Aktuality

Jak přilákat zpět stávající zákazníky?

Také rádi nakupujete v jednom obchodě? Říkáte si, proč chodit jinam, když jsem tady spokojeni? Přesně tak uvažují i návštěvníci vašeho webu. Jsou-li spokojeni, budou nakupovat u Vás! Udělejte vše proto, aby byli návštěvníci vašeho webu spokojeni a aby se k Vám vraceli. 1. Dbejte na dobré jméno firmy i webu Dobré jméno vašeho webu zvýší Vaši... Celý článek >>

Otevřeli jsme si call centrum

Slavnostně oznamujeme otevření druhé provozovny, a to našeho vlastního call centra v Mostě. Bude se tam na Vás těšit zatím 5ti členný team, který se v brzké době bude rozšiřovat. Několik fotek: Celý článek >>

Co nejvíce ovlivňuje úspěšnost vašeho webu?

Podívejte se na další aspekty, které mohou výrazně ovlivnit úspěšnost vašeho webu. A pamatujte, v jednoduchosti je krása. Zaujměte a oslovte zákazníky První dojem je důležitý i na webu. Webové stránky, jejich vzhled a přehlednost navigace jsou stejně důležité jako výloha obchodu a uspořádání regálů uvnitř. Jednoduchý a přehledný design, který... Celý článek >>

Jak zachránit skomírající PPC kampaň?

Stává se vám, že se někdy nedaří? Myslíte si, že zaručené metody zaberou. Automaticky pracujete na kampani, která se nakonec vyvine docela jinak, a výsledky neodpovídají očekávání. Zajímavé rady na záchranu nepříliš úspěšné PPC kampaně nabízí Johannes Selbach v knize Successful Advertising with Google AdWords . Sepsání konkurenčních výhod... Celý článek >>

22.09.2008 | Šárka Ševčíková | PPC

Jak nakupují muži a ženy na internetu?

Internet již dávno není výsadou mužů. Ženy se jim velmi rychle vyrovnávají a v mnohém je i předčí . A jejich doménou není jen nákup kosmetiky a prostředků do domácnosti, ale stále více nakupují také elektroniku a domácí spotřebiče. Jak ženy tráví svůj čas na internetu? Podle výsledků průzkumu Yahoo and Starcom Mediavest Group nejčastěji... Celý článek >>

Zabijácký text – část I.

Jak jistě víte, měli byste si před každým psaním vytvořit nějako osnovu, plán, podle kterého pak napíšete text samotný. Zjistíte si účel textu, pro koho je text určen a seznámíte se s produktem či službou, kterou budete nabízet. Jenže na jakých základech pak máte vytvořit onu osnovu? Také se často sami sebe ptáte? Už nebudete muset. V knize Web Copy that... Celý článek >>

Jak má vypadat text, který prodává?

Hlavně ne, jako reklama! Dostala se mi do rukou skvělá kniha Web Copy That Sells od Marie Veloso . Velmi čtivě, jednoduše a přehledně podává rady začínajícím i těm trochu znalejším copywriterům. Doporučuji vřele všem, kteří už jsou znudění všemi těmi knihami, které neustále dokola omílají jednu a tu samou teorii. Maria Veloso se se svými čtenáři... Celý článek >>

Tipy, jak zvýšit účinnost internetových stránek

Každá stránka webu má svůj smysl a svůj cíl Vždy, když tvoříte novou stránku, definujte, co je účelem této stránky a jaký je její cíl . A tomu pak musíte podřídit její každý prvek . Text stránky, obrázky i tlačítka musí směřovat k tomuto jedinému cíli. Je-li cílem stránky registrace uživatele, pak hlavní nadpis musí říci, o čem stránka... Celý článek >>

Změřte prodejní sílu svých stránek

Sestavili jste si text na web a rádi byste jej nějakým způsobem zkontrolovali, zda je napsán dobře? Nebo byste si rádi prošli efektivitu svých stávajících textů? Chcete vědět, zda by se na nich dalo ještě zapracovat? Jenže co vylepšit a jak? V knize Web Copy That Sells zveřejňuje Maria Veloso něco jako dotazník, jak se pozná opravdu účinný text. Jak dobře... Celý článek >>

Prodávají všechny stránky vašeho webu?

Víte, že účinným prodejním nástrojem může být například stránka O firmě či stránka nejčastějších dotazů ? Lidé procházejí web různými způsoby. Z vyhledávačů či odkazujících webů se můžete dostat na jakoukoli stránku webu. A navíc, každého z nás může přesvědčit něco jiného. Z toho logicky vyplývá, že každá stránka vašeho webu by... Celý článek >>

<< < 1 2 4 5 6 7 8 > >>

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky