vyhledávačích a návštěvnost Správa internetového marketingu - komplexní řešení na klíč Spojte se s...

Analýzy a audity
Tvorba microsites – skvělý prostředek maximálního zviditelnění konkrétního produktu Registrace do katalogů – zvyšte svou image, pozice i návštěvnost! Služby Google Analytics – zjistěte důležité informace o Vašich návštěvnících?

Zvýšení návštěvnosti
Pokud Vám internetové vyhledávače(Seznam, Google, Centrum, Yahoo apod.) nepřidělí vysoké pozice , pak v moři internetu zmizíte.

Copywriting
Nekvalitní text je v získávání lepšího pořadí ve vyhledávačích na překázku, ale text napsaný podle pravidel SEO dokáže Vaše pozice zásadně vylepšit! Zvýrazníme odlišnosti od konkurence a podtrhneme důvěryhodnost Vaší firmy a produktů.

Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov je marketingová metoda, jejímž cílem je získání kvalitních klíčových slov a frází. Klíčová slova musí vystihovat obsah webu a být často hledaná ve vyhledávačích. Na základě těchto slov je poté nutno tvořit informační strukturu a obsah webu, psát texty a články. Klíčová slova jsou...

Poptavka

Nalezeno v článcích

10 nejčastějších chyb při správě PPC kampaní
Pokud začínáte se správou PPC kampaní, tak se pravděpodobně nevyhnete některým chybám, které jsou dány nedostatkem zkušeností. V tomto článku se je pokusíme popsat. Na co si tedy dát pozor, pokud jste ve správě PPC kampaní začátečník? 1. Nepoužívejte jen volnou shodu klíčových slov Long tail...

E-shop z pohledu zákazníka
Dobře fungující internetový obchod není žádná věda . Stačí jen znát vaše návštěvníky a nabídnout jim přesně to, co je zajímá . A pokud Váš e-shop dodržuje základní pravidla použitelnosti – je přehledný, snadno ovladatelný, lidé se v něm neztrácejí a vždy vědí, co mají udělat – pak už jen...

Spuštěna aplikace na sledování pozic
Právě dávám k dispozici pro veřejnost vlastní on-line webovou aplikaci na sledování pozic ve vyhledávačích . Umožňuje sledování pozic na zvolená klíčová slova či fráze ve 14 vyhledávačích (z toho 6 českých ) a zobrazení výsledku grafem, tabulkou či PDF výpisem. Testovala se pár měsíců a měla by tak již...

Google PageRank definitivně aktualizován
Google PageRank byl po několika dnech aktualizován. Porovnával jsem výsledky z různých data center a u většiny webů se PageRank na všech datacentrech shoduje, proto tedy aktualizace skončila. Psal jsem o začástku aktualizace v příspěvku Probíhá aktualizace Google PageRank! Jelikož poslední aktualizace byla v...

Jak využít statistiky návštěvnosti ve svůj prospěch?
Sledujte vše , co se na vašem webu děje. Internet má tu obrovskou výhodu, že můžete měřit každé kliknutí, každý pohyb na něm. Využijte této možnosti. Jak chcete vyvíjet a zlepšovat svůj web, neznáte-li jeho slabiny? Jak se web vyvíjí z dlouhodobého hlediska? Důležité je sledovat nejen základní údaje...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

Volná místa: budovači zpětných odkazů
Hledá se několik dalších lidí do týmu, pro budování zpětných odkazů výměnnou formou. Zpětné odkazy jsou totiž velice důležité pro vyhledávače a jejich následné hodnocení web stránek, proto potřebuji rozšířit kapacitu o další lidi “budovače”. V poslední době po změně algoritmu na Seznam.cz jsou...

Rozbor: Volby & SEO - aktualizováno
Kvapem se nám blíží volby do poslanecké sněmovny ČR, což je čas ostrých a tvrdých slov (zejméne mezi rivaly - Paroubek x Topolánek), skandálů (Mackova facka; nepodání ruky; odposlechy), lží, pomluv a mlžení, ale hlavně, čas reklamních kampaní politických stran. Jako dobrý nástroj by se však nechala použít...

Způsoby využití Google Analytics při správě PPC kampaní
V každé práci je potřeba odezva. V případě PPC kampaní je touto odezvou počet konverzí, transakcí, či návštěvníků. Peněžní prostředky investované do PPC kampaní nás vedou k touze sledovat důvod útraty a její návratnost. Klademe si tedy dvě otázky: Za co jsme utratili? Přinesly nám tyto výdaje zisk?...

10 užitečných nástrojů pro správu PPC kampaní
Baví vás správa PPC kampaní , ale přesto se vám zdají některé činnosti časově náročné? Jsou situace, kdy je lepší použít spolehlivé pomocníky , kteří vaši práci na kampaních zrychlí a zefektivní. V tomto článku přinášíme přehled užitečných nástrojů , které vám mohou pomoci s tvorbou a...

Drobky z poslední doby ze světa SEO/SEM
1. Google začal brát jako zpětné odkazy i odkazy z .doc dokumentů, tedy z Wordu. Nevíme sice jakou mají váhu, ale objevují se při použití parametru „link:“. 2. Vydána nová verze AdWords editoru ve verzi 4.0 a to v češtině. 3. Yahoo provedlo pořádný tanec, změnily se pozice mnoha webů, bohužel však ne...

Konečně kvalitní SEO analýza webu zdarma a jen za 3 sekundy!
O co jde? SEO - analyzátor .cz je bezplatný on-line nástroj, který během několik vteřin detailně prozkoumá Vaše webové stránky z pohledu optimalizace pro vyhledávače (SEO) . Nalezne v nich ihned nedostatky, na která programátoři, webmasteři a SEO konzultanti zapomněli (a nebo se na to vykašlali) a poradí...

Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
Chcete mít úspěch na internetu? SEO analyzátor je unikátní nástroj, který Vám pomůže zajistit vysoké pozice ve vyhledávačích. Se SEO analyzátorem přeskočíte konkurenci a objednávky porostou rychleji než dosud. Specialisté na komplexní internetový marketing, společnost SEO Expert , vyvinula unikátní nástroj,...

Skóre kvality klíčových slov
Skóre kvality, či Quality Score , jistě znáte z prostředí Google AdWords. Jde o ukazatel ovlivňující pozici reklamy a částečně i výši ceny za proklik. Vzorec pro výpočet skóre kvality je tajný. Liší se však v případě PPC kampaní zobrazovaných ve vyhledávání a kampaní zobrazovaných v obsahové síti....

5 kroků jak zlepšit účinnost cílových stránek
Představte si, že zadáte do vyhledávače nějaké slovo či frázi, kliknete na jeden z nalezených odkazů a dostanete se na stránku nějakého webu. A právě nyní začíná proces poznávání , kdy návštěvník hodnotí, zda je na správném místě, je-li stránka relevantní tomu, co hledal a jakým celkovým dojmem na něj...

Je každý bloger copywriter?
Jsou dobří blogeři sami od sebe i dobrými copywritery? Nebo by se blogeři měli copywritingu učit, aby dobrými blogery byli? Zkusím nadhodit pár myšlenek, možností, jak by to mohlo být. Neříkám, že to tak je, spíše v tom ještě trochu tápu a zajímal by mě váš názor. Co si o tom myslíte vy? Ne, bloger není...

Internet Advertising Conference 2008
Jelikož jsem se zůčastnil jedné z nejvýznamnějších konferencí o internetové reklamě v ČR, pořádané Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR), zapsal jsem si nejzajímavější poznámky z jednotlivých přednášek. Program konference Internet Advertising Conference můžete nalézt zde . Globální statistická data:...

Netradiční formy linkbuildingu
Přiznejme si to hned na začátku, linkbuilding je činnost, kterou se nikdo z nás nezabývá rád. Ale přesto přese všechno je to práce, kterou ve větší či menší míře provádíme, případně když máme štěstí, ji zadáváme někomu jinému. Co je to vlastně linkbuilding? Pod pojmem linkbuilding, česky...

Kdy PPC kampaně nejsou to pravé?
PPC kampaně jsou již poměrně osvědčeným způsobem internetové reklamy. Jsou ale situace, kdy PPC reklama prostě nefunguje. Achillova pata PPC kampaní tkví především v B2B kampaních a propagaci značky. B2B zákazníci a PPC kampaně Jak zaujmout B2B zákazníky? Lze je oslovit PPC kampaněmi? Pokud chcete zaujmout...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 3.
V předchozích článcích jsem naznačil možnosti sledování a vyhodnocování úspěšnosti prováděné optimalizace pro vyhledávače . Dnes bych rád navázal na tyto články a doplnil další možnosti a pokročilé techniky sledování efektivity SEO . Pozice versus návštěvnost Z předchozích článků už víte, že...

Nový SEO analyzátor pomáhá uspět
Začátkem října jsme spustili do ostrého provozu zcela novou verzi našeho SEO analyzátoru . Mezi lidmi mimořádně oblíbený bezplatný nástroj , kterým snadno zanalyzujete jakoukoliv webovou stránku.  Snadno díky němu zjistíte, jak si vede Váš web na zadané klíčové slovo ve srovnání s konkurencí a co máte...

Co říkáte na cílené překlepy?
Co mají společného webové stránky jako – Icg.com, 100her.cz, Gogle.cz, Youtobe.com či Gmal.com? Přece vydělávají na svých slavnějších a známějších vzorech. Uživatelům stačí jeden malý překlep a ocitnou se někde úplně jinde. V tom lepším případě se dostanou do spárů reklamních lákadel, v tom horším...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl V.
Text je nejdůležitější část webových stránek a internetových obchodů. Co by měl dokonale optimalizovaný text splňovat? Jak stylizovat obsah s ohledem na vyhledávače i uživatele? Podívejte se s námi na několik tipů, jak vyladit text Vašich stránek k  dokonalosti . Stačí dodržovat několik jednoduchých, ale velmi...

Zelená nudle na Google Toolbaru se hýbe
Po docela krátké době se zase rozjely změny v hodnotách Google Toolbar Pageranku . Začátku jsem si všiml již předevčírem a takový update bude trvat jen pár dnů, většinou do týdne, než jsou všechna datacentra vyhledávače Google sjednocena. Již je to docela nudné, protože nic jiného, než roztáhnutí...

Klikat či neklikat? Zajímá Vás víc forma nebo obsah?
Klikni zde pro odpověď Jste zastánci odkazů klikni zde , více zde či jen zde … nebo jimi nepokrytě opovrhujete? Spor o to, zda je tento typ odkazů dobrý či špatný se vede léta a mám dojem, že se stále nikam neposunul. I dnes se najdou lidé, kteří tvrdí, že tyto odkazy jsou nejlepší možné a stále jsou...

Rychlý návod, jak strukturovat text na webu
Texty na weby, nebo na e-shopy jsou specifické v tom, že je třeba jimi oslovit Vaše potenciální zákazníky a také vyhledávače, které k Vám ony zákazníky přivedou. Abyste se naučili hovořit pomocí textu naráz k člověku i k robotu, potřebujete mít něco znalostí. Zásady strukturování textů na web Vám dnes...

5 hlavních příčin bránící dokončení objednávky
Společnost eMarketer nedávno publikovala studii , v níž uvádí nejčastější příčiny nedokončení nákupu v internetových obchodech v USA . Které to jsou? Příliš vysoké náklady na dopravu. Celková ceny je mnohem vyšší než očekávaná. Porovnání s jinými e-shopy. Nemožnost kontaktovat zákaznickou...

Síla e-mail marketingu
Denně dostáváme desítky či stovky spamů, které obvykle zachytí filtr a putují rovnou do koše. Někdy spam musíme vymazat sami a jindy nám do spamového koše spadne i žádaná pošta. Může ji být i původně žádaný newsletter. Přes všechny tyto zádrhely patří e-mail marketing mezi stále často používané...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl III.
Chcete psát úspěšné texty pro svůj web nebo internetový obchod? Náš volný seriál článků se dnes bude podrobněji zabývat optimalizací pro vyhledávače neboli SEO. V minulém díle jsme si zdůraznili, jak mimořádně je pro internetové vyhledávače důležitá právě textová složka, včetně titulků stránek a...

Seznam.cz se nám zbláznil
Dnes sednu k PC a co nevidím, výsledky ve fulltextu Seznamu se nám rapidně změnily . Zejména u nových webů, které nemají velký počet kvalitních zpětných odkazů. Avšak, ať porovnávám weby jak chci, nic mi nesedí. Web, který dané klíčové slovo takřka neobsahuje má lepší pozici než web, který je na dané...

Jak sledovat zpětné odkazy - tipy odborníka
Nemá cenu diskutovat o významu zpětných odkazů pro SEO . Bez nich to prostě nejde. Krásné shrnutí významu jednotlivých SEO faktorů najdete na webu seomoz.org . Zcela jednoznačně, co se týká významu pro vyhledávače, “převažují off-page faktory”. A je to v podstatě velmi logické. Stránkové (on-page)...

Jak zachránit skomírající PPC kampaň?
Stává se vám, že se někdy nedaří? Myslíte si, že zaručené metody zaberou. Automaticky pracujete na kampani, která se nakonec vyvine docela jinak, a výsledky neodpovídají očekávání. Zajímavé rady na záchranu nepříliš úspěšné PPC kampaně nabízí Johannes Selbach v knize Successful Advertising with Google...

Přehled zákl. on-page faktorů
Struktura webu Máte-li dobrou strukturu webu, což je například uspořádání navigace, nadpisů a textů, potom je to základ pro to, abyste mohli být ve vyhledávačích na vyšších pozicích. Pokud jenom tak "naházíte" texty bez přemýšlení, kam chcete, a nadpisy s vhodným označením Vás nezajímají, máte takřka na...