Vydáno: 01. 02. 2010
| Autor: Alena Špinarová |
130 slov |
Aktuality
Pro naše klienty jsme připravili ticketový helpdesk systém, kdy snadno můžete hlásit požadavky, podněty a postřehy a to jak formou e-mailu na adresu helpdesk (zavináč) seo-expert.cz (pozor, je nezbytné mít vytvořen uživatelský účet v našem úkolovníku - pokud nemáte, kontaktujte prosím svého obchodního manažera), tak i formou on-line přístupu do systému helpdesku (webová aplikace). Snadno a efektivně lze tak sdělovat své přání a postaráme se o co nejrychlejší vyřizování jak jen to je možné.
Věříme, že tento krok povede ke zkvalitnění našeho zákanického servisu.
Kam dále?
Rubriky
- Copywriting (32)
- Internetový marketing (30)
- Linkbuilding (11)
- PPC (12)
- SEO (41)
- Aktuality (23)
- Tiskové zprávy (12)
Aktuálně
- 04.07.2011 Spustili jsme nové webové stránky!
- 25.03.2011 Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
- 02.01.2011 První český internetový obchod se SEO produkty spuštěn!