Aktuality

Klikat či neklikat? Zajímá Vás víc forma nebo obsah?

Klikni zde pro odpověď Jste zastánci odkazů klikni zde , více zde či jen zde … nebo jimi nepokrytě opovrhujete? Spor o to, zda je tento typ odkazů dobrý či špatný se vede léta a mám dojem, že se stále nikam neposunul. I dnes se najdou lidé, kteří tvrdí, že tyto odkazy jsou nejlepší možné a stále jsou lidé, kterým se ježí chlupy na zádech, když o... Celý článek >>

Konference Internet

Radek Karban se dnes zůčastnil nevšední konference na téma Efektivní internetová propagace - Jak porazit vaši konkurenci on-line. Zůčastnily se ji největší společnosti ČR a přednášející tvořili nejzkušenější internetoví specialisté zvučných jmen, co se v Čechách vyskytují. Více o ní na http://www.konference-internet.cz/ . Celý článek >>

5 hlavních příčin bránící dokončení objednávky

Společnost eMarketer nedávno publikovala studii , v níž uvádí nejčastější příčiny nedokončení nákupu v internetových obchodech v USA . Které to jsou? Příliš vysoké náklady na dopravu. Celková ceny je mnohem vyšší než očekávaná. Porovnání s jinými e-shopy. Nemožnost kontaktovat zákaznickou podporu. Zapomenuté uživatelské jméno či... Celý článek >>

Síla e-mail marketingu

Denně dostáváme desítky či stovky spamů, které obvykle zachytí filtr a putují rovnou do koše. Někdy spam musíme vymazat sami a jindy nám do spamového koše spadne i žádaná pošta. Může ji být i původně žádaný newsletter. Přes všechny tyto zádrhely patří e-mail marketing mezi stále často používané způsoby oslovení potenciálního zákazníka. Formy... Celý článek >>

Kdy PPC kampaně nejsou to pravé?

PPC kampaně jsou již poměrně osvědčeným způsobem internetové reklamy. Jsou ale situace, kdy PPC reklama prostě nefunguje. Achillova pata PPC kampaní tkví především v B2B kampaních a propagaci značky. B2B zákazníci a PPC kampaně Jak zaujmout B2B zákazníky? Lze je oslovit PPC kampaněmi? Pokud chcete zaujmout B2B zákazníky, vyberte do sestav vhodná... Celý článek >>

01.07.2008 | Šárka Ševčíková | PPC

Kdy se vyplatí použít kontextovou reklamu?

Nejprve bychom si měli odpovědět na otázku, co to vlastně kontextová reklama je. Jde o způsob inzerce, který se zobrazuje na webových stránkách a souvisí se samotným textem, respektive s výskytem klíčových slov na stránce. V porovnání s reklamou ve vyhledávačích bývá často opomíjena. Kontextová reklama není jen PPC, tzn., že nemusí být nutně placena... Celý článek >>

29.06.2008 | Šárka Ševčíková | PPC

5 kroků jak zlepšit účinnost cílových stránek

Představte si, že zadáte do vyhledávače nějaké slovo či frázi, kliknete na jeden z nalezených odkazů a dostanete se na stránku nějakého webu. A právě nyní začíná proces poznávání , kdy návštěvník hodnotí, zda je na správném místě, je-li stránka relevantní tomu, co hledal a jakým celkovým dojmem na něj působí. Úkolem každé stránky vašeho webu... Celý článek >>

Social Media Press Release 2.0

Patříte mezi vyznavače a aktivní uživatele nových technologií z oblasti marketingové komunikace? Pak jste jistě již obeznámeni s novou formou tiskové zprávy: social media press release . Do češtiny se tento termín překládá jako tisková zpráva 2.0 či tisková zpráva pro sociální média (doslovný překlad). I když novinky hýbou samozřejmě světem,... Celý článek >>

Jak vytvořit účinný popisek stránky ve výsledcích hledání

Nadpis odkazu ve výsledcích hledání je vždy tvořen z titulku stránky , což je text uzavřený značkou <title> umístěnou v hlavičce HTML dokumentu. Pokud však stránka nemá vyplněn titulek, používá se jako nadpis text zpětného odkazu s největší vahou. Podíváme-li se však na tvorbu úryvku textu , pak zde je situce výrazně složitější.... Celý článek >>

11.06.2008 | Michael Muselík | SEO

Skóre kvality klíčových slov

Skóre kvality, či Quality Score , jistě znáte z prostředí Google AdWords. Jde o ukazatel ovlivňující pozici reklamy a částečně i výši ceny za proklik. Vzorec pro výpočet skóre kvality je tajný. Liší se však v případě PPC kampaní zobrazovaných ve vyhledávání a kampaní zobrazovaných v obsahové síti. Přestože nevíme, který ukazatel hraje... Celý článek >>

04.06.2008 | Šárka Ševčíková | PPC

<< < 6 7 8 9 10 > >>

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky