Vyhledávání výskytu výrazu "nova-posila"

Nalezeno ve stránkách

Analýza návštěvnosti
Analýza návštěvnosti je důležitá proto, abyste měli dokonalý přehled o Vašich zákaznících. Myslíte, že o nich opravdu víte vše podstatné pro zvýšení svého prodeje? jací zákazníci navštěvují Vaše stránky? odkud přicházejí? co na vašem webu přesně hledají a dělají? Co Vám analýza návštěvnosti přinese...

Nalezeno v článcích

Nová posila týmu
Do našeho kolektivu přibyla nová kolegyně na správu PPC kampaní - Šárka. Rozsáhlé praktické zkušenosti ji předurčují k tomu, aby vaše Pay Per Click kampaně byly úspěšné.

Nová verze našeho webu
Spustili jsme zbrusu novou verzi našich firemních internetových stránek. Doufáme, že se vám budou líbit!

Zabijácký text – část I.
Jak jistě víte, měli byste si před každým psaním vytvořit nějako osnovu, plán, podle kterého pak napíšete text samotný. Zjistíte si účel textu, pro koho je text určen a seznámíte se s produktem či službou, kterou budete nabízet. Jenže na jakých základech pak máte vytvořit onu osnovu? Také se často sami sebe...

Zajímavosti o Seznamáckém fulltextu
Přednášky jsou zajímavá věc, jelikož se na nich člověk může na hodně věcí zeptat :) Na jednu takovou jsem s kolegy z naší firmy zavítal – Fulltextové vyhledávání na Seznam.cz , přednášel Štěpán Škrob . Vím, že již mnoho z vás o této přednášce psalo ( jeden , druhý a třetí ), avšak nějaké...

Netradiční typy internetové reklamy
Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále...