Analýza přístupnosti internetových stránek

Pokud máte na internetových stránkách velký počet návštěvníků a k tomu neúměrně málo objednávek, chyba bude nejspíše v přístupnosti stránek. Úspěšnost stránek se v této oblasti odvíjí od možností přístupu z pohledu postižených uživatelů a z pohledu internetových prohlížečů a vyhledávačů.

Analýza přístupnosti ve 3 bodech:

  • analýza stránek z pohledu zrakově, sluchově či jinak postižených uživatelů + doporučení, co vylepšit
  • testování stránek v mnoha internetových prohlížečích a výpis chyb + screenshoty, jak stránky vypadají
  • analýza z pohledu robota vyhledávačů - jak se zobrazují, případně co napravit

Pokud návštěvník přijde na webové stránky, které se mu špatně zobrazí špatně nebo se dokonce nezobrazí vůbec, popřípadě bude mít problém s čtením textu, brzy z těchto stránek odejde a už se nevrátí. Tohle je přístupnost.

Proč mít přístupné internetové stránky?

Chcete-li, aby webové stránky byly přístupné, musíte respektovat všechny návštěvníky. Nezapomeňte, že si internetové stránky prohlíží i zrakově, sluchově či jinak postižení lidé. Tito potenciální zákazníci mohou používat hlasové čtečky nebo jim může činit problémy nevhodně zvolený typ písma či špatná barevná kombinace. Jsou Vaše stránky těmto uživatelům přístupné? Buďte ohleduplní i ve virtuálním světě.

Jsou Vaše stránky vhodné i pro méně obvyklé internetové prohlížeče (Firefox, Mozilla, Opera, Netscape, Safari atd.)? Alternativní prohlížeče používá v dnešní době více nežpětina uživatelů a jejich počet rok od roku roste. A jen kvůli chybám v menu či v navigaci si nemohou prohlédnout třeba právě Vaše internetové stránky.

Aby byly webové stránky efektivní, musí správně komunikovat s internetovými vyhledávači a jejich roboty. Pokud bude stránka přístupná, vyhledávače ji zaindexují a budou ji vypisovat ve svých výsledcích hledání. Pokud bude stránka obsahovat chyby, nemusí být ve vyhledávačích vůbec k nalezení. V nejhorším případě také stránky mohou používat nepovolené techniky, za což by je mohly vyhledávače penalizovat jednou pro vždy. Poté už je třeba změnit doménu a vytvořit nový web.

Analýza přístupnosti internetových stránek Vám pomůže zpřístupnit stránky široké veřejnosti, čímž získáte nové potenciální zákazníky. Obraťte se na SEO Expert!

Přidejte svůj komentář:

  • Vaše jméno *:
  • E-mail *:
  • Zpráva *:
  • Spočítejte *: =

Odeslat

   
 
Vaši společnost jsem si vybral před několika lety na základě výsledků umístění vašich klientů ve vyhledávačích. Příjemně mě tehdy překvapila erudice obchodního zástupce. S příchodem pana Adámka se mi s vaší společností komunikuje výrazně lépe. Postupně se zlepšily výsledky umístění našich českých stránek ve vyhledávačích. Nyní doufám, že se našim stránkám podaří dosáhnout cíle, umístění na první stránce jak v ČR i v zahraničí.

Jiří Seidl, www.seiva.cz

Váš poptávkový web se mi opravdu vyplatil. Během pár týdnů jsem obsadila na všechna klíčová slova první stránku na Seznamu i Googlu.

Blanka Látalová, www.depilace-kosmetika.cz

„Díky vytvoření a následné optimalizaci nového e-shopu se naše pozice i návštěvnost neuvěřitelně zvedla. Těšíme se na další spolupráci!„

David Kuchař, www.kkkzlin.cz

Všechny reference

Získejte ebook 15 mýtů o SEO zdarma.

Prosím klikněte na Sdílet a přidejte zprávu na FB.

Stáhnout

Nezávazná poptávka k této službě

  • Vaše jméno *:
  • E-mail *:
  • Telefon *:
  • WWW stránky:
  • Zpráva *:
  • Spočítejte *: 5 - 3 =

Odpověď na Vaší poptávku můžete očekávat do 24 hodin.

Odeslat poptávku

Potřebujete poradit? Využíjte naší bezplatné konzultace! Volejte prosím na 773 993 014

Nevíte si rady?

  • Jméno: Alena Špinarová
  • Telefon: +420 773 993 014
  • E-mail: