Vyhledávání výskytu výrazu "hledat"

Nalezeno ve stránkách

Blog nejen o SEO

Analýza návštěvnosti
Analýza návštěvnosti je důležitá proto, abyste měli dokonalý přehled o Vašich zákaznících. Myslíte, že o nich opravdu víte vše podstatné pro zvýšení svého prodeje? jací zákazníci navštěvují Vaše stránky? odkud přicházejí? co na vašem webu přesně hledají a dělají? Co Vám analýza návštěvnosti přinese...

Garantovaná SEO správa
Garantovaná SEO správa je určena všem, kteří chtějí být opravdu vidět na internetu a přitom neplatit nic bez garancí a záruk. Nabízíme Vám místo slibů jako jedni z mála 100% ručení za výsledky! Proč byste měli zvolit právě garantovanou SEO správu od SEO Expert? Prosadíte konečně svůj web nebo e-shop ve...

SEO analýza
Vyvíjíte nové webové stránky? Je Váš stávající web neefektivní a přivádí málo návštěvníků? Investujete neúměrné prostředky do reklamy a výsledky jsou mizivé? Nemůžete najít svůj web na relevantních předních místech? Chcete efektivně zvýšit návštěvnost a tím získat nové zákazníky? Pokud jste alespoň...

Zlepšení pozic ve vyhledávačích
S námi budete na prvních pozicích a zákazníci si k Vám sami budou hledat cestu. Zajistěte si kromě zvýšení pozic ve vyhledávačích také zvýšení efektivity webu! Využijte ověření kvality webu zdarma!

Analýza použitelnosti internetových stránek
Testování použitelnosti webových stránek odhalí, co je na stránkách koncipováno správně a co naopak špatně. Na potenciálních zákaznících ověříme použitelnost stránek a zjistíme, jak by se dala navýšit jejich efektivita. 3 důvody, proč testovat: Najdeme většinu designových a funkčních chyb Zvýšení efektivity...

Správa internetového marketingu
Správa internetového maketingu je služba pro majitele internetových obchodů a projektů, které jsou zaměřeny na přímý prodej produktu nebo služby. Zahrnuje nejen komplexní služby v oblasti optimalizace pro vyhledávače, ale navíc služby v oblasti marketingového řízení. Patří sem především příprava a realizace...

Správa SEO
Správa SEO je služba pro majitele firemních webů a provozovatele internetových obchodů zaměřených především na konverzi a vysokou návštěvnost. Správa SEO je účtována měsíčně a je to dlouhodobá kontinuální spolupráce mezi Vámi a námi za účelem dosažení co nejlepších výsledků pro Vás a eliminaci Vaší...

Slovnik

Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov je marketingová metoda, jejímž cílem je získání kvalitních klíčových slov a frází. Klíčová slova musí vystihovat obsah webu a být často hledaná ve vyhledávačích. Na základě těchto slov je poté nutno tvořit informační strukturu a obsah webu, psát texty a články. Klíčová slova jsou...

My a média
Časopis Strategie na portále e15.cz zveřejnil dne 12.4.2010 článek s názvem "Svoboda internetu je nemilosrdná.", kde komentuje situaci na trhu v oblasti internetových obchodů a internetového marketingu náš konzultant Michael Muselík, člen teamu SEO Expert:Nakupování po internetu je pohodlné a výhodné, ale má i řadu nevýhod...

Nalezeno v článcích

Microsoft LIVE Search ohromí svět!
Microsoft právě spustil nový vyhledávač , Live.com , s kterým chce dostat konkurenci na kolena. Po cca. 2 -3 měsících testování, kdy byl Live.com v beta verzi se může pochlubit skutečně dobrými výsledky, a to jak z pohledu designu, tak z pohledu použitelnosti a i relevance výsledků . Když se podívám na...

Jak zlepšit úspěšnost ve vyhledávačích
Přemýšleli jste někdy o tom, jak vypadá váš odkaz ve výsledcích hledání ? Vžijte se do role návštěvníka internetu, který hledá dejme tomu dětské čepice . Co jej může na první pohled zaujmout mezi desítkou nalezených odkazů? Návštěvník si pravděpodobně rychle prohlédne náhledové obrázky...

Centrum.cz má "Rádce"
Před chvílí jsem psal jeden článek do blogu a protože jsem právě zjistil, že Milan Kryl uvádí na svém blogu v tomto příspěvku celkem podstatnou informaci - Centrum.cz má "RÁDCE" , musel jsem to ihned blognout. Je to podobné popup okénko u vyhledávacího pole jako má Seznam.cz (Našeptávač), avšak kromě...

iGoogle - značka pro personalizované služby
Google vytváří značku iGoogle, která bude sloužit pro personalizované služby, což odhaluje Reuters . Marissa Mayer z Googlu to také potvrdila. Tato aktivita má následovat služby jako Google Web History a Google Home Page . Určitě mají personalizované služby budoucnost, to nepochybně, neboť Google bude velmi rád...

Skvělá předpověd klíčových slov na MSN
Microsoft si přichystal další hračku, tentokrát je to předpověď klíčových slov na jeho vyhledávači MSN/Live. Keyword Forecasting Tool najdete jak jinak než v MSN adCenter Labs. Účelem tohoto nástroje je velice rychlá analýza jednoho či více klíčových slov a nástroj vám řekne tyto informace: počet...

Jak má vypadat text, který prodává?
Hlavně ne, jako reklama! Dostala se mi do rukou skvělá kniha Web Copy That Sells od Marie Veloso . Velmi čtivě, jednoduše a přehledně podává rady začínajícím i těm trochu znalejším copywriterům. Doporučuji vřele všem, kteří už jsou znudění všemi těmi knihami, které neustále dokola omílají jednu a tu samou...

Google zavedl nový vzhled PPC odkazů
Po celkem krátkém testování se nám Google skutečně rozhodl pro změnu u vzhledu placených odkazů na výsledcích hledání. Co že se změnilo ? 1. pozadí boxu s prvními 3 odkazy nahoře je nyní žluté (na některých TFT displejích ho vidím oranžové) 2. klikatelný je jen titulek, namísto celého inzerátu...

Netradiční typy internetové reklamy
Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále...

10 užitečných nástrojů pro správu PPC kampaní
Baví vás správa PPC kampaní , ale přesto se vám zdají některé činnosti časově náročné? Jsou situace, kdy je lepší použít spolehlivé pomocníky , kteří vaši práci na kampaních zrychlí a zefektivní. V tomto článku přinášíme přehled užitečných nástrojů , které vám mohou pomoci s tvorbou a...

5 kroků jak zlepšit účinnost cílových stránek
Představte si, že zadáte do vyhledávače nějaké slovo či frázi, kliknete na jeden z nalezených odkazů a dostanete se na stránku nějakého webu. A právě nyní začíná proces poznávání , kdy návštěvník hodnotí, zda je na správném místě, je-li stránka relevantní tomu, co hledal a jakým celkovým dojmem na něj...

Smrt pro váš web - Google Supplemental Index
Pokud máte web, který není nejlepší ve svém oboru v kvalitě obsahu a off-page faktorech, tak se vám již určitě stalo, že na některé fráze na podstránkách nevybíhá ve výsledcích hledání tak, jak byste chtěli. Obzvláště to platí u  šílených mnoha tisíce stránkových webů, např. internetových obchodů...

Jak prakticky využít analýzu klíčových slov
Analýza klíčových slov je jistě velmi důležitý dokument, který by se měl stát základním kamenem vašeho internetového úspěchu. A pokud na internetu stojí váš byznys, tím spíše byste měli co nejpřesněji vědět, na která klíčová slova se zaměřit, aby to bylo maximálně efektivní . Co by taková analýza...

Rozbor: Volby & SEO - aktualizováno
Kvapem se nám blíží volby do poslanecké sněmovny ČR, což je čas ostrých a tvrdých slov (zejméne mezi rivaly - Paroubek x Topolánek), skandálů (Mackova facka; nepodání ruky; odposlechy), lží, pomluv a mlžení, ale hlavně, čas reklamních kampaní politických stran. Jako dobrý nástroj by se však nechala použít...

E-shop z pohledu zákazníka
Dobře fungující internetový obchod není žádná věda . Stačí jen znát vaše návštěvníky a nabídnout jim přesně to, co je zajímá . A pokud Váš e-shop dodržuje základní pravidla použitelnosti – je přehledný, snadno ovladatelný, lidé se v něm neztrácejí a vždy vědí, co mají udělat – pak už jen...

Jak vytvořit účinný popisek stránky ve výsledcích hledání
Nadpis odkazu ve výsledcích hledání je vždy tvořen z titulku stránky , což je text uzavřený značkou <title> umístěnou v hlavičce HTML dokumentu. Pokud však stránka nemá vyplněn titulek, používá se jako nadpis text zpětného odkazu s největší vahou. Podíváme-li se však na tvorbu úryvku textu , pak...

Shrnutí událostí SEO v roce 2006
Milí přátelé, za pár hodin nás opustí vyjímečný rok 2006 a tekutý čas nás vtáhne do nového roku. Jelikož většina z vás, co tento blog čtete, se nevěnuje SEO celou pracovní dobu, tak by jistě neuškodilo připomenout si, jaké že se staly hlavní události. Proto jsem si nemohl odpustit sepsat přehled hlavních...

10 nejčastějších chyb při správě PPC kampaní
Pokud začínáte se správou PPC kampaní, tak se pravděpodobně nevyhnete některým chybám, které jsou dány nedostatkem zkušeností. V tomto článku se je pokusíme popsat. Na co si tedy dát pozor, pokud jste ve správě PPC kampaní začátečník? 1. Nepoužívejte jen volnou shodu klíčových slov Long tail...

WordTracker - návrh klíčových slov už zdarma
Zatímco free nástroj od Overture na návrh vhodných hledaných slov je off-line (diskuzuje se, zdali jen dočasně či na vždy), tak Wordtracker spustil free verzi podobné služby! Skvělé načasování, to nebude náhoda. Wordtracker keyword tool jistě pomůže najít zajímavá slova a zjistit jak si vedou, jenom je trošku...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

Jak nakupují muži a ženy na internetu?
Internet již dávno není výsadou mužů. Ženy se jim velmi rychle vyrovnávají a v mnohém je i předčí . A jejich doménou není jen nákup kosmetiky a prostředků do domácnosti, ale stále více nakupují také elektroniku a domácí spotřebiče. Jak ženy tráví svůj čas na internetu? Podle výsledků průzkumu Yahoo...

Pokročilé vyhledávací operátory použitelné pro SEO
Každý vyhledávač umožňuje využívat pokročilé vyhledávací operátory , které pomohou rychle zjistit důležité informace a usnadnit vyhledávání. Mnohé z nich jsou velmi dobře využitelné pro SEO . Následující přehled Vám napoví, které z těchto operátorů můžete využít SITE Toto je bezesporu základní...

Síla e-mail marketingu
Denně dostáváme desítky či stovky spamů, které obvykle zachytí filtr a putují rovnou do koše. Někdy spam musíme vymazat sami a jindy nám do spamového koše spadne i žádaná pošta. Může ji být i původně žádaný newsletter. Přes všechny tyto zádrhely patří e-mail marketing mezi stále často používané...

10 klíčových faktorů pro úspěšné SEO
Co nejvíce ovlivňuje úspěšnost SEO kampaně ? Existuje množství pravidel, tipů či triků, ale které z nich jsou ty nejúčinnější? Přečtěte si základní pravidla, bez kterých nemůže být žádná SEO kampaň úspěšná. 1/ Správný výběr klíčových slov Správná volba klíčových slov je klíčovým...

Jak je jaký vyhledávač používán ?
Analyzoval jsem dnes několik webových projektů (14), zaměřených na návštěvníky z ČR z CZ vyhledávačů a dospěl jsem k těmto procentuálním podílům, jak je který vyhledávač v určitém oboru používán. Obor: internetové obchody zaměřené na dámské zboží Seznam.cz : 78% Google.com : 11% Centrum.cz :...

Jak měříte efektivitu svého e-shopu?
Proč vůbec měřit efektivitu e-shopu? Provozujete-li jakýkoli e-shop, měli byste vědět, jak funguje , kdo jsou jeho návštěvníci a jaká jsou jeho slabá místa . Jedině pak jej můžete zdokonalovat. Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich důkladná analýza Vám pomůže...

Povodně 2006 - (zne)užití pro SEO
Povodně v ČR roku 2006 se zcela určitě zařadí mezi jedny z nejničivějších. V poslední době si pamatujeme povodně z roku 2002 a 1997, ke kterým lze letošní přidat. Co však může zaujmout neetického webmastera , věnujícího se také SEO, je vyhledávanost klíčových slov : povodně, povodně 2006, povodí Labe,...

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 2.
V předchozím článku jsme si ukázali hlavní parametry, které bychom měli sledovat vždy . Dnes si řekneme, které další údaje nám mohou dokreslit obrázek o efektivitě vašeho webu a pomoci odhalit jeho slabiny. Určitě byste měli také sledovat : Bounce Rate celkový i jednotlivých cílových stránek, či...

Google.cz již bez přesměrování na .com
Google.cz se již nepřesměrovává na Google.com , nyní tedy naleznete přímo na doméně google.cz hlavní Googlovy služby, např. hledání ve web stránkách , hledání obrázků , reklamní programy Adwords a Adsense , vyníkající program Google Desktop apod. Zaujala mě česky psaná stránka přehledu...

Vyhledávače zboží a katalogy e-shopů - přehled
Vyhledávače zboží jsou velmi důležitým zdrojem návštěvnosti pro internetové obchody , neboť dnes se stává čím dál modernější a užitečnější používat k hledání produktů, který si uživatel chce zakoupit, právě ony vyhledávače zboží. Důvod je zejména ten, že lze snadno najít internetový obchod,...

10 tipů, jak na úspěšné PPC kampaně
Tímto nám začíná několikadílný seriál z oblasti internetové reklamy . Náš tým SEO Expert s.r.o. se vám bude snažit poskytnout ty nejdůležitější informace, které zefektivní vaši práci a přinesou co nejlepší výsledky. Zvolili jsme takovou formu seriálu, která bude dobře čtivá, a rychle se v ní...