Zákaznický HelpDesk

Vydáno: 01. 02. 2010 | Autor: Alena Špinarová | 130 slov | Aktuality Aktuality

Pro naše klienty jsme připravili ticketový helpdesk systém, kdy snadno můžete hlásit požadavky, podněty a postřehy a to jak formou e-mailu na adresu helpdesk (zavináč) seo-expert.cz (pozor, je nezbytné mít vytvořen uživatelský účet v našem úkolovníku - pokud nemáte, kontaktujte prosím svého obchodního manažera), tak i formou on-line přístupu do systému helpdesku (webová aplikace). Snadno a efektivně lze tak sdělovat své přání a postaráme se o co nejrychlejší vyřizování jak jen to je možné.

Věříme, že tento krok povede ke zkvalitnění našeho zákanického servisu.

Kam dále?

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky