Vyhledávání výskytu výrazu "jak"

Nalezeno ve stránkách

Analýza internetových stránek
Odhalíme možné chyby webových stránek a navrhneme, jak nejlépe tyto neduhy odstranit.

Uživatelské testování použitelnosti (User Testing)
Těm je předložen seznam úkolů, které mají pomocí Vašeho webu zjistit. Při tom se sleduje, jak é problémy jim to činí, jak zvládají orientaci na stránkách a jak rychle si dokážou potřebné informace vyhledat.

Zvýšení návštěvnosti
Chcete mít web navštěvovaný mnohem více než dosud?Potom jste zde správně! Učiňte ze svého webu magnet pro návštěvníky internetu! Jak na to? Je to jednoduché! Vše, co potřebujete, je perfektní SEO neboli optimalizace pro vyhledávače?

Tvorba webových stránek
...marketingu a odborníci ze SEO Expert Vám je dodají na klíč. Zajistěte si webové stránky, díky kterým budete opravdu vydělávat! Jak poznám úspěšné webové stránky? Nevíte, podle čeho se rozhodnout, komu tvorbu Vašeho webu svěřit? Je to...

My a média
Díky této úpravě lze získat přední místa ve fulltextových vyhledávačích, jak o jsou Seznam či Google, a samozřejmě i v měřitelných placených odkazech ve vyhledávačích.

Poptavka

Reference

Internetový marketing
...e-shop úspěšný? Přinesly Vám webové stránky více objednávek? Máte web navštěvovaný, nebo jenom na okrasu? Jste na internetu vidět? Jak je na tom Vaše konkurence? Kdo koho zastiňuje? Dle Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) bylo utraceno do...

Ověření kvality webu zdarma
Uvidíte podrobný report s výpisem nalezených nedostatků. Jak na to? Přejděte na náš online bezplatný nástroj SEO analyzátor.cz a zadejte Vaši URL adresu webových stránek do políčka.

Analýza použitelnosti internetových stránek
Na potenciálních zákaznících ověříme použitelnost stránek a zjistíme, jak by se dala navýšit jejich efektivita.

Blog nejen o SEO

Slovnik

Služby
Nabízíme naše zkušenosti, elán a certifikovanou kvalitu služeb. Stejně jak o naše služby pomohly stovkám spokojených klientů k úspěchu, zviditelní i Váš web a přinesou více návštěv i objednávek.

Zlepšení pozic ve vyhledávačích
Toužíte po růstu návštěvnosti a objednávek? Buďte na internetu vidět! Podívejte se, jak na to?

Zvýšení efektivity webu
My Vám zajistíme webové stránky, na které bude radost pohledět, ale které také VYDĚLÁVAJÍ. Jak toho docílit? Co je potřeba zajistit, aby byl web efektivní Učiňte Vaše webové prezentace opravdu efektivními?

Audit použitelnosti
nakolik kvalitní je uspořádání Vašeho webu? jak přehledná je navigace? jsou vhodně zvoleny barvy či fonty? jak á je celková přívětivost a přehlednost webu? Nezapomeňte, že sebemenší maličkost může sehrát významnou roli?

Služby Google Analytics
Sledování statistik návštěvnosti je nezbytným krokem rozvoje internetových stránek, stejně jak o podstatnou součástí optimalizace pro vyhledávače. Z dat návštěvnosti lze vyčíst důležité informace o webu a jeho návštěvnících?

Budování zpětných odkazů
Budování zpětných odkazů, nebo-li linkbuilding, je nedílnou součástí každé komplexní optimalizace. Zpětné odkazy zlepšují pozice stránek ve vyhledávačích, zvýší jejich návštěvnost a budují jejich popularitu na internetu. 3 možnosti získávání zpětných odkazů: nákup zpětných odkazů v odpovídající kvalitě...

Proč SEO Expert
Základní hodnoty Dokonalost, kvalita, dlouhodobá péče a preciznost. Naše motto Neděláme kuchyně, neprodáváme kosmetiku, či byty jak o naši klienti, umíme však navrhovat a realizovat řešení, které umožňuje více vydělávat. Náš profil Společnost Krotitele SEO s.r.o.

SEO s garantovanými výsledky = Optimalizace od SEO Expert
My neslibujeme, ale jednáme – a máme úspěch! Dosáhněte ho také! Proměňte stejně jak o stovky našich klientů internet ve zlatý důl! Více informací o tom, co děláme...

SEO analýza
Nestačí být pouze na prvním místě internetových vyhledávačů na ně jak á slova. Je třeba klíčová slova vybírat pečlivě.

Čím se lišíme od konkurence
Cenová politika Dbáme na konečný výsledek, sami jsme orientovaní na cíle a výkon, stejně jak o naši klienti. Můžete se spolehnout, že veškeré ceny jsou určeny s rozvahou na míru pro Vás na základěpropočtů návratnosti investic.

Garantovaná SEO správa
Nabízíme Vám místo slibů jak o jedni z mála 100% ručení za výsledky.

Strategie budování zpětných odkazů
Jak nejlépe začít budovat zpětné odkazy? Základním krokem by mělo být vytvoření strategie, která Vám řekne, jak postupovat a na které weby se zaměřit.

Správa internetového marketingu
Reklamní kampaně na oborových serverech a informačních portálech – návrhy, nápady a postupy, jak oslovit cílové zákazníky na oborových webech 6. Reporting Report všech provedených služeb a úprav za kalendářní měsíc.

Audit přístupnosti
Zpřístupněte své internetové stránky všem uživatelům Vašeho webu. Co je to vlastně přístupnost? Stejně jak o bezbariérové vstupy či bezbariérové dopravní prostředky, tak i Váš web by měl být přístupný každému. Nikoho neomezujte.

Analýza návštěvnosti
Analýza návštěvnosti Vám pomůže zhodnotit přínos optimalizace pro internetové vyhledávače. Můžete kontrolovat, z jak ých vyhledávačů k Vám návštěvníci přišli a jak é klíčové slovo použili pro Vaše vyhledání.

Správa SEO
běžná klíčová slova jak o názvy služeb, produktů, cílení na město Praha apod.). Ideálním příkladem jsou např. svetsoucastek.cz, paralyzery-vychytavky.cz, aaapapir.

Analýzy a audity
Stejně jak o detailní měření a podrobný reporting jsou analýzy a audity základním stavebním kamenem úspěšného podnikání na internetu.

Optimalizace pro vyhledávače
Toužíte po úspěchu na internetu, ale nevíte jak na to? Optimalizace pro vyhledávače neboli SEO je zaručená cesta k tomu, aby se obchody na internetu daly konečně do pohybu?

SEO audit
Je důležité, jak je na stránky nahlíženo z pohledu internetových vyhledávačů.

Kontakt

Analýza klíčových slov
Zkrátka, pro Váš úspěch je nutná odborná analýza, prováděná špičkovými experty. Jak to probíhá Sestavíte si seznam klíčových slov, která nejlépe vystihují obor Vašeho podnikání.

Analýza přístupnosti internetových stránek
...postižených uživatelů + doporučení, co vylepšit testování stránek v mnoha internetových prohlížečích a výpis chyb + screenshoty, jak stránky vypadají analýza z pohledu robota vyhledávačů - jak se zobrazují, případně co napravit Pokud...

Nalezeno v článcích

Jak využít statistiky návštěvnosti ve svůj prospěch?
Sledujte vše , co se na vašem webu děje. Internet má tu obrovskou výhodu, že můžete měřit každé kliknutí, každý pohyb na něm. Využijte této možnosti. Jak chcete vyvíjet a zlepšovat svůj web, neznáte-li jeho slabiny? Jak se web vyvíjí z dlouhodobého hlediska? Důležité je sledovat nejen základní údaje...

Jak má vypadat text, který prodává?
Hlavně ne, jako reklama! Dostala se mi do rukou skvělá kniha Web Copy That Sells od Marie Veloso . Velmi čtivě, jednoduše a přehledně podává rady začínajícím i těm trochu znalejším copywriterům. Doporučuji vřele všem, kteří už jsou znudění všemi těmi knihami, které neustále dokola omílají jednu a tu samou...

Jak na odvážné kampaně
Poslechli jsme si názory konkurence v panelové diskuzi na veletrhu Reklama a Polygraf v Praze na téma Internetový marketing: Jak na odvážné kampaně.

TIPY z Google Analytics - 1
Google Analytics nabízí obrovské možnosti, jak analyzovat data návštěvnosti vašeho webu. Často však nastává problém, jak tato data využít prakticky pro zlepšení vašeho webu či plánování různých dalších marketingových aktivit, reklamních kampaní apod. Podívejte se na několik tipů, které se mi osvědčily....

10 tipů na psaní úspěšných textů
Jak napsat úspěšný text, který zaujme čtenáře natolik, že mu budou věnovat svůj čas a pozornost? Na co se zaměřit a čemu se raději obloukem vyhnout? Máme pro vás 10 tipů, které by vám v tomto směru mohly pomoci. 1. První věta naláká Do titulku a prvních vět ze sebe vydejte všechno . První věta...

Rychlý návod, jak strukturovat text na webu
Texty na weby, nebo na e-shopy jsou specifické v tom, že je třeba jimi oslovit Vaše potenciální zákazníky a také vyhledávače, které k Vám ony zákazníky přivedou. Abyste se naučili hovořit pomocí textu naráz k člověku i k robotu, potřebujete mít něco znalostí. Zásady strukturování textů na web Vám dnes...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 3.
V předchozích článcích jsem naznačil možnosti sledování a vyhodnocování úspěšnosti prováděné optimalizace pro vyhledávače . Dnes bych rád navázal na tyto články a doplnil další možnosti a pokročilé techniky sledování efektivity SEO . Pozice versus návštěvnost Z předchozích článků už víte, že...

Zabijácký text – část I.
Jak jistě víte, měli byste si před každým psaním vytvořit nějako osnovu, plán, podle kterého pak napíšete text samotný. Zjistíte si účel textu, pro koho je text určen a seznámíte se s produktem či službou, kterou budete nabízet. Jenže na jakých základech pak máte vytvořit onu osnovu? Také se často sami sebe...

Jak vybudovat úspěšný e-shop
Chcete-li mít e-shop , z kterého se Vám “pohrnou” objednávky je důležité, aby se co nejvíce podobal reálnému kamennému obchodu. Musí tedy plnit funkci výkladní skříně, prodavače i pokladní současně. Pro e-shop platí stejná pravidla jako v reálném obchodě. Tedy to, že rozhodují ceny, příjemné...

Seminář: Jak se dostat na vrchol? Přes SEO!
Pro členy American Chamber of Commerce in the Czech Republic jsme dne 26.11.2008 uspořádali seminář na téma "Jak se dostat na vrchol? Pomocí SEO!". Seminář byl určen pro vedoucí pracovníky firem v internetovém marketingu. Sestával se ze dvou částí - v první hovořil Jiří Lenk z českého GOOGLE o tom, jak...

Jak měříte efektivitu svého e-shopu?
Proč vůbec měřit efektivitu e-shopu? Provozujete-li jakýkoli e-shop, měli byste vědět, jak funguje , kdo jsou jeho návštěvníci a jaká jsou jeho slabá místa . Jedině pak jej můžete zdokonalovat. Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich důkladná analýza Vám pomůže...

Jak přilákat zpět stávající zákazníky?
Také rádi nakupujete v jednom obchodě? Říkáte si, proč chodit jinam, když jsem tady spokojeni? Přesně tak uvažují i návštěvníci vašeho webu. Jsou-li spokojeni, budou nakupovat u Vás! Udělejte vše proto, aby byli návštěvníci vašeho webu spokojeni a aby se k Vám vraceli. 1. Dbejte na dobré jméno firmy i...

Jak zachránit skomírající PPC kampaň?
Stává se vám, že se někdy nedaří? Myslíte si, že zaručené metody zaberou. Automaticky pracujete na kampani, která se nakonec vyvine docela jinak, a výsledky neodpovídají očekávání. Zajímavé rady na záchranu nepříliš úspěšné PPC kampaně nabízí Johannes Selbach v knize Successful Advertising with Google...

Jak snadno napsat PR článek
PR článek je zajímavým marketingovým nástrojem, kterak dostat Vaší firmu, web, nebo e-shop do povědomí odborné, či laické veřejnosti. PR článek Vám skvěle pomůže propagovat samozřejmě i Váš produkt, nebo službu. PR článek je rovněž cenným zdrojem relevantních odkazů a o ty jde samozřejmě také. PR...

Co říkáte na cílené překlepy?
Co mají společného webové stránky jako – Icg.com, 100her.cz, Gogle.cz, Youtobe.com či Gmal.com? Přece vydělávají na svých slavnějších a známějších vzorech. Uživatelům stačí jeden malý překlep a ocitnou se někde úplně jinde. V tom lepším případě se dostanou do spárů reklamních lákadel, v tom horším...

Psaní pro web vs. psaní do novin
Pokud jste se rozhodli psát pro web, uvědomte si v první řadě, že nepíšete ani pro noviny, ani pro časopis a už vůbec nepíšete knihu . Psaní pro web má své specifické zásady, kterých se musíte držet, pokud chcete psát dobře a především úspěšně. Jak by měl vypadat správný copywriting jsem se zmiňovala již...

Jak je jaký vyhledávač používán ?
Analyzoval jsem dnes několik webových projektů (14), zaměřených na návštěvníky z ČR z CZ vyhledávačů a dospěl jsem k těmto procentuálním podílům, jak je který vyhledávač v určitém oboru používán. Obor: internetové obchody zaměřené na dámské zboží Seznam.cz : 78% Google.com : 11% Centrum.cz :...

Jak vytvořit účinný popisek stránky ve výsledcích hledání
Nadpis odkazu ve výsledcích hledání je vždy tvořen z titulku stránky , což je text uzavřený značkou <title> umístěnou v hlavičce HTML dokumentu. Pokud však stránka nemá vyplněn titulek, používá se jako nadpis text zpětného odkazu s největší vahou. Podíváme-li se však na tvorbu úryvku textu , pak...

Jak zlepšit úspěšnost ve vyhledávačích
Přemýšleli jste někdy o tom, jak vypadá váš odkaz ve výsledcích hledání ? Vžijte se do role návštěvníka internetu, který hledá dejme tomu dětské čepice . Co jej může na první pohled zaujmout mezi desítkou nalezených odkazů? Návštěvník si pravděpodobně rychle prohlédne náhledové obrázky...

Jak prakticky využít analýzu klíčových slov
Analýza klíčových slov je jistě velmi důležitý dokument, který by se měl stát základním kamenem vašeho internetového úspěchu. A pokud na internetu stojí váš byznys, tím spíše byste měli co nejpřesněji vědět, na která klíčová slova se zaměřit, aby to bylo maximálně efektivní . Co by taková analýza...

Jak vyhledávače interpretují atribut nofollow
Jelikož hodně lidí neví, co přesně atribut nofollow u odkazů u Google, Yahoo a MSN dělá, rozhodl jsem se o tom alespoň krátce zmínit, aby bylo jasno. Při uvedení odkazu s nofollow atributem 1. Google nenásleduje daný odkaz, ale Yahoo a MSN ano 2. Google, Yahoo a MSN u takového odkazu nepředá žádný PageRank, ani...

Tipy, jak zvýšit účinnost internetových stránek
Každá stránka webu má svůj smysl a svůj cíl Vždy, když tvoříte novou stránku, definujte, co je účelem této stránky a jaký je její cíl . A tomu pak musíte podřídit její každý prvek . Text stránky, obrázky i tlačítka musí směřovat k tomuto jedinému cíli. Je-li cílem stránky registrace uživatele,...

Jak nakupují muži a ženy na internetu?
Internet již dávno není výsadou mužů. Ženy se jim velmi rychle vyrovnávají a v mnohém je i předčí . A jejich doménou není jen nákup kosmetiky a prostředků do domácnosti, ale stále více nakupují také elektroniku a domácí spotřebiče. Jak ženy tráví svůj čas na internetu? Podle výsledků průzkumu Yahoo...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 1.
Chcete-li sami sledovat úspěšnost vašeho webu ve vyhledávačích, pak je třeba vybrat ty správné parametry a použít vhodný systém měření návštěvnosti. Pokud nemáte na svém webu Google Analytics , vřele doporučuji nainstalujte si jej. Je ZDARMA a nabízí opravdu profesionální možnosti a nástroje pro...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 2.
V předchozím článku jsme si ukázali hlavní parametry, které bychom měli sledovat vždy . Dnes si řekneme, které další údaje nám mohou dokreslit obrázek o efektivitě vašeho webu a pomoci odhalit jeho slabiny. Určitě byste měli také sledovat : Bounce Rate celkový i jednotlivých cílových stránek, či...

E-shop z pohledu zákazníka
Dobře fungující internetový obchod není žádná věda . Stačí jen znát vaše návštěvníky a nabídnout jim přesně to, co je zajímá . A pokud Váš e-shop dodržuje základní pravidla použitelnosti – je přehledný, snadno ovladatelný, lidé se v něm neztrácejí a vždy vědí, co mají udělat – pak už jen...

Může Facebook ovlivnit Váš byznys?
BEZPOCHYBY ! Facebook je fenomén , který k dnešnímu dni pohltil již 1 650 460 českých uživatelů . To je obrovský potenciál lidí, které můžete oslovit na jednom místě a bez vysokých nákladů. Budete však muset obětovat část svého času a aktivně sledovat a formovat dění na vaší Facebook stránce. To...

Virální marketing a sociální síť Facebook
Virální marketing se může stát velmi efektivní metodou jak propagovat nějakou službu, e-shop, výrobky či osobnost. Obecně tento druh marketingu nabízí řadu možností jak dosáhnout předpokládaného cíle. Jeho podstatou je využití samotných uživatelů tak, aby sami dále šířili danou informaci. To vše za...

Copywriting v příkladech
Co je dobře a co už špatně? Teorie je sice věc hezká, ale jak všichni víme, nejvíce toho člověk pochopí v praxi. Proto pro vás mám pár příkladů a porovnání, jaký copywriting je špatný a jak by naopak měl vypadat ten dobrý. Na co se tedy zaměřit? Špatné nadpisy vs. dobré nadpisy Nadpis je vždy to...

Zabijácký text – část II.
V první části tohoto mini seriálu o tom, jak psát texty, které zaujmou čtenáře , jsme si řekli, jak vytvořit osnovu. Tato osnova vám pomůže v dalším psaní. Dnes z ní budeme vycházet. Tedy se naučíme, jak z plánu udělat v 5ti krocích zabijácký text. Vytvořte text, který bude podporovat vaše konverze. Právě...

10 tipů, jak na úspěšné PPC kampaně
Tímto nám začíná několikadílný seriál z oblasti internetové reklamy . Náš tým SEO Expert s.r.o. se vám bude snažit poskytnout ty nejdůležitější informace, které zefektivní vaši práci a přinesou co nejlepší výsledky. Zvolili jsme takovou formu seriálu, která bude dobře čtivá, a rychle se v ní...

Nadpisy - jak na ně, aby zaujaly?
Nadpisy jsou ve Vašich textech vždy to první, co čtenář uvidí a co jej musí zaujmout natolik, aby pokračoval ve čtení. Na nadpisech také velmi záleží z pohledu SEO. Vyhledávače dávají nadpisům značnou váhu a byla by velká chyba, podceňovat jejich význam i z tohoto pohledu. O nadpisech , jak je tvořit, a...

Zákaznický HelpDesk
Pro naše klienty jsme připravili ticketový helpdesk systém , kdy snadno můžete hlásit požadavky, podněty a postřehy a to jak formou e-mailu na adresu helpdesk (zavináč) seo-expert.cz (pozor, je nezbytné mít vytvořen uživatelský účet v našem úkolovníku - pokud nemáte, kontaktujte prosím svého obchodního...

10 největších chyb copywritingu
V zápalu psaní se často stane, že člověk zapomene na zásady copywritingu, které by měl při tvorbě textu dodržovat. A když ne na všechny, tak alespoň na některé. Zde uvádíme 10 největších chyb, kterým byste se měli při tvorbě textu vyhnout v každém případě. 1. Nepište odborný text Při psaní na...

Jak tvořit v textech hypertextové odkazy
Hypertextové odkazy v textu jsou další z části skládanky zvané SEO copywriting . Hypertextové odkazy jsou užitečné nejen pro samotné uživatele, ale také pro vyhledávače. Za prvé ukazují cestu uživatelům na Vaše produkty , či další produkty, které mají možnost koupit. A za druhé otevírají virtuální dveře...

Jak sledovat zpětné odkazy - tipy odborníka
Nemá cenu diskutovat o významu zpětných odkazů pro SEO . Bez nich to prostě nejde. Krásné shrnutí významu jednotlivých SEO faktorů najdete na webu seomoz.org . Zcela jednoznačně, co se týká významu pro vyhledávače, “převažují off-page faktory”. A je to v podstatě velmi logické. Stránkové (on-page)...

Je každý bloger copywriter?
Jsou dobří blogeři sami od sebe i dobrými copywritery? Nebo by se blogeři měli copywritingu učit, aby dobrými blogery byli? Zkusím nadhodit pár myšlenek, možností, jak by to mohlo být. Neříkám, že to tak je, spíše v tom ještě trochu tápu a zajímal by mě váš názor. Co si o tom myslíte vy? Ne, bloger není...

Dostaňte ze svého e-shopu maximum
Jak jsem psal v minulém článku , e-shop by měl nabízet stejné funkce jako kamenný obchod. Víme, že zákazník chce vidět detailní obrázky zboží a nestačí mu krátký popis výrobku. Co jej dále zajímá? 1. Maximum informací o daném výrobku Pokud se má zákazník rozhodnout pro nákup vašeho zboží, pak mu...

Nový SEO analyzátor pomáhá uspět
Začátkem října jsme spustili do ostrého provozu zcela novou verzi našeho SEO analyzátoru . Mezi lidmi mimořádně oblíbený bezplatný nástroj , kterým snadno zanalyzujete jakoukoliv webovou stránku.  Snadno díky němu zjistíte, jak si vede Váš web na zadané klíčové slovo ve srovnání s konkurencí a co máte...

Pomáháme Vám zdarma - jak na použitelnost webu
Mít úspěšný web neznamená jen vrhnout se na SEO a myslet si, že mám vyhráno. Neméně důležité je myslet i na uživatele svého webu. Je to velmi jednoduché. Bude-li váš web přehledný a budou-li se na něm lidé snadno pohybovat, bude se jim i lépe a snadněji nakupovat či objednávat . Co je důležitější?...

Prodávají všechny stránky vašeho webu?
Víte, že účinným prodejním nástrojem může být například stránka O firmě či stránka nejčastějších dotazů ? Lidé procházejí web různými způsoby. Z vyhledávačů či odkazujících webů se můžete dostat na jakoukoli stránku webu. A navíc, každého z nás může přesvědčit něco jiného. Z toho logicky...

Změřte prodejní sílu svých stránek
Sestavili jste si text na web a rádi byste jej nějakým způsobem zkontrolovali, zda je napsán dobře? Nebo byste si rádi prošli efektivitu svých stávajících textů? Chcete vědět, zda by se na nich dalo ještě zapracovat? Jenže co vylepšit a jak? V knize Web Copy That Sells zveřejňuje Maria Veloso něco jako dotazník,...

5 kroků jak zlepšit účinnost cílových stránek
Představte si, že zadáte do vyhledávače nějaké slovo či frázi, kliknete na jeden z nalezených odkazů a dostanete se na stránku nějakého webu. A právě nyní začíná proces poznávání , kdy návštěvník hodnotí, zda je na správném místě, je-li stránka relevantní tomu, co hledal a jakým celkovým dojmem na něj...

10 klíčových faktorů pro úspěšné SEO
Co nejvíce ovlivňuje úspěšnost SEO kampaně ? Existuje množství pravidel, tipů či triků, ale které z nich jsou ty nejúčinnější? Přečtěte si základní pravidla, bez kterých nemůže být žádná SEO kampaň úspěšná. 1/ Správný výběr klíčových slov Správná volba klíčových slov je klíčovým...

10 zásad správného copywritera
Jak píše správný copywriter? Pokud si nejste jisti přesnou odpovědí, právě pro vás je určen následující článek. Dozvíte se, na co byste se měli při psaní textů zaměřit a proč . Pokud se při tvorbě článků budete držet následujících zásad, máte hotovou strukturu. Obsah však musíte již dodat sami....

10 užitečných nástrojů pro správu PPC kampaní
Baví vás správa PPC kampaní , ale přesto se vám zdají některé činnosti časově náročné? Jsou situace, kdy je lepší použít spolehlivé pomocníky , kteří vaši práci na kampaních zrychlí a zefektivní. V tomto článku přinášíme přehled užitečných nástrojů , které vám mohou pomoci s tvorbou a...

Google zavedl nový vzhled PPC odkazů
Po celkem krátkém testování se nám Google skutečně rozhodl pro změnu u vzhledu placených odkazů na výsledcích hledání. Co že se změnilo ? 1. pozadí boxu s prvními 3 odkazy nahoře je nyní žluté (na některých TFT displejích ho vidím oranžové) 2. klikatelný je jen titulek, namísto celého inzerátu...

Nepřeplácejte SEO, když nemusíte! Máme řešení...
Dělat SEO levně a kvalitně , to je tvrdý oříšek . Mezi odborníky na optimalizaci pro vyhledávače ( SEO ) totiž panuje mnoho neshod na toto téma ( viz. třeba takový článek Kvalitní levné seo na serveru Sova v síti ). Zákazníci chtějí kvalitu , ale kvalita něco stojí. Jak zajistit kvalitu, ale cenu přitom...

Internet Advertising Conference 2008
Jelikož jsem se zůčastnil jedné z nejvýznamnějších konferencí o internetové reklamě v ČR, pořádané Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR), zapsal jsem si nejzajímavější poznámky z jednotlivých přednášek. Program konference Internet Advertising Conference můžete nalézt zde . Globální statistická data:...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl I.
Máte e-shop nebo webové stránky? Chcete mít úspěšný internetový obchod , který bude vyhledávači nabízen na předních místech? Rádi byste získali populární, vyhledávané a dokonale vyladěné webovky? Toužíte po vysoké návštěvnosti a pořádném obratu? Potom potřebujete pro svůj e-shop nebo web kvalitní text ....

Šokujte! Link Baiting - metoda SEO
Jedna z nejlepších metod pro získání velkého počtu zpětných odkazů na web či blog je Link baiting. Co je Link baiting ? Celkem nová metoda, jak dosáhnout toho, aby na Vás odkazovaly davy. Množství zpětných odkazů, které můžete získat jsou závislé na tom, jak kvalitní článek, který má za úkol šokovat,...

Smrt pro váš web - Google Supplemental Index
Pokud máte web, který není nejlepší ve svém oboru v kvalitě obsahu a off-page faktorech, tak se vám již určitě stalo, že na některé fráze na podstránkách nevybíhá ve výsledcích hledání tak, jak byste chtěli. Obzvláště to platí u  šílených mnoha tisíce stránkových webů, např. internetových obchodů...

10 nejčastějších chyb při správě PPC kampaní
Pokud začínáte se správou PPC kampaní, tak se pravděpodobně nevyhnete některým chybám, které jsou dány nedostatkem zkušeností. V tomto článku se je pokusíme popsat. Na co si tedy dát pozor, pokud jste ve správě PPC kampaní začátečník? 1. Nepoužívejte jen volnou shodu klíčových slov Long tail...

Psát úspěšný text je jednoduché
Napsat text, který bude úspěšně prodávat či propagovat určitý produkt nebo službu, není nic těžkého. Neměli bychom ovšem nikdy zapomínat, že text je určen nejen pro internetové vyhledávače (roboty), ale také – a chtělo by se říci především – pro čtenáře , tedy pro lidi. Tento příspěvek se bude...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl V.
Text je nejdůležitější část webových stránek a internetových obchodů. Co by měl dokonale optimalizovaný text splňovat? Jak stylizovat obsah s ohledem na vyhledávače i uživatele? Podívejte se s námi na několik tipů, jak vyladit text Vašich stránek k  dokonalosti . Stačí dodržovat několik jednoduchých, ale velmi...

Skóre kvality klíčových slov
Skóre kvality, či Quality Score , jistě znáte z prostředí Google AdWords. Jde o ukazatel ovlivňující pozici reklamy a částečně i výši ceny za proklik. Vzorec pro výpočet skóre kvality je tajný. Liší se však v případě PPC kampaní zobrazovaných ve vyhledávání a kampaní zobrazovaných v obsahové síti....

Názorný příklad úspěšného linkbuildingu
Před nedávnem jsme na tomto blogu  oznámili spuštění revolučního  SEO Analyzátoru . Tento  přelomový bezplatný nástroj všem doslova  vyrazil dech a obzvláště konkurenci a různým  „zaručeně kvalitním“ SEO konzultantům a webdesign studiím, kteří do SEO alespoň trochu fušují a staví na něm svůj...

Rozbor: Volby & SEO - aktualizováno
Kvapem se nám blíží volby do poslanecké sněmovny ČR, což je čas ostrých a tvrdých slov (zejméne mezi rivaly - Paroubek x Topolánek), skandálů (Mackova facka; nepodání ruky; odposlechy), lží, pomluv a mlžení, ale hlavně, čas reklamních kampaní politických stran. Jako dobrý nástroj by se však nechala použít...

Vyhledávače zboží a katalogy e-shopů - přehled
Vyhledávače zboží jsou velmi důležitým zdrojem návštěvnosti pro internetové obchody , neboť dnes se stává čím dál modernější a užitečnější používat k hledání produktů, který si uživatel chce zakoupit, právě ony vyhledávače zboží. Důvod je zejména ten, že lze snadno najít internetový obchod,...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

Netradiční typy internetové reklamy
Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále...

Kdy není optimalizace pro vyhledávače nutná
SEO (optimalizace pro vyhledávače) není pro každý internetový projekt nezbytností. Pokud máte kvalitní web s unikátním a hodně zajímavým obsahem a tématem, pokud máte šokující grafiku, o které všichni píší, tak optimalizace pro vyhledávače není zdaleka tak potřebná. Ne že by danému webu nepomohla, ona...

Síla textu zpětných odkazů (linkbuildingu)
Narazil jsem na zajímavý příklad, který dokazuje, jak moc velkou váhu dává Google na text zpětných odkazů . Máme odkaz s textem A ze stránky B, který směřuje na stránku C. Takový odkaz tedy vypadá takto: <a href="C">A</a> Pokud takových odkazů, které budou mít stejný nebo hodně podobný formát...

Konečně kvalitní SEO analýza webu zdarma a jen za 3 sekundy!
O co jde? SEO - analyzátor .cz je bezplatný on-line nástroj, který během několik vteřin detailně prozkoumá Vaše webové stránky z pohledu optimalizace pro vyhledávače (SEO) . Nalezne v nich ihned nedostatky, na která programátoři, webmasteři a SEO konzultanti zapomněli (a nebo se na to vykašlali) a poradí...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl III.
Chcete psát úspěšné texty pro svůj web nebo internetový obchod? Náš volný seriál článků se dnes bude podrobněji zabývat optimalizací pro vyhledávače neboli SEO. V minulém díle jsme si zdůraznili, jak mimořádně je pro internetové vyhledávače důležitá právě textová složka, včetně titulků stránek a...

Klikat či neklikat? Zajímá Vás víc forma nebo obsah?
Klikni zde pro odpověď Jste zastánci odkazů klikni zde , více zde či jen zde … nebo jimi nepokrytě opovrhujete? Spor o to, zda je tento typ odkazů dobrý či špatný se vede léta a mám dojem, že se stále nikam neposunul. I dnes se najdou lidé, kteří tvrdí, že tyto odkazy jsou nejlepší možné a stále jsou...

Netradiční formy linkbuildingu
Přiznejme si to hned na začátku, linkbuilding je činnost, kterou se nikdo z nás nezabývá rád. Ale přesto přese všechno je to práce, kterou ve větší či menší míře provádíme, případně když máme štěstí, ji zadáváme někomu jinému. Co je to vlastně linkbuilding? Pod pojmem linkbuilding, česky...

Microsoft LIVE Search ohromí svět!
Microsoft právě spustil nový vyhledávač , Live.com , s kterým chce dostat konkurenci na kolena. Po cca. 2 -3 měsících testování, kdy byl Live.com v beta verzi se může pochlubit skutečně dobrými výsledky, a to jak z pohledu designu, tak z pohledu použitelnosti a i relevance výsledků . Když se podívám na...

Kdy PPC kampaně nejsou to pravé?
PPC kampaně jsou již poměrně osvědčeným způsobem internetové reklamy. Jsou ale situace, kdy PPC reklama prostě nefunguje. Achillova pata PPC kampaní tkví především v B2B kampaních a propagaci značky. B2B zákazníci a PPC kampaně Jak zaujmout B2B zákazníky? Lze je oslovit PPC kampaněmi? Pokud chcete zaujmout...

Nový projekt iPobočka.cz
Hledáte způsob, jak zvýšit Vaší firmě objednávky ? Společnost SEO Expert spustila unikátní projekt Internetová pobočka , který společnostem v jakémkoli oboru pomůže k  radikálnímu růstu objednávek . Internetová pobočka funguje jako zaručený generátor poptávky a představuje dokonalé...

Chcete, aby Váš e-shop více prodával? Použijte CTA
CTA je zkratka anglického Call To Action, neboli česky „Výzva k akci“. CTA  je jedním ze základních kamenů každého e-shopu nebo webu, který něco prodává, nebo nabízí. Pokud prodáváte produkty, nebo služby, určitě chcete, aby je návštěvníci nakupovali co nejvíce. Proto je třeba každému...

Síla e-mail marketingu
Denně dostáváme desítky či stovky spamů, které obvykle zachytí filtr a putují rovnou do koše. Někdy spam musíme vymazat sami a jindy nám do spamového koše spadne i žádaná pošta. Může ji být i původně žádaný newsletter. Přes všechny tyto zádrhely patří e-mail marketing mezi stále často používané...

Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
Chcete mít úspěch na internetu? SEO analyzátor je unikátní nástroj, který Vám pomůže zajistit vysoké pozice ve vyhledávačích. Se SEO analyzátorem přeskočíte konkurenci a objednávky porostou rychleji než dosud. Specialisté na komplexní internetový marketing, společnost SEO Expert , vyvinula unikátní nástroj,...

Proč je první pohled na text tak důležitý?
Dnešním článkem se budeme zabývat texty z pohledu výhradně lidského a projednou vynecháme vyhledávače a roboty. Neboť můžete psát dokonalé texty, předávat skvělé a opravdu přínosné informace. Ale pokud nemá Váš text patřičnou úpravu, je to práce téměř zbytečná. Nejen grafika a použitelnost, ale také...

Social Media Press Release 2.0
Patříte mezi vyznavače a aktivní uživatele nových technologií z oblasti marketingové komunikace? Pak jste jistě již obeznámeni s novou formou tiskové zprávy: social media press release . Do češtiny se tento termín překládá jako tisková zpráva 2.0 či tisková zpráva pro sociální média (doslovný překlad)....