Vyhledávání výskytu výrazu "klikat"

Nalezeno ve stránkách

Analýzy a audity
Chcete mít na internetu úspěch? Analýzy a audity jsou nutnou podmínkou k tomu, abyste zvýšili návštěvnost i poptávku. Odborné analýzy a profesionální audity jsou přesně tím faktorem, který odděluje samozvané SEO specialisty a amatéry od špičkových expertů v oblasti internetového marketingu. Stejně jako detailní...

Zlepšení pozic ve vyhledávačích
Chcete být první ve vyhledávačích? Chcete, aby Vás vyhledávače Seznam, Google, Centrum, Yahoo, Bing a další nabízely přednostně, dříve než konkurenci? Toužíte po růstu návštěvnosti a objednávek? Buďte na internetu vidět! Podívejte se, jak na to! Proč mít vysoké pozice ve vyhledávačích? Je to jednoduché – čím...

Nalezeno v článcích

Klikat či neklikat? Zajímá Vás víc forma nebo obsah?
Klikni zde pro odpověď Jste zastánci odkazů klikni zde , více zde či jen zde … nebo jimi nepokrytě opovrhujete? Spor o to, zda je tento typ odkazů dobrý či špatný se vede léta a mám dojem, že se stále nikam neposunul. I dnes se najdou lidé, kteří tvrdí, že tyto odkazy jsou nejlepší možné a stále jsou...

E-shop z pohledu zákazníka
Dobře fungující internetový obchod není žádná věda . Stačí jen znát vaše návštěvníky a nabídnout jim přesně to, co je zajímá . A pokud Váš e-shop dodržuje základní pravidla použitelnosti – je přehledný, snadno ovladatelný, lidé se v něm neztrácejí a vždy vědí, co mají udělat – pak už jen...

Úvaha: nofollow odkazy se počítají
Budu to demonstrovat na příkladu: Máme firemní web s několika odkazy na další weby s kterými se vyměňují backlinky. Tyto odkazy na daném firemním webu jsou označeny jako rel=„nofollow“ (druhá strana o tom samozřejmě neví) a neměly by tedy předávat svůj PageRank dále. Google má však k dispozici velké...