Microsites

Pro každou zvláštní příležitost vytvoříme podle Vašeho přání micro web neboli microsite, který velmi cíleně a efektivně představí Vaši nabídku a lépe tak zaujme cílové zákazníky.

Microsite pro speciální zviditelnění produktu

Microsite je speciální malý web určený k propagaci konkrétního produktu či speciální nabídky. Od firemního webu se liší grafikou, ovládáním i zaměřením. Není tady proto, aby podával informace o Vaší společnosti či všech vašich produktech. Účelem microsite je zviditelnit nějakou novinku, specialitu či akční nabídku.

Jak microsites zvyšují prodej?

Proč si nechat udělat microsite?

Potřebujete zvýraznit nebo přilákat širokou veřejnost na speciální akci? Microsite je ideálním řešením, když potřebujete neotřelým a originálním způsobem zvýraznit některý ze svých produktů, představit novinky či  upozornit na právě probíhající speciální akce . Microsites mohou být vytvářeny ve flashi (jde tedy o sled animací). Díky své velké kreativitě tam mohou účiině zaujmout cílovou skupinu, pro kterou jsou určeny.

Kdy si nechat udělat microsite?

Microsite představí váš nový produkt velmi výrazně. Odliší jej od vaší stávající nabídky. Microsite můžete použít, chcete-li představit určitou myšlenku či TV kampaň. Může se také vázat ke speciální události, jakou jsou například Vánoce, Velikonoce, Valentýn či jiné společenské akce, které se chystáte pořádat.

Microsite je samostatná jednotka

Microsite Vám dovolí nový produkt či akci představit v jejich vlastní velikosti. Pokud byste akční nabídku prezentovali běžným způsobem na svém stávajícím webu, mohlo by se stát, že by poněkud zapadla. Samostatná microsite se může zaměřit na komplexní propagaci produktu, podřídit mu grafickou podobu, formu jazyka i formáty komunikace.

Atraktivní microsites

Microsites se zaměřují zpravidla na propagaci produktů či služeb, které na hlavním firemním webu nemají dostatek prostoru, případně jim chcete věnovat odlišný přístup. Microsites jsou ideálním doplňkem pro prezentaci speciálních událostí či nabídek. Efektivně a atraktivně se dají kombinovat také s dalšími nástroji, jako je například spotřebitelská soutěž nebo advergaming.

Microsites jako podpora

Microsites se ale nemusí zaměřovat pouze na představování nových produktů či služeb. Mohou také sloužit jako podpůrný projekt. Chcete poukázat na mediální kampaň, které se podle Vás nedostává dostatečné pozornosti? Microsites mohou ideálně podpořit reklamní kampaně v televizi, tisku i rádiu. Upozorní internetové uživatele na atraktivní akce, kterých by si měli povšimnout. Svým charakterem microsites maximalizují marketingový potenciál.

Skvělá šance také pro drobné podnikatele

Nemáte vlastní internetové stránky, a přesto byste rádi upozornili na nějakou svou novinku či akci? I pro vás jsou microsites.  Proč představují ideální řešení pro drobné podnikatele?

Spojte svou představu s naší kreativitou. Společně vytvoříme microsites, které splní svůj účel. Microsites skvěle podpoří Váš prodej, proto neváhejte a obraťte se na SEO Expert!

Přidejte svůj komentář:

  • Vaše jméno *:
  • E-mail *:
  • Zpráva *:
  • Spočítejte *: =

Odeslat

   
 
„Díky vytvoření a následné optimalizaci nového e-shopu se naše pozice i návštěvnost neuvěřitelně zvedla. Těšíme se na další spolupráci!„

David Kuchař, www.kkkzlin.cz

Všechny reference

Získejte ebook 15 mýtů o SEO zdarma.

Prosím klikněte na Sdílet a přidejte zprávu na FB.

Stáhnout

Nezávazná poptávka k této službě

  • Vaše jméno *:
  • E-mail *:
  • Telefon *:
  • WWW stránky:
  • Zpráva *:
  • Spočítejte *: 3 + 2 =

Odpověď na Vaší poptávku můžete očekávat do 24 hodin.

Odeslat poptávku

Potřebujete poradit? Využíjte naší bezplatné konzultace! Volejte prosím na 773 993 014

Nevíte si rady?

  • Jméno: Alena Špinarová
  • Telefon: +420 773 993 014
  • E-mail: