Aktuality

Klub inovátorů

Radek Karban se setkal s Meirem Brandem, country manažerem Google v Izraeli, na prvním setkání Klubu inovátorů. Meir odpoledne také prezentoval na Innovation Thursday velmi zajímavou přednášku na téma Izrael - centrum inovací. Google je velmi úspěšná firma, která je postavena na lidech, kteří mají nevšední myšlenky. Celý článek >>

Netradiční typy internetové reklamy

Podle případové studie, kterou přednesla Eva Štípková ze společnosti Vodafone na konferenci Internet Advertising Conference 2008 , o které jsme se zmínili i na našem blogu , je 1 Kč investovaná do reklamy na internetu až 4,9 x efektivnější, než reklama televizní. Je to proto, že se na televizi dívá stále nižší procento populace, nebo kvůli tomu, že... Celý článek >>

Jak využít statistiky návštěvnosti ve svůj prospěch?

Sledujte vše , co se na vašem webu děje. Internet má tu obrovskou výhodu, že můžete měřit každé kliknutí, každý pohyb na něm. Využijte této možnosti. Jak chcete vyvíjet a zlepšovat svůj web, neznáte-li jeho slabiny? Jak se web vyvíjí z dlouhodobého hlediska? Důležité je sledovat nejen základní údaje návštěvnosti, ale i to, jak se tyto ukazatele... Celý článek >>

Dostaňte ze svého e-shopu maximum

Jak jsem psal v minulém článku , e-shop by měl nabízet stejné funkce jako kamenný obchod. Víme, že zákazník chce vidět detailní obrázky zboží a nestačí mu krátký popis výrobku. Co jej dále zajímá? 1. Maximum informací o daném výrobku Pokud se má zákazník rozhodnout pro nákup vašeho zboží, pak mu poskytněte co nejvíce informací . Zveřejněte... Celý článek >>

Jak měříte efektivitu svého e-shopu?

Proč vůbec měřit efektivitu e-shopu? Provozujete-li jakýkoli e-shop, měli byste vědět, jak funguje , kdo jsou jeho návštěvníci a jaká jsou jeho slabá místa . Jedině pak jej můžete zdokonalovat. Statistiky návštěvnosti jsou naprostým základem měření každého webu. Jejich důkladná analýza Vám pomůže odhalit nedostatky, které jinak zjistíte jen velmi... Celý článek >>

Netradiční formy linkbuildingu

Přiznejme si to hned na začátku, linkbuilding je činnost, kterou se nikdo z nás nezabývá rád. Ale přesto přese všechno je to práce, kterou ve větší či menší míře provádíme, případně když máme štěstí, ji zadáváme někomu jinému. Co je to vlastně linkbuilding? Pod pojmem linkbuilding, česky získávání zpětných odkazů , si představíme nudné... Celý článek >>

Psaní pro web vs. psaní do novin

Pokud jste se rozhodli psát pro web, uvědomte si v první řadě, že nepíšete ani pro noviny, ani pro časopis a už vůbec nepíšete knihu . Psaní pro web má své specifické zásady, kterých se musíte držet, pokud chcete psát dobře a především úspěšně. Jak by měl vypadat správný copywriting jsem se zmiňovala již v dřívějších příspěvcích . Dnes bych se... Celý článek >>

Co říkáte na cílené překlepy?

Co mají společného webové stránky jako – Icg.com, 100her.cz, Gogle.cz, Youtobe.com či Gmal.com? Přece vydělávají na svých slavnějších a známějších vzorech. Uživatelům stačí jeden malý překlep a ocitnou se někde úplně jinde. V tom lepším případě se dostanou do spárů reklamních lákadel, v tom horším na nějaký pornografický server (samozřejmě... Celý článek >>

Jak vybudovat úspěšný e-shop

Chcete-li mít e-shop , z kterého se Vám “pohrnou” objednávky je důležité, aby se co nejvíce podobal reálnému kamennému obchodu. Musí tedy plnit funkci výkladní skříně, prodavače i pokladní současně. Pro e-shop platí stejná pravidla jako v reálném obchodě. Tedy to, že rozhodují ceny, příjemné prostředí, ochotný a odborný personál, stejně jako... Celý článek >>

Je každý bloger copywriter?

Jsou dobří blogeři sami od sebe i dobrými copywritery? Nebo by se blogeři měli copywritingu učit, aby dobrými blogery byli? Zkusím nadhodit pár myšlenek, možností, jak by to mohlo být. Neříkám, že to tak je, spíše v tom ještě trochu tápu a zajímal by mě váš názor. Co si o tom myslíte vy? Ne, bloger není copywriter Bloger je prostě člověk, který si... Celý článek >>

<< < 2 5 6 7 8 9 > >>

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky