Vyhledávání výskytu výrazu "analyza"

Nalezeno ve stránkách

Analýzy a audity
...jaké analýzy a audity vyladí Váš web k dokonalosti a nastartují prodej. Co pro Vás profesionálové ze společnosti SEO Expert připravili? Analýza internetových stránek – informuje o kladech a záporech webu Analýza návštěvnosti – měření, analýza a...

Analýza návštěvnosti
Analýza návštěvnosti Vám pomůže zhodnotit přínos optimalizace pro internetové vyhledávače.

Analýza internetových stránek
...příjmy Zajistěte Vašim stránkám analýzy a audity, jejichý výsledkem bude skvělá reprezetnace Vaší firmy, a hlavně zvýšení prodeje: analýza použitelnosti analýza přístupnosti SEO analýza analýza návštěvnosti Díky profesionální péči, kterou naši...

Analýza klíčových slov
Klíčová slova jsou důležitá pro kvalitní copywriting a budování zpětných odkazů. Analýza klíčových slov by měla být základem každé kvalitní optimalizace pro vyhledávače.

Analýza přístupnosti internetových stránek
Poté už je třeba změnit doménu a vytvořit nový web. Analýza přístupnosti internetových stránek Vám pomůže zpřístupnit stránky široké veřejnosti, čímž získáte nové potenciální zákazníky.

SEO analýza
SEO analýza by měla následovat bezprostředně po SEO auditu. Audit nám ukáže základní chyby, jde o zběžný pohled. Analýza se poté zabývá správným nastavením stránek a detailním rozborem všech chyb. Rozebere obsah a strukturu stránek.

Analýza použitelnosti internetových stránek
Testování použitelnosti webových stránek odhalí, co je na stránkách koncipováno správně a co naopak špatně. Na potenciálních zákaznících ověříme použitelnost stránek a zjistíme, jak by se dala navýšit jejich efektivita. 3 důvody, proč testovat: Najdeme většinu designových a funkčních chyb Zvýšení efektivity...

Správa internetového marketingu
...článků, příspěvky do diskuzí. Zpětné odkazy budují popularitu webu na internetu. 2. Marketing internetového obchodu Marketingová analýza návštěvnosti – měření, analýza a doporučení Analýza konkurence - monitoring konkurence, analýza pozic ve...

Správa SEO
Nejběžnější varianty SEO správy: Balíček SEO správa START Výběr hlavních klíčových slov k cílení - analýza klíčových slov, bez vysoké konkurence Napsání či přepsání textů Vašeho webu tak, aby prodávaly a byly 100% SEO friendly.

Služby Google Analytics
...web je něčím specifický. Můžete začít třeba na našem blogu. S naší pomocí se i Vy stanete odborníky na vyhodnocování návštěvnosti. Analýza návštěvnosti V případě, že chcete mít jistotu profesionálních výsledků analýzy návštěvnosti včetně...

Internetový marketing
...se na kvalitu potvrzenou certifikáty a skvělými referencemi! Co všechno je nutno realizovat, aby byl internetový marketing úspěšný? Analýza internetových stránek - zjistí klady a zápory Vašeho webu/e-shopu Analýza návštěvnosti – měření, analýza ...

Optimalizace pro vyhledávače
Potom je pro vás určen SEO audit, který můžete mít hotov již zítra. SEO analýza Chodí na váš web málo cílených návštěvníků? Máte nízký počet objednávek? Nejste na předních místech a chcete být na 1?

Nalezeno v článcích

Klikat či neklikat? Zajímá Vás víc forma nebo obsah?
Klikni zde pro odpověď Jste zastánci odkazů klikni zde , více zde či jen zde … nebo jimi nepokrytě opovrhujete? Spor o to, zda je tento typ odkazů dobrý či špatný se vede léta a mám dojem, že se stále nikam neposunul. I dnes se najdou lidé, kteří tvrdí, že tyto odkazy jsou nejlepší možné a stále jsou...

Netradiční typy internetové reklamy
Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále...

Jak využít statistiky návštěvnosti ve svůj prospěch?
Sledujte vše , co se na vašem webu děje. Internet má tu obrovskou výhodu, že můžete měřit každé kliknutí, každý pohyb na něm. Využijte této možnosti. Jak chcete vyvíjet a zlepšovat svůj web, neznáte-li jeho slabiny? Jak se web vyvíjí z dlouhodobého hlediska? Důležité je sledovat nejen základní údaje...

Síla e-mail marketingu
Denně dostáváme desítky či stovky spamů, které obvykle zachytí filtr a putují rovnou do koše. Někdy spam musíme vymazat sami a jindy nám do spamového koše spadne i žádaná pošta. Může ji být i původně žádaný newsletter. Přes všechny tyto zádrhely patří e-mail marketing mezi stále často používané...

Social Media Press Release 2.0
Patříte mezi vyznavače a aktivní uživatele nových technologií z oblasti marketingové komunikace? Pak jste jistě již obeznámeni s novou formou tiskové zprávy: social media press release . Do češtiny se tento termín překládá jako tisková zpráva 2.0 či tisková zpráva pro sociální média (doslovný překlad)....

5 kroků jak zlepšit účinnost cílových stránek
Představte si, že zadáte do vyhledávače nějaké slovo či frázi, kliknete na jeden z nalezených odkazů a dostanete se na stránku nějakého webu. A právě nyní začíná proces poznávání , kdy návštěvník hodnotí, zda je na správném místě, je-li stránka relevantní tomu, co hledal a jakým celkovým dojmem na něj...

Jak vytvořit účinný popisek stránky ve výsledcích hledání
Nadpis odkazu ve výsledcích hledání je vždy tvořen z titulku stránky , což je text uzavřený značkou <title> umístěnou v hlavičce HTML dokumentu. Pokud však stránka nemá vyplněn titulek, používá se jako nadpis text zpětného odkazu s největší vahou. Podíváme-li se však na tvorbu úryvku textu , pak...

Konečně kvalitní SEO analýza webu zdarma a jen za 3 sekundy!
O co jde? SEO - analyzátor .cz je bezplatný on-line nástroj, který během několik vteřin detailně prozkoumá Vaše webové stránky z pohledu optimalizace pro vyhledávače (SEO) . Nalezne v nich ihned nedostatky, na která programátoři, webmasteři a SEO konzultanti zapomněli (a nebo se na to vykašlali) a poradí...

10 nejčastějších chyb při správě PPC kampaní
Pokud začínáte se správou PPC kampaní, tak se pravděpodobně nevyhnete některým chybám, které jsou dány nedostatkem zkušeností. V tomto článku se je pokusíme popsat. Na co si tedy dát pozor, pokud jste ve správě PPC kampaní začátečník? 1. Nepoužívejte jen volnou shodu klíčových slov Long tail...

SEO Expert je autorizovaným konzultantem nástroje mYx
Stali jsme se autorizovanými konzultanty pro analytický heatmapový nástroj mYx , který lze skvěle použít pro analýzy a vyhodnocování použitelnosti.. Můžeme Vám tak nabídnout zajímavější podmínky, rychlejší nasazení a hlavně, komplexní servis s celkovou analýzou získaných dat, využití v analýzách...

Skvělá předpověd klíčových slov na MSN
Microsoft si přichystal další hračku, tentokrát je to předpověď klíčových slov na jeho vyhledávači MSN/Live. Keyword Forecasting Tool najdete jak jinak než v MSN adCenter Labs. Účelem tohoto nástroje je velice rychlá analýza jednoho či více klíčových slov a nástroj vám řekne tyto informace: počet...

Názorný příklad úspěšného linkbuildingu
Před nedávnem jsme na tomto blogu  oznámili spuštění revolučního  SEO Analyzátoru . Tento  přelomový bezplatný nástroj všem doslova  vyrazil dech a obzvláště konkurenci a různým  „zaručeně kvalitním“ SEO konzultantům a webdesign studiím, kteří do SEO alespoň trochu fušují a staví na něm svůj...

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?
Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama...

Jak prakticky využít analýzu klíčových slov
Analýza klíčových slov je jistě velmi důležitý dokument, který by se měl stát základním kamenem vašeho internetového úspěchu. A pokud na internetu stojí váš byznys, tím spíše byste měli co nejpřesněji vědět, na která klíčová slova se zaměřit, aby to bylo maximálně efektivní . Co by taková analýza...

Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
Chcete mít úspěch na internetu? SEO analyzátor je unikátní nástroj, který Vám pomůže zajistit vysoké pozice ve vyhledávačích. Se SEO analyzátorem přeskočíte konkurenci a objednávky porostou rychleji než dosud. Specialisté na komplexní internetový marketing, společnost SEO Expert , vyvinula unikátní nástroj,...

Nový SEO analyzátor pomáhá uspět
Začátkem října jsme spustili do ostrého provozu zcela novou verzi našeho SEO analyzátoru . Mezi lidmi mimořádně oblíbený bezplatný nástroj , kterým snadno zanalyzujete jakoukoliv webovou stránku.  Snadno díky němu zjistíte, jak si vede Váš web na zadané klíčové slovo ve srovnání s konkurencí a co máte...

10 největších chyb copywritingu
V zápalu psaní se často stane, že člověk zapomene na zásady copywritingu, které by měl při tvorbě textu dodržovat. A když ne na všechny, tak alespoň na některé. Zde uvádíme 10 největších chyb, kterým byste se měli při tvorbě textu vyhnout v každém případě. 1. Nepište odborný text Při psaní na...

Co říkáte na cílené překlepy?
Co mají společného webové stránky jako – Icg.com, 100her.cz, Gogle.cz, Youtobe.com či Gmal.com? Přece vydělávají na svých slavnějších a známějších vzorech. Uživatelům stačí jeden malý překlep a ocitnou se někde úplně jinde. V tom lepším případě se dostanou do spárů reklamních lákadel, v tom horším...

Netradiční formy linkbuildingu
Přiznejme si to hned na začátku, linkbuilding je činnost, kterou se nikdo z nás nezabývá rád. Ale přesto přese všechno je to práce, kterou ve větší či menší míře provádíme, případně když máme štěstí, ji zadáváme někomu jinému. Co je to vlastně linkbuilding? Pod pojmem linkbuilding, česky...