Vyhledávání výskytu výrazu "klicovych"

Nalezeno ve stránkách

Správa internetového marketingu
Výpis všech nákladů. Garantujeme Vám zlepšení pozice webu v oblasti klíčových slov a vzrůstající návštěvnost, s čímž je spojen i nárust objednávek.

Audit přístupnosti
Víte, že díky nepřístupným stránkám můžete přijít až o 20 % návštěvníků, a tím i možných zákazníků? Jsou to nejen lidé se zdravotním omezením, ale také uživatelé s alternativními prohlížeči či přenosnými zařízeními. Proč neoslovit i je? Smysl a cíl auditu přístupnosti Cílem je odhalit...

Garantovaná SEO správa
Co pro Vás budeme v garantované SEO správě dělat? Určíme 4 - 20 vhodných klíčových slov, na která se budeme zaměřovat. Detailní SEO audit co máte na Vašem webu špatně a jak to opravit.

Správa SEO
Nejběžnější varianty SEO správy: Balíček SEO správa START Výběr hlavních klíčových slov k cílení - analýza klíčových slov, bez vysoké konkurence Napsání či přepsání textů Vašeho webu tak, aby prodávaly a byly 100% SEO friendly.

Služby
Pro Váš úspěch na internetu uděláme všechno. Nabízíme naše zkušenosti, elán a certifikovanou kvalitu služeb. Stejně jako naše služby pomohly stovkám spokojených klientů k úspěchu, zviditelní i Váš web a přinesou více návštěv i objednávek. Poskytujeme komplexní internetový marketing: zajistíme Vám špičkové...

Analýza klíčových slov
Klíčová slova jsou důležitá pro kvalitní copywriting a budování zpětných odkazů. Analýza klíčových slov by měla být základem každé kvalitní optimalizace pro vyhledávače.

Poptavka

SEO analýza
Základem SEO analýzy je stanovení a rozbor klíčových slov, na která je potřeba se zaměřit.

Copywriting
Správná stylistika, pravopis, formátování a především počet klíčových slov udělá z textu umělecké dílo, jež má za úkol zvýšit poptávku.

Optimalizace pro vyhledávače
Zapomeňte na samozvané optimalizátory, jejichž znalost SEO končí u klíčových slov!

Registrace do katalogů
Zaregistrujeme odkazy na webové stránky do českých i slovenských katalogů, a to rychle, efektivně a s ohledem na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Přítomnost Vaší firmy v katalozích je také důležitá z pohledu zpětných odkazů. 5 důvodů, proč se registrovat do katalogů: zvýší se návštěvnost stránek zvýší...

SEO audit
SEO audit rozebere Vaše webové stránky, ať už jsou nové nebo staré několik let. Zhodnotí web, najde chyby a poradí Vám, co můžete udělat pro to, aby byly co nejproduktivnější a dosahovaly rostoucích výsledků ve vyhledávačích. Co SEO audit zjistí? Jak jste na tom ve vyhledávačích Co můžete udělat pro dosažení...

Nalezeno v článcích

10 nejčastějších chyb při správě PPC kampaní
Pokud začínáte se správou PPC kampaní, tak se pravděpodobně nevyhnete některým chybám, které jsou dány nedostatkem zkušeností. V tomto článku se je pokusíme popsat. Na co si tedy dát pozor, pokud jste ve správě PPC kampaní začátečník? 1. Nepoužívejte jen volnou shodu klíčových slov Long tail...

Skóre kvality klíčových slov
Skóre kvality, či Quality Score , jistě znáte z prostředí Google AdWords. Jde o ukazatel ovlivňující pozici reklamy a částečně i výši ceny za proklik. Vzorec pro výpočet skóre kvality je tajný. Liší se však v případě PPC kampaní zobrazovaných ve vyhledávání a kampaní zobrazovaných v obsahové síti....

10 užitečných nástrojů pro správu PPC kampaní
Baví vás správa PPC kampaní , ale přesto se vám zdají některé činnosti časově náročné? Jsou situace, kdy je lepší použít spolehlivé pomocníky , kteří vaši práci na kampaních zrychlí a zefektivní. V tomto článku přinášíme přehled užitečných nástrojů , které vám mohou pomoci s tvorbou a...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

Skvělá předpověd klíčových slov na MSN
Microsoft si přichystal další hračku, tentokrát je to předpověď klíčových slov na jeho vyhledávači MSN/Live. Keyword Forecasting Tool najdete jak jinak než v MSN adCenter Labs. Účelem tohoto nástroje je velice rychlá analýza jednoho či více klíčových slov a nástroj vám řekne tyto informace: počet...

Jak prakticky využít analýzu klíčových slov
Analýza klíčových slov je jistě velmi důležitý dokument, který by se měl stát základním kamenem vašeho internetového úspěchu. A pokud na internetu stojí váš byznys, tím spíše byste měli co nejpřesněji vědět, na která klíčová slova se zaměřit, aby to bylo maximálně efektivní . Co by taková analýza...

WordTracker - návrh klíčových slov už zdarma
Zatímco free nástroj od Overture na návrh vhodných hledaných slov je off-line (diskuzuje se, zdali jen dočasně či na vždy), tak Wordtracker spustil free verzi podobné služby! Skvělé načasování, to nebude náhoda. Wordtracker keyword tool jistě pomůže najít zajímavá slova a zjistit jak si vedou, jenom je trošku...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 1.
Chcete-li sami sledovat úspěšnost vašeho webu ve vyhledávačích, pak je třeba vybrat ty správné parametry a použít vhodný systém měření návštěvnosti. Pokud nemáte na svém webu Google Analytics , vřele doporučuji nainstalujte si jej. Je ZDARMA a nabízí opravdu profesionální možnosti a nástroje pro...

Síla e-mail marketingu
Denně dostáváme desítky či stovky spamů, které obvykle zachytí filtr a putují rovnou do koše. Někdy spam musíme vymazat sami a jindy nám do spamového koše spadne i žádaná pošta. Může ji být i původně žádaný newsletter. Přes všechny tyto zádrhely patří e-mail marketing mezi stále často používané...

Jak zachránit skomírající PPC kampaň?
Stává se vám, že se někdy nedaří? Myslíte si, že zaručené metody zaberou. Automaticky pracujete na kampani, která se nakonec vyvine docela jinak, a výsledky neodpovídají očekávání. Zajímavé rady na záchranu nepříliš úspěšné PPC kampaně nabízí Johannes Selbach v knize Successful Advertising with Google...

5 kroků jak zlepšit účinnost cílových stránek
Představte si, že zadáte do vyhledávače nějaké slovo či frázi, kliknete na jeden z nalezených odkazů a dostanete se na stránku nějakého webu. A právě nyní začíná proces poznávání , kdy návštěvník hodnotí, zda je na správném místě, je-li stránka relevantní tomu, co hledal a jakým celkovým dojmem na něj...

10 tipů, jak na úspěšné PPC kampaně
Tímto nám začíná několikadílný seriál z oblasti internetové reklamy . Náš tým SEO Expert s.r.o. se vám bude snažit poskytnout ty nejdůležitější informace, které zefektivní vaši práci a přinesou co nejlepší výsledky. Zvolili jsme takovou formu seriálu, která bude dobře čtivá, a rychle se v ní...

10 klíčových faktorů pro úspěšné SEO
Co nejvíce ovlivňuje úspěšnost SEO kampaně ? Existuje množství pravidel, tipů či triků, ale které z nich jsou ty nejúčinnější? Přečtěte si základní pravidla, bez kterých nemůže být žádná SEO kampaň úspěšná. 1/ Správný výběr klíčových slov Správná volba klíčových slov je klíčovým...

5 hlavních příčin bránící dokončení objednávky
Společnost eMarketer nedávno publikovala studii , v níž uvádí nejčastější příčiny nedokončení nákupu v internetových obchodech v USA . Které to jsou? Příliš vysoké náklady na dopravu. Celková ceny je mnohem vyšší než očekávaná. Porovnání s jinými e-shopy. Nemožnost kontaktovat zákaznickou...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 2.
V předchozím článku jsme si ukázali hlavní parametry, které bychom měli sledovat vždy . Dnes si řekneme, které další údaje nám mohou dokreslit obrázek o efektivitě vašeho webu a pomoci odhalit jeho slabiny. Určitě byste měli také sledovat : Bounce Rate celkový i jednotlivých cílových stránek, či...

Netradiční formy linkbuildingu
Přiznejme si to hned na začátku, linkbuilding je činnost, kterou se nikdo z nás nezabývá rád. Ale přesto přese všechno je to práce, kterou ve větší či menší míře provádíme, případně když máme štěstí, ji zadáváme někomu jinému. Co je to vlastně linkbuilding? Pod pojmem linkbuilding, česky...

Landing page a PPC
V článku Skóre kvality klíčových slov jsme psali o době načítání landing page jako o jednom z klíčových ukazatelů pro určení skóre kvality klíčových slov. V ideálním případě se landing page rychle načítá a je relevantní k daným klíčovým slovům. Skóre kvality si můžete ověřit přímo ve svém...

Způsoby využití Google Analytics při správě PPC kampaní
V každé práci je potřeba odezva. V případě PPC kampaní je touto odezvou počet konverzí, transakcí, či návštěvníků. Peněžní prostředky investované do PPC kampaní nás vedou k touze sledovat důvod útraty a její návratnost. Klademe si tedy dvě otázky: Za co jsme utratili? Přinesly nám tyto výdaje zisk?...

TIPY z Google Analytics - 1
Google Analytics nabízí obrovské možnosti, jak analyzovat data návštěvnosti vašeho webu. Často však nastává problém, jak tato data využít prakticky pro zlepšení vašeho webu či plánování různých dalších marketingových aktivit, reklamních kampaní apod. Podívejte se na několik tipů, které se mi osvědčily....

Přehled zákl. on-page faktorů
Struktura webu Máte-li dobrou strukturu webu, což je například uspořádání navigace, nadpisů a textů, potom je to základ pro to, abyste mohli být ve vyhledávačích na vyšších pozicích. Pokud jenom tak "naházíte" texty bez přemýšlení, kam chcete, a nadpisy s vhodným označením Vás nezajímají, máte takřka na...

Pokročilé vyhledávací operátory použitelné pro SEO
Každý vyhledávač umožňuje využívat pokročilé vyhledávací operátory , které pomohou rychle zjistit důležité informace a usnadnit vyhledávání. Mnohé z nich jsou velmi dobře využitelné pro SEO . Následující přehled Vám napoví, které z těchto operátorů můžete využít SITE Toto je bezesporu základní...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl IV.
V dnešním příspěvku si přiblížíme funkci a správné užití podnadpisů . Ty totiž hrají z hlediska optimalizace (tedy „pro roboty“), ale také v souvislosti s uživateli internetu mimořádně důležitou roli. Podobně jako další textové složky , o kterých zde již byla řeč , tedy titulek stránky, meta popis a...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl V.
Text je nejdůležitější část webových stránek a internetových obchodů. Co by měl dokonale optimalizovaný text splňovat? Jak stylizovat obsah s ohledem na vyhledávače i uživatele? Podívejte se s námi na několik tipů, jak vyladit text Vašich stránek k  dokonalosti . Stačí dodržovat několik jednoduchých, ale velmi...

Kdy PPC kampaně nejsou to pravé?
PPC kampaně jsou již poměrně osvědčeným způsobem internetové reklamy. Jsou ale situace, kdy PPC reklama prostě nefunguje. Achillova pata PPC kampaní tkví především v B2B kampaních a propagaci značky. B2B zákazníci a PPC kampaně Jak zaujmout B2B zákazníky? Lze je oslovit PPC kampaněmi? Pokud chcete zaujmout...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 3.
V předchozích článcích jsem naznačil možnosti sledování a vyhodnocování úspěšnosti prováděné optimalizace pro vyhledávače . Dnes bych rád navázal na tyto články a doplnil další možnosti a pokročilé techniky sledování efektivity SEO . Pozice versus návštěvnost Z předchozích článků už víte, že...

Jak tvořit v textech hypertextové odkazy
Hypertextové odkazy v textu jsou další z části skládanky zvané SEO copywriting . Hypertextové odkazy jsou užitečné nejen pro samotné uživatele, ale také pro vyhledávače. Za prvé ukazují cestu uživatelům na Vaše produkty , či další produkty, které mají možnost koupit. A za druhé otevírají virtuální dveře...

Lištičky pro SEO EXPERTY
Mezi užitečné pomůcky pro SEO EXPERTY patří i lišty do prohlížečů, zrychlují tak každodenní práci. Přináším Vám dnes jejich přehled a vlastnosti. SEOINC toolbar url: http://www.seoinc.com/toolbar/ vlastnosti: - počet interních odkazů webu dle google - zdali existuje odkaz na daný web v dmoz.org - počet...