Vyhledávání výskytu výrazu "internetovy-obchod-se"

Nalezeno ve stránkách

Internetový marketing
Máte webové stránky? Výborně – 90% obchod ů se dnes odehrává online. Ale mít web zdaleka nestačí.

Garantovaná SEO správa
Hlavní cíle garantované SEO správy Zvýšení pozic ve vyhledávačích Google.cz a Seznam.cz. Zvyšovat hodnotu webu, jeho použitelnost a obchod ní efekt. Zvýšit návštěvnost webu a počty nových objednávek/poptávek?

Tvorba webových stránek
Máte webové stránky? A jsou opravdu úspěšné? Tvorba webových stránek je jedním z pilířů špičkového internetového marketingu a odborníci ze SEO Expert Vám je dodají na klíč. Zajistěte si webové stránky, díky kterým budete opravdu vydělávat! Jak poznám úspěšné webové stránky? Nevíte, podle čeho se rozhodnout,...

Správa SEO
50 fanoušků + BONUS ZDARMA: Webhosting pro Vaše webové stránky nebo internetový obchod + BONUS ZDARMA: Správa PPC kampaní v Google Adwords a Skliku do měs. útraty 10 tis.

Správa internetového marketingu
). Cílem těchto činností je budování loajality Vašich zákazníků. Marketing internetového obchod u zahrnuje tyto služby: 1.

My a média
S jejím zástupcem Michaelem Muselíkem jsme se v rozhovoru dotkli i „etiky v internetovém obchod ování“...URL: Přejít na článek "Svoboda internetu je nemilosrdná." Týdeník ekonom na portále IHNED.cz zveřejnil dne 12.4.

Proč SEO Expert
Naše poslání Poskytování vysoce kvalitních služeb a produktů, které mnohonásobně předčí obchod ní cíle našich zákazníků, kterých chtějí dosáhnout prostřednictvím internetu.

Služby Google Analytics
Můžete také podrobně sledovat efektivitu Vašich PPC kampaní. Cíle webu a elektronické obchod ování (e-commerce) Každý web by měl mít nějaký cíl (objednávka, registrace, poptávka apod.

Nalezeno v článcích

První český internetový obchod se SEO produkty spuštěn!
Chcete mít úspěch na internetu a přestihnout konkurenci ? Potřebujete nejlepší SEO ! První internetový obchod se specializovanými SEO produkty , které Vás v internetových vyhledávačích díky svému účinku upřednostní před konkurencí , právě otevírá své pomyslné brány. Podívejte se na...

Co říkáte na cílené překlepy?
Co mají společného webové stránky jako – Icg.com, 100her.cz, Gogle.cz, Youtobe.com či Gmal.com? Přece vydělávají na svých slavnějších a známějších vzorech. Uživatelům stačí jeden malý překlep a ocitnou se někde úplně jinde. V tom lepším případě se dostanou do spárů reklamních lákadel, v tom horším...

10 užitečných nástrojů pro správu PPC kampaní
Baví vás správa PPC kampaní , ale přesto se vám zdají některé činnosti časově náročné? Jsou situace, kdy je lepší použít spolehlivé pomocníky , kteří vaši práci na kampaních zrychlí a zefektivní. V tomto článku přinášíme přehled užitečných nástrojů , které vám mohou pomoci s tvorbou a...

Vyhledávače zboží a katalogy e-shopů - přehled
Vyhledávače zboží jsou velmi důležitým zdrojem návštěvnosti pro internetové obchody , neboť dnes se stává čím dál modernější a užitečnější používat k hledání produktů, který si uživatel chce zakoupit, právě ony vyhledávače zboží. Důvod je zejména ten, že lze snadno najít internetový obchod,...

Jak vybudovat úspěšný e-shop
Chcete-li mít e-shop , z kterého se Vám “pohrnou” objednávky je důležité, aby se co nejvíce podobal reálnému kamennému obchodu. Musí tedy plnit funkci výkladní skříně, prodavače i pokladní současně. Pro e-shop platí stejná pravidla jako v reálném obchodě. Tedy to, že rozhodují ceny, příjemné...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

10 nejčastějších chyb při správě PPC kampaní
Pokud začínáte se správou PPC kampaní, tak se pravděpodobně nevyhnete některým chybám, které jsou dány nedostatkem zkušeností. V tomto článku se je pokusíme popsat. Na co si tedy dát pozor, pokud jste ve správě PPC kampaní začátečník? 1. Nepoužívejte jen volnou shodu klíčových slov Long tail...

Povodně 2006 - (zne)užití pro SEO
Povodně v ČR roku 2006 se zcela určitě zařadí mezi jedny z nejničivějších. V poslední době si pamatujeme povodně z roku 2002 a 1997, ke kterým lze letošní přidat. Co však může zaujmout neetického webmastera , věnujícího se také SEO, je vyhledávanost klíčových slov : povodně, povodně 2006, povodí Labe,...

Změřte prodejní sílu svých stránek
Sestavili jste si text na web a rádi byste jej nějakým způsobem zkontrolovali, zda je napsán dobře? Nebo byste si rádi prošli efektivitu svých stávajících textů? Chcete vědět, zda by se na nich dalo ještě zapracovat? Jenže co vylepšit a jak? V knize Web Copy That Sells zveřejňuje Maria Veloso něco jako dotazník,...

Zabijácký text – část II.
V první části tohoto mini seriálu o tom, jak psát texty, které zaujmou čtenáře , jsme si řekli, jak vytvořit osnovu. Tato osnova vám pomůže v dalším psaní. Dnes z ní budeme vycházet. Tedy se naučíme, jak z plánu udělat v 5ti krocích zabijácký text. Vytvořte text, který bude podporovat vaše konverze. Právě...

Nepřeplácejte SEO, když nemusíte! Máme řešení...
Dělat SEO levně a kvalitně , to je tvrdý oříšek . Mezi odborníky na optimalizaci pro vyhledávače ( SEO ) totiž panuje mnoho neshod na toto téma ( viz. třeba takový článek Kvalitní levné seo na serveru Sova v síti ). Zákazníci chtějí kvalitu , ale kvalita něco stojí. Jak zajistit kvalitu, ale cenu přitom...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl I.
Máte e-shop nebo webové stránky? Chcete mít úspěšný internetový obchod , který bude vyhledávači nabízen na předních místech? Rádi byste získali populární, vyhledávané a dokonale vyladěné webovky? Toužíte po vysoké návštěvnosti a pořádném obratu? Potom potřebujete pro svůj e-shop nebo web kvalitní text ....

Jak měříte efektivitu svého e-shopu?
Proč vůbec měřit efektivitu e-shopu? Provozujete-li jakýkoli e-shop, měli byste vědět, jak funguje , kdo jsou jeho návštěvníci a jaká jsou jeho slabá místa . Jedině pak jej můžete zdokonalovat. Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich důkladná analýza Vám pomůže...

Dostaňte ze svého e-shopu maximum
Jak jsem psal v minulém článku , e-shop by měl nabízet stejné funkce jako kamenný obchod. Víme, že zákazník chce vidět detailní obrázky zboží a nestačí mu krátký popis výrobku. Co jej dále zajímá? 1. Maximum informací o daném výrobku Pokud se má zákazník rozhodnout pro nákup vašeho zboží, pak mu...

Jak je jaký vyhledávač používán ?
Analyzoval jsem dnes několik webových projektů (14), zaměřených na návštěvníky z ČR z CZ vyhledávačů a dospěl jsem k těmto procentuálním podílům, jak je který vyhledávač v určitém oboru používán. Obor: internetové obchody zaměřené na dámské zboží Seznam.cz : 78% Google.com : 11% Centrum.cz :...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl II.
Jak psát úspěšný text pro internetové stránky a obchody? V minulém díle jsme si zdůraznili osvědčené pravidlo internetového obchodování, které lze výstižně strnout do okřídleného výroku „Obsah je král“ . Ano, právě text, ačkoli to nemusí být na první pohled zřejmé, je rozhodujícím faktorem pro...

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl III.
Chcete psát úspěšné texty pro svůj web nebo internetový obchod? Náš volný seriál článků se dnes bude podrobněji zabývat optimalizací pro vyhledávače neboli SEO. V minulém díle jsme si zdůraznili, jak mimořádně je pro internetové vyhledávače důležitá právě textová složka, včetně titulků stránek a...

10 největších chyb copywritingu
V zápalu psaní se často stane, že člověk zapomene na zásady copywritingu, které by měl při tvorbě textu dodržovat. A když ne na všechny, tak alespoň na některé. Zde uvádíme 10 největších chyb, kterým byste se měli při tvorbě textu vyhnout v každém případě. 1. Nepište odborný text Při psaní na...