Vyhledávání výskytu výrazu "pouzitelnost"

Nalezeno ve stránkách

Audit použitelnosti
Právě Vám je určen audit použitelnost i, který odhalí největší chyby a základní nedostatky použitelnost i Vašich internetových stránek?

SEO s garantovanými výsledky = Optimalizace od SEO Expert
Chcete mít úspěch na internetu? Toužíte mít kvalitní a hojně navštěvované webové stránky, na kterých se budou obchody skutečně hýbat? Zajistěte si vysokou návštěvnost a razantní nárůst objednávek! Společnost SEO Expert je přední český specialista v oblasti úspěšné optimalizace pro vyhledavače neboli SEO s...

Analýza použitelnosti internetových stránek
Na potenciálních zákaznících ověříme použitelnost stránek a zjistíme, jak by se dala navýšit jejich efektivita.

Uživatelské testování použitelnosti (User Testing)
Dobrá použitelnost stránek je důležitá pro jejich efektivitu?

Analýza internetových stránek
4 body analýzy internetových stránek Použitelnost Přístupnost Optimalizace pro vyhledávače Pozice ve vyhledávačích a návštěvnost Použitelnost Použitelnost internetových stránek Vám udrží potenciálního zákazníka.

Analýzy a audity
Nabízíme Vašim webovým stránkám a e-shopům bohatou škálu poradenských služeb, které: maximálně zlepší přístupnost skvěle vyladí použitelnost zajistí webovým stránkám špičkový design Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

Tvorba webových stránek
...webovky, které si každý zapamatuje? chci profesionální webové stránky, které mě budou náležitě reprezentovat? chci web s dobrou použitelnost í, přehledný a uživatelsky komfortní chci web, na kterém se NÁVŠTĚVNÍK mění v ZÁKAZNÍKA? 5 kroků, které...

Správa SEO
...– zlepšování konkrétní umístění na chtěna slova na Seznamu a Googlu Zvýšovat hodnotu webu (zvýšovat konverzní poměr) díky lepší použitelnost i Zvýšit počty objednávek/poptávek přes Váš web - např. podpora PPC, zbožových srovnávačů Snížovat...

Nalezeno v článcích

Copywriting v příkladech
Co je dobře a co už špatně? Teorie je sice věc hezká, ale jak všichni víme, nejvíce toho člověk pochopí v praxi. Proto pro vás mám pár příkladů a porovnání, jaký copywriting je špatný a jak by naopak měl vypadat ten dobrý. Na co se tedy zaměřit? Špatné nadpisy vs. dobré nadpisy Nadpis je vždy to...

Pomáháme Vám zdarma - jak na použitelnost webu
Mít úspěšný web neznamená jen vrhnout se na SEO a myslet si, že mám vyhráno. Neméně důležité je myslet i na uživatele svého webu. Je to velmi jednoduché. Bude-li váš web přehledný a budou-li se na něm lidé snadno pohybovat, bude se jim i lépe a snadněji nakupovat či objednávat . Co je důležitější?...

Spuštění projektu Použitelnost - Webu.cz
SEO Expert spouští v novém roce 2010 projekt, který nemá v ČR obdoby. Použitelnost - Webu.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti v oblasti použitelnosti webových stránek a zvyšování konverzních poměrů . Budeme přinašet pravidelné novinky z této oblasti spolu s tipy a triky . Součástí je galerie webů ,...

Jak vytvořit účinný popisek stránky ve výsledcích hledání
Nadpis odkazu ve výsledcích hledání je vždy tvořen z titulku stránky , což je text uzavřený značkou <title> umístěnou v hlavičce HTML dokumentu. Pokud však stránka nemá vyplněn titulek, používá se jako nadpis text zpětného odkazu s největší vahou. Podíváme-li se však na tvorbu úryvku textu , pak...

10 tipů na psaní úspěšných textů
Jak napsat úspěšný text, který zaujme čtenáře natolik, že mu budou věnovat svůj čas a pozornost? Na co se zaměřit a čemu se raději obloukem vyhnout? Máme pro vás 10 tipů, které by vám v tomto směru mohly pomoci. 1. První věta naláká Do titulku a prvních vět ze sebe vydejte všechno . První věta...

SEO Expert je autorizovaným konzultantem nástroje mYx
Stali jsme se autorizovanými konzultanty pro analytický heatmapový nástroj mYx , který lze skvěle použít pro analýzy a vyhodnocování použitelnosti.. Můžeme Vám tak nabídnout zajímavější podmínky, rychlejší nasazení a hlavně, komplexní servis s celkovou analýzou získaných dat, využití v analýzách...

Jak využít statistiky návštěvnosti ve svůj prospěch?
Sledujte vše , co se na vašem webu děje. Internet má tu obrovskou výhodu, že můžete měřit každé kliknutí, každý pohyb na něm. Využijte této možnosti. Jak chcete vyvíjet a zlepšovat svůj web, neznáte-li jeho slabiny? Jak se web vyvíjí z dlouhodobého hlediska? Důležité je sledovat nejen základní údaje...

Klikat či neklikat? Zajímá Vás víc forma nebo obsah?
Klikni zde pro odpověď Jste zastánci odkazů klikni zde , více zde či jen zde … nebo jimi nepokrytě opovrhujete? Spor o to, zda je tento typ odkazů dobrý či špatný se vede léta a mám dojem, že se stále nikam neposunul. I dnes se najdou lidé, kteří tvrdí, že tyto odkazy jsou nejlepší možné a stále jsou...

Jak vybudovat úspěšný e-shop
Chcete-li mít e-shop , z kterého se Vám “pohrnou” objednávky je důležité, aby se co nejvíce podobal reálnému kamennému obchodu. Musí tedy plnit funkci výkladní skříně, prodavače i pokladní současně. Pro e-shop platí stejná pravidla jako v reálném obchodě. Tedy to, že rozhodují ceny, příjemné...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

Tipy, jak zvýšit účinnost internetových stránek
Každá stránka webu má svůj smysl a svůj cíl Vždy, když tvoříte novou stránku, definujte, co je účelem této stránky a jaký je její cíl . A tomu pak musíte podřídit její každý prvek . Text stránky, obrázky i tlačítka musí směřovat k tomuto jedinému cíli. Je-li cílem stránky registrace uživatele,...