Nejste si jisti, zda je Váš web navržen tak, aby dovedl uživatele k cíli? Právě Vám je určen audit použitelnosti, který odhalí největší chyby a základní nedostatky použitelnosti Vašich internetových stránek. Co o stránkách zjistí?
- zavedou uživatele k požadovanému cíli?
- kudy se zákazníci k cíli dostanou?
- nakolik kvalitní je uspořádání Vašeho webu?
- jak přehledná je navigace?
- jsou vhodně zvoleny barvy či fonty?
- jaká je celková přívětivost a přehlednost webu?
Nezapomeňte, že sebemenší maličkost může sehrát významnou roli. Jednou zklamaný návštěvník se již nikdy nevrátí! Buďte úspěšní!
Co je to vlastně použitelnost?
Použitelnost znamená snadnost užívání webu a dosažení vytýčeného cíle. Použitelnost webových stránek závisí největší měrou na přehlednosti a ovladatelnosti stránek, což se podepisuje na tom, jak jsou návštěvníci na Vašich stránkách spokojeni, jak se na nich orientují a pohybují a zda najdou to, co hledají nebo najít mají. Všechna tato kritéria ve výsledku ovlivňují konverzi neboli obchodní účinnost webu.
3 důvody, proč zvolit audit použitelnosti
- audit odhalí základní chyby webu
- doporučí nápravná opatření.
- zvýší efektivitu auditovaných stránek.
Pamatujte, že použitelný web musí mít především jasnou strukturu a musí být srozumitelný a intuitivní. Dá se snadno ovládat a má přímočarou navigaci umístěnou na obvyklých místech. Jaký je dobře použitelný web?
- rozumí si s návštěvníky
- zbytečně je neplete
- zákazník by měl do tří vteřin pochopit, v čem podnikáte, a do deseti vteřin najít to, co potřebuje
Na co se audit použitelnosti zaměřuje?
- Rozložení a rozměry stránky
- Struktura textu
- Textový obsah (s ohledem na stylistiku a gramatiku)
- Odkazy a navigace
- URL adresy
- Formuláře
- Objednávkový proces
Audit použitelnosti zahrnuje analýzu navigace, orientace, použitých barev a fontů, copywritingu a v neposlední řadě uživatelské přívětivosti a marketingového zacílení.
Audit použitelnosti učiní z návštěvníků zákazníky
Uvědomte si, že při první návštěvě uživatel Vaše stránky nečte, ale spíše si je prohlíží. Je tedy potřeba, aby ovládání Vašeho webu bylo vysoce intuitivní. Každý návštěvník musí již při prvním pohledu vidět to, pro co si k vám přišel. Jinak prostě odejde. Neposílejte své potenciální zákazníky ke konkurenci!
Nechte si udělat audit použitelnosti, získáte tak z pouhých návštěvníků Vaše spokojené zákazníky!
Získejte prestižní certifikát použitelnosti
Pokud si objednáte audit použitelnost webu, získáte kromě skvěle vyladěných stránek také prestižní certifikát použitelnosti. Díky tomuto auditu budou stránky opravdu prodávat - ovšem Vy se navíc můžete pochlubit exkluzivním potvrzením, že Vaše webové stránky jsou dokonale optimalizovány také z hlediska zákaznického komfortu. Dejte vědět všem návštěvníkům, že u Vás budou po všech stránkách v těch nejlepších rukou! Získejte prestižní logo certified web page od lídra českého trhu a řádného člena Sdružení pro internetovou reklamu SPIR, společnosti SEO Expert, zcela ZDARMA k auditu použitelnosti!
Přidejte svůj komentář:
Související produkty
Související reference
Hotové domy, www.hotovedomy.cz
David Kuchař, www.kkkzlin.cz
Jiří Seidl, www.seiva.cz
Nezávazná poptávka k této službě
Potřebujete poradit? Využíjte naší bezplatné konzultace! Volejte prosím na 773 993 014
Nevíte si rady?
- Jméno: Alena Špinarová
- Telefon: +420 773 993 014
- E-mail: