Vyhledávání výskytu výrazu "facebook-ovlivnit"

Nalezeno ve stránkách

Zvýšení efektivity webu
Chcete mít web skutečně efektivní? Je Vaším cílem hezký web, nebo obchodní úspěch a růst objednávek? My Vám zajistíme webové stránky, na které bude radost pohledět, ale které také VYDĚLÁVAJÍ. Jak toho docílit? Co je potřeba zajistit, aby byl web efektivní Učiňte Vaše webové prezentace opravdu efektivními. Platí...

Analýza návštěvnosti
Analýza návštěvnosti je důležitá proto, abyste měli dokonalý přehled o Vašich zákaznících. Myslíte, že o nich opravdu víte vše podstatné pro zvýšení svého prodeje? jací zákazníci navštěvují Vaše stránky? odkud přicházejí? co na vašem webu přesně hledají a dělají? Co Vám analýza návštěvnosti přinese...

Blog nejen o SEO

Správa SEO
Budování kvalitních a tematických zpětných odkazů Zlepšování sociálního hodnocení Vašeho webu na Facebook u, Google+, Twitteru... Registrace do hlavních českých katalogů odkazů a světových web 2.

SEO s garantovanými výsledky = Optimalizace od SEO Expert
Chcete mít úspěch na internetu? Toužíte mít kvalitní a hojně navštěvované webové stránky, na kterých se budou obchody skutečně hýbat? Zajistěte si vysokou návštěvnost a razantní nárůst objednávek! Společnost SEO Expert je přední český specialista v oblasti úspěšné optimalizace pro vyhledavače neboli SEO s...

Nalezeno v článcích

Může Facebook ovlivnit Váš byznys?
BEZPOCHYBY ! Facebook je fenomén , který k dnešnímu dni pohltil již 1 650 460 českých uživatelů . To je obrovský potenciál lidí, které můžete oslovit na jednom místě a bez vysokých nákladů. Budete však muset obětovat část svého času a aktivně sledovat a formovat dění na vaší Facebook stránce. To...

Virální marketing a sociální síť Facebook
Virální marketing se může stát velmi efektivní metodou jak propagovat nějakou službu, e-shop, výrobky či osobnost. Obecně tento druh marketingu nabízí řadu možností jak dosáhnout předpokládaného cíle. Jeho podstatou je využití samotných uživatelů tak, aby sami dále šířili danou informaci. To vše za...

Netradiční typy internetové reklamy
Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále...

Jak zlepšit úspěšnost ve vyhledávačích
Přemýšleli jste někdy o tom, jak vypadá váš odkaz ve výsledcích hledání ? Vžijte se do role návštěvníka internetu, který hledá dejme tomu dětské čepice . Co jej může na první pohled zaujmout mezi desítkou nalezených odkazů? Návštěvník si pravděpodobně rychle prohlédne náhledové obrázky...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

Pomáháme Vám zdarma - jak na použitelnost webu
Mít úspěšný web neznamená jen vrhnout se na SEO a myslet si, že mám vyhráno. Neméně důležité je myslet i na uživatele svého webu. Je to velmi jednoduché. Bude-li váš web přehledný a budou-li se na něm lidé snadno pohybovat, bude se jim i lépe a snadněji nakupovat či objednávat . Co je důležitější?...